LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
internetbk
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2008 15:41

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door internetbk »

Hallo
hebben ze bij de onderdelenwinkel Handyman geen onderdelen voor de senseo (en andere apparaten)?Is dit een goede tip?
Succes ermee Ben

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Misschien denk ik wel heel simpel en ik weet ook niet of het kan, maar als dit zo'n Y vormig plastic buisje is, probeer het eens bij de aquarium handel. Die hebben verdeel stukken voor lucht en water in div. uitvoeringen en mogelijk is daar iets van te maken. Soms moet men weleens creatief zijn!

Vr. Gr. Hans.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door siemens »

koop een nespresso machine,
a. veeeeeeeeel betere koffie
b.betere machine
c.nog betere service,is je machine stuk komt een koerier deze ophalen en je krijgt een leen apparaat gratis beschikbaar.

prijs machine ongeveer 100 euro .

Sailors
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 okt 2008 12:10

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door Sailors »

Nespresso maakt inderdaad heel lekkere koffie en dat voor een apparaat van 100 euro maar je cups zijn niet zo goedkoop en je kunt ze ook niet om de hoek kopen en dat is jammer. Nespresso zeker de moeite waard om te kopen en dan kun je alle dure koffieautomaten laten staan.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door siemens »

cups voor 21:00 besteld volgende werkdag geleverd. je hoeft de deur niet uit, maar bij de bijenkorf is een nespresso shop..

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je veel koffie drinkt, dan gaat de prijs van de koffie wel zwaar wegen. De cupjes van de nespresso zijn erg duur in vergelijking met bonen of koffiepads. Een cupje kost volgens mij ruim 30 ct, terwijl senseo pads nog geen 10 ct per stuk kosten, en bonen (ook inclusief 'resrervering' voor onderhoud van een volautomaat) ook. Zelfs als je een wat duurdere soort bonen kiest, kost een kopje bonenkoffie je nog maar de helft van de prijs van Nespresso.

Of, om even in de redenering van Sailors te blijven, als je redelijk wat koffie maakt (bv. 50 kopjes per week), dan kun je voor de prijs van Nespresso ook om de twee jaar een volautomaat kopen.

jalleke
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2009 14:28

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door jalleke »

Hallo koffieleuters,heb problemen met mijn senseo 7840, 3 wegventiel,dat apparaat koste me 160 euro,nu blijkt dat Ben v Dijk Uden het onderdeel nog kan bestellen,moijn schoonzoon belde me net op,mij benieuwe of het onderdeel ook aankomt bij Ben v Dijk......ta

wordt vervolgd....ps de prijs is 9,95 :roll:

Swiftmania
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2008 09:10

Re: PHILIPS levert geen onderdelen meer voor SENSEO

Ongelezen bericht door Swiftmania »

Even dit oude topicje uit stof halen,net als zovelen heb ik ook met senseo een probleem, namelijk met 3 weg ventiel dat afgebroken is in boiler. Gevolg is dat er water lekt. Zo'n plastic flutding kost 19 euro icl verzenden een schande! Dus ik ben gaan snuffelen en vond er deze site: http://rasierer-ersatzteil-service.de/K ... 6_903.html
Dus ipv uw apparaat weg te gooien en een nieuwe kopen doe uw voordeel mee. Ik ga er zelf ook bestellen.leve het internet, sinds ik ebay en co ontdekt heb laat ik me niet meer bedonderen. Hoop dat dit mensen helpt

Gesloten