Re: Ziggo - en hun "service"
Geplaatst: 16 jun 2008 11:48
Ziggo Webteam :
Uw 'woorden' zijn leuk - maar helaas tot op heden onwaar.
Ik heb nu 3 maal een mail gezonden naar [email protected] met vermelding van Webcare in de subject line.
Echter - nog steeds geen antwoord van uw kant.
Ik wacht niet langer - als u uw modem terug wilt - kunt u hem bij de amstelveense gemeente vuilstort op gaan zoeken.
Als jullie zo met zowel prive als zakelijke klanten omgaan... sorry - mijn geduld is op.
Zie mijn laatste mail van vandaag is de support@home box - tot 4 uur vanmiddag (16/6) kunnen jullie me bereiken, daarna gaat ie onherroepelijk - MET JULLIE TOESTEMMING DUS - in de bak.
** Edit - ik zie dat jullie stellen dat er telefonisch contact opgenomen zou worden. Echter - mijn telefoon liep ook via Ziggo - en deze is opgezegd. Het enige nummer is mijn zakelijk mobiel - welke ook onderaan de emails staan - en daar is geen gemiste oproep op te zien.
** Edit 2: Zojuist om 15:43 contact gehad, per telefoon, met iemand van Ziggo Webcare.
Gelukkig maar
Nu hopen dat het snel opgelost kan worden.
** laatste edit:
Ziggo heeft inderdaad een ander adres opgegeven dan op de ziggo site vermeld staat.
Pakket teruggezonden - case closed.
Uw 'woorden' zijn leuk - maar helaas tot op heden onwaar.
Ik heb nu 3 maal een mail gezonden naar [email protected] met vermelding van Webcare in de subject line.
Echter - nog steeds geen antwoord van uw kant.
Ik wacht niet langer - als u uw modem terug wilt - kunt u hem bij de amstelveense gemeente vuilstort op gaan zoeken.
Als jullie zo met zowel prive als zakelijke klanten omgaan... sorry - mijn geduld is op.
Zie mijn laatste mail van vandaag is de support@home box - tot 4 uur vanmiddag (16/6) kunnen jullie me bereiken, daarna gaat ie onherroepelijk - MET JULLIE TOESTEMMING DUS - in de bak.
** Edit - ik zie dat jullie stellen dat er telefonisch contact opgenomen zou worden. Echter - mijn telefoon liep ook via Ziggo - en deze is opgezegd. Het enige nummer is mijn zakelijk mobiel - welke ook onderaan de emails staan - en daar is geen gemiste oproep op te zien.
** Edit 2: Zojuist om 15:43 contact gehad, per telefoon, met iemand van Ziggo Webcare.
Gelukkig maar
Nu hopen dat het snel opgelost kan worden.
** laatste edit:
Ziggo heeft inderdaad een ander adres opgegeven dan op de ziggo site vermeld staat.
Pakket teruggezonden - case closed.