Pagina 2 van 2

Re: Ziggo - en hun "service"

Geplaatst: 16 jun 2008 11:48
door Guardian72
Ziggo Webteam :

Uw 'woorden' zijn leuk - maar helaas tot op heden onwaar.

Ik heb nu 3 maal een mail gezonden naar [email protected] met vermelding van Webcare in de subject line.

Echter - nog steeds geen antwoord van uw kant.

Ik wacht niet langer - als u uw modem terug wilt - kunt u hem bij de amstelveense gemeente vuilstort op gaan zoeken.

Als jullie zo met zowel prive als zakelijke klanten omgaan... sorry - mijn geduld is op.

Zie mijn laatste mail van vandaag is de support@home box - tot 4 uur vanmiddag (16/6) kunnen jullie me bereiken, daarna gaat ie onherroepelijk - MET JULLIE TOESTEMMING DUS - in de bak.

** Edit - ik zie dat jullie stellen dat er telefonisch contact opgenomen zou worden. Echter - mijn telefoon liep ook via Ziggo - en deze is opgezegd. Het enige nummer is mijn zakelijk mobiel - welke ook onderaan de emails staan - en daar is geen gemiste oproep op te zien.

** Edit 2: Zojuist om 15:43 contact gehad, per telefoon, met iemand van Ziggo Webcare.
Gelukkig maar ;)
Nu hopen dat het snel opgelost kan worden.

** laatste edit:
Ziggo heeft inderdaad een ander adres opgegeven dan op de ziggo site vermeld staat.
Pakket teruggezonden - case closed.

Re: Ziggo - en hun "service"

Geplaatst: 16 jun 2008 11:50
door Guardian72
doubleyuk:
helaas - dit gaat in dit geval om een zakelijk kabelmodem.

En wie ben jij om mij te zeggen wat ik wel en niet mag?
Moderator soms?

Re: Ziggo - en hun "service"

Geplaatst: 16 jun 2008 11:55
door Guardian72
@ TdeHond:

Mijn excuses - dat kwam er beroerder uit dan dat de bedoeling was.

Waar het mij om ging is dat 'men' bij Ziggo problemen en vragen niet oppakt. Zelfs niet via dat webcare email adres.

Prive is de opzegging goed gegaan, en kreeg ik ook de benodigde formulieren voor het retourzenden.
De zakelijke connectie is al maanden geleden opgezegd - en nog steeds en alweer geen reactie.

Omdat veel bedrijven een ander proces hanteren voor zakelijke diensten - wil ik gewoon zeker weten dat het goed gaat.

Veel bedrijven hebben er namenlijk een handje van om fouten van hunzelf op de (ex)klanten af te wentelen.

Re: Ziggo - en hun "service"

Geplaatst: 16 jun 2008 12:11
door TdeHond
Excuses aanvaard, uiteraard!
Bedankt voor de toelichting hoe e.e.a. zakelijk geregeld wordt.
Dat verduidelijkt waarom u antwoord van Ziggo wilt.

Tip: Bewaar modem nog even om uw baas niet op kosten te jagen.

Soms is communiceren met een provider een oefening van geduld. Zie mijn nu ruim 6 maanden durende communicatiestoornissen met Telfort, waardoor een simpele opzegging op de afdeling Finance nog steeds niet succesvol afgerond is.

Re: Ziggo - en hun "service"

Geplaatst: 16 jun 2008 15:38
door Guardian72
@ TdeHond -
Ik mag hopen dat Ziggo sneller is dan Telfort.. wat een engelengeduld moet je daar hebben.