Hoi Allemaal,
E.e.a. lijkt op gang te komen. Wel traag en niet conform mijn verzoek. maar ze hebben blijkbaar een beeindiging doorgevoerd. Niet conform de eis van de rechtbank maar per 2 juni a.s. De modem en docoder zijn door mij verzonden. Nu afwachten of ze conform de eis crediteren en het te veel betaalde terug geven.
Ik hoop straks te kunnen melden dat Tele2 heel veel fouten heeft gemaakt en tot de rechter aan toe gespeeld heeft, maar zijn verlies neemt en zaken netjes oplost. Wie weet laat Tele2 nog een andere kant zien!
Mike
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2
Re: tele 2
Re: tele 2
Bij deze wil ik tele2 webservice een pluim geven. In eerste instantie wist een monteur mij binnen 3 minuten bij binnenkomst in huis te vertellen dat een aansluiting van tele2 niet mogelijk zou zijn. Gevolg, hij nam alle benodigde spullen mee, rekening werd wel ingedient en diensten werden van mijn rekening afgeschreven.
Diverse telefoontjes aan tele2 gedaan wat niet het gewenste resultaat opleverde. Dit ondanks de steeds vriendelijk blijvende mensen aan de telefoon die echt hun best wel probeerde te doen maar eea niet leken te begrijpen!
Uiteindelijk na veel gezeur mijn beklach gedaan bij [email protected]
Mijn klacht werd direct opgepakt, serieus genomen en tot detail opgelost en begeleid!! Zelfs de dubbele ziggo abb kosten die nu zijn gemaakt werd door tele2 overgenomen!!
ben op dit moment zeer te spreken over tele2, vele in mijn omgeving zijn al door hen begeleid en geholpen en als je rustig je klacht uitlegt dan wordt je echt geholpen......
Irene
Diverse telefoontjes aan tele2 gedaan wat niet het gewenste resultaat opleverde. Dit ondanks de steeds vriendelijk blijvende mensen aan de telefoon die echt hun best wel probeerde te doen maar eea niet leken te begrijpen!
Uiteindelijk na veel gezeur mijn beklach gedaan bij [email protected]
Mijn klacht werd direct opgepakt, serieus genomen en tot detail opgelost en begeleid!! Zelfs de dubbele ziggo abb kosten die nu zijn gemaakt werd door tele2 overgenomen!!
ben op dit moment zeer te spreken over tele2, vele in mijn omgeving zijn al door hen begeleid en geholpen en als je rustig je klacht uitlegt dan wordt je echt geholpen......
Irene
Re: tele 2
Beste Irene,
Goed dat jij ook jouw positieve verhaal weergeeft. Helaas heb ik niet dezelfde ervaring. Ik heb nu meermaals deze webservice een mail verzonden en daar komt geen reactie meer op.
Groet,
Mike
Goed dat jij ook jouw positieve verhaal weergeeft. Helaas heb ik niet dezelfde ervaring. Ik heb nu meermaals deze webservice een mail verzonden en daar komt geen reactie meer op.
Groet,
Mike
