quantas01 schreef:Jij loopt echt met een plank voor je kop he.
Als jij klachten leest zijn al die klachten waar nou ik zal je uit de droom helpen dat is niet zo.
En nu begin je weer over beloofde snelheid maar dat is de max haalbare snelheid verder niks.
Kan wel raar klinken en het zal ook vaak wel goed gaan, maar vaak gaat het ook niet goed en er is niet echt zicht op verbetering.
Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout, immers alles wat je leest is gewoon waar.
Jij gelooft nog echt in SPROOKJES volgens mij.
Heerlijk, zon beschuldiging en dan een paar reacties eerder:
quantas01 schreef:
Vanmiddag spoedklus Ziggo werkte maar half en het was een ... provider en noem maar op. Klant had een nieuwe modem en in het begin was de snelheid ok maar nu al 2 weken duurde het minuten lang om een website te openen.
Ben geweest heb maar liefst 678 virussen verwijderd en dan praat ik nog niet over de 7GB aan spyware en rotzooi. En warempel alles werkte weer supersnel.
Bovenstaande vb is het grootste deel van de problemen maar nee het ligt bij de provider.
Oftewel, hij maakt het 1 keer mee dus:
quantas01 schreef:Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout
quantas01 schreef:Ik denk ook eerder dat jouw probleem 1 aan je grote mond ligt door de schuld alleen bij Ziggo te leggen, zoals je hier praat en je doet dat ook tegen Ziggo zou ik ook de telefoon erop gooien.
Alleen denk ik eerder dat de fout in jouw huis gezocht moet worden en met name in de aansluiting en je pc.
Erwin, wie heeft er nu steeds een grote mond? De meesten zijn je zinloze reacties meer dan zat. Onthoud je liever van commentaar, en als je het toch neit kunt laten, zet het dan netjes neer. Als jij werkzaam was voor ons en je gaf 1 keer zon bek heir, kun je gelijk je eigen kleine hobbybobbedrijfje opdoeken.
Iemand die een professioneel bedrijf leidt, geeft niet zulke reacties.