| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 vergeet vaste abonnement te annuleren
-
student538
Re: Tele2 vergeet vaste abonnement te annuleren
Tele2 zou de PSTN lijn afsluiten. Volgens de medewerker zou KPN wel eens problemen hebben met het slopen van de verbinding. Als ik KPN bel geven zij in iedergeval niet thuis, de aansluiting is nog steeds werkende terwijl ik daar niet meer woon. Ik dacht laat ik maar gaan de KPN winkel gaan. Maar ook daar ving ik bot. Er is daar ook niet meer een service telefoon aanwezig waarbij je gratis kon bellen naar de KPN toe. Die service is er niet meer. In de winkel zelf kunnen ze je ook niet helpen je wordt direct doorverwezen naar 0900-0244. De volgende bewoners krijgen straks gewoon een kies toon te horen en kunnen mogelijk hun eigen aansuiting niet mee nemen naar mijn oude plek toe. KPN gaf aan dat de dan gewoon nog een telefoonaansluiting er bij zullen gaan maken (!).
-
student538
De lijn is nog steeds niet opgeheven en de volgende bewoners komen er al straks in. Tele2 heeft mij gezegd dat ik geen kosten hoef te betalen. Echter de volgende bewoners kunnen wel gaan bellen op mijn lijn. Tele 2 heeft bij de KPN een "speciale" ingang bij de KPN. Deze "speciale" ingang zegt dat ik zelf de lijn op moet zeggen. Dat heb ik gedaan en bij de KPN zeggen ze dat Tele 2 dit in orde dient te maken. Conclusie de lijn wordt niet afgesloten en wanneer dit zal zijn is onbekend. De volgende bewoners kunnen bij de KPN (kleuters peuters Nederland?) dan geen aansluiting nemen omdat mijn nummer er nog op zit. Zo werkt dat dus. Ik ben ook langs de KPN winkel geweest (voorheen Primafoon) daar hebben ze geen service lijn meer waarbij je het dure 0900 nummer van de KPN kon bereiken. De medewerkers van de winkel helpen je al helemaal niet meer, dat behoort niet meer tot hun taken.
Helaas heb ik geen schrijven gehad dat de kosten niet voor mijn rekening komen. Maar goed mocht er een rechtzaak van komen dan heb ik voldoende bewijzen dat ik op tijd de verhuizing en opzegging heb gedaan.
Helaas heb ik geen schrijven gehad dat de kosten niet voor mijn rekening komen. Maar goed mocht er een rechtzaak van komen dan heb ik voldoende bewijzen dat ik op tijd de verhuizing en opzegging heb gedaan.
-
Toolboy
@student538
Print al uw verslagen van uw postings alhier uit,wellicht kan het straks een hulp zijn als er geen oplossing aangeboden wordt door t2.
Bel ze anders nog 1 keer en neem het gesprek op.
Zo heb ik m`n gelijk gekregen.
En ben schadeloos gesteld.
Sc6 T
Print al uw verslagen van uw postings alhier uit,wellicht kan het straks een hulp zijn als er geen oplossing aangeboden wordt door t2.
Bel ze anders nog 1 keer en neem het gesprek op.
Zo heb ik m`n gelijk gekregen.
En ben schadeloos gesteld.
Sc6 T