LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

zegjijhetmaar- schreef:Ok u bent blijkbaar nooit tevreden over een provider zie ik uit uw berichten. Er zijn blijkbaar klanten die altijd pech hebben :D
Leuk bedacht, maar providers mogen fouten maken.
Ziggo maakt echter extreem veel fouten en iedere keer dezelfde fouten, zonder eens energie te willen steken in het probleem, men steekt de energie liever in het werven van nieuwe klanten.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

jlthkoch schreef:[Veel meer mensen hebben inmiddels de hoop opgegeven en zijn overgestapt naar een goede provider
Bestaan er providers waar niet over geklaagd wordt? Volgens mij is het bij elke provider hetzelfde verhaal. Daar staan dit soort forums toch vol mee?

Nee, ik denk dat ZegJijHetMaar gelijk heeft met de opmerking dat het gewoon een kwestie van geluk is als je GEEN problemen met je provider hebt.
En ja.... dat bestaat ook.... genoeg...
Dat zijn de mensen die je hier NIET hoort!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Roosje1957 schreef:
jlthkoch schreef:[Veel meer mensen hebben inmiddels de hoop opgegeven en zijn overgestapt naar een goede provider
Bestaan er providers waar niet over geklaagd wordt? Volgens mij is het bij elke provider hetzelfde verhaal. Daar staan dit soort forums toch vol mee?

Nee, ik denk dat ZegJijHetMaar gelijk heeft met de opmerking dat het gewoon een kwestie van geluk is als je GEEN problemen met je provider hebt.
En ja.... dat bestaat ook.... genoeg...
Dat zijn de mensen die je hier NIET hoort!
Met alle providers kun je wel eens een probleem hebben, Ziggo springt er echter in negatieve zin uit door telkens dezelfde fouten te blijven maken en geen verbetering te laten zien. Dat is het verschil.

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

Ziggo loopt juist voor op de rest... is niet voor niks 3e en 4e op speedtest.nl
geen verbetering is een dom argument... want de snelheden zijn veranderd... ben zeer blij hoor.... ook al betaal ik wat meer.... ben al minstens 8 jaar @home klant....


ik vind juist dat internet van vodafone en kpn zwaar misleidend.... en super traag en heel erg duur... waar slaat dat op die download limieten?? 300 MB en je internet is nog trager als een slak.... en dat voor 19,95.... dan kun je net zo goed weer de oude telefoon modem uit de kast trekken....

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

poisonic schreef:Ziggo loopt juist voor op de rest... is niet voor niks 3e en 4e op speedtest.nl
geen verbetering is een dom argument... want de snelheden zijn veranderd... ben zeer blij hoor.... ook al betaal ik wat meer.... ben al minstens 8 jaar @home klant....


ik vind juist dat internet van vodafone en kpn zwaar misleidend.... en super traag en heel erg duur... waar slaat dat op die download limieten?? 300 MB en je internet is nog trager als een slak.... en dat voor 19,95.... dan kun je net zo goed weer de oude telefoon modem uit de kast trekken....
Je bent duidelijk niet van de hoogte van wat er speelt m.b.t. Ziggo.

Als je goed had gelezen dan had je gezien dat de (meeste) klachten niet over de snelheid van Ziggo gaan, dat Ziggo wat dat betreft vaak de beloofde snelheden niet haalt is overigens bekend.

De meeste klachten gaan over de slechte (klanten) service en het uitblijven van verbetering, men kan de snelheid (op papier) nog zo veel verhogen, de service blijft slecht.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Dus even bellen en sneller internet van Ziggo bestellen. Het stenen internettijdperk gaat het museum in :lol:

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

in de praktijk heeft ziggo wel degelijk snelheden aan gepast :lol:
en geen enkele provider ken zich aan de snelheden houden... als je internet ga je niet direct van A naar B maar via server naar server naar server zie het internet als een spinnen web.....
dat snelheden niet juist zijn kan veel factoren hebben.... bijv firefox is minstens 5 keer sneller dan concurent inet explorer en dat zijn niet je enge factoren dat snelheid beinvloed... ook je processor en je netwerk kaart en router hebben hier invloed op... en natuurlijk de Spyware haalt de nodige snelheid uit de verbinding weg.....
het gaat er onder andere om hoeveel connecties je pc kan maken per seconde..
als je dan toevallig een trage pc heb gaan de prestatie flink onderuit...
En ik vind het gek als ik ziggo aan de lijn heb dat ze zo aardig zijn in problemen oplossen terwijl jullie allemaal nare ervaringen hebben met ziggo....

daarom klinken verhaaltjes over een telefoon er op gooien zo raar ik heb dat zelf nog nooit mee gemaakt als tevreden ziggo klant

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

90% van de klagers heeft idd zelf de problemen op zijn pc hangen spyware etc maak het dagelijks mee.

Vanmiddag spoedklus Ziggo werkte maar half en het was een ... provider en noem maar op.
Klant had een nieuwe modem en in het begin was de snelheid ok maar nu al 2 weken duurde het minuten lang om een website te openen.

Ben geweest heb maar liefst 678 virussen verwijderd en dan praat ik nog niet over de 7GB aan spyware en rotzooi.

En warempel alles werkte weer supersnel.

Bovenstaande vb is het grootste deel van de problemen maar nee het ligt bij de provider.
Maar er zijn zoveel klachten ja dat klopt, maar hoeveel daarvan zijn daadwerkelijk klachten die aan Ziggo te wijten zijn een heel klein deel.

Miljoenen klanten kunnen een hoop klachten op internet zetten maar het leuke is de fout die bij hunzelf ligt zal men niet toegeven het is immers makkelijker de provider de schuld te geven.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

zegjijhetmaar- schreef:Dus even bellen en sneller internet van Ziggo bestellen. Het stenen internettijdperk gaat het museum in :lol:
Als je geen behoefte meer hebt aan (goede) service en de kans wilt hebben op snel internet (als je tot de gelukkigen behoort) dan kun je je inderdaad aanmelden bij Ziggo en hopen dat je de beloofde snelheid kunt halen.
Daarnaast komt Ziggo de beloftes qua snelheid vaak niet na en is men ook vaak langzamer
dan ADSL. In mijn geval is ADSL dus ook sneller en ik betaal nu dus de helft van wat ik bij Ziggo betaalde voor sneller internet!
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 29 nov 2009 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

poisonic schreef: daarom klinken verhaaltjes over een telefoon er op gooien zo raar ik heb dat zelf nog nooit mee gemaakt als tevreden ziggo klant
Kan wel raar klinken en het zal ook vaak wel goed gaan, maar vaak gaat het ook niet goed en er is niet echt zicht op verbetering.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:90% van de klagers heeft idd zelf de problemen op zijn pc hangen spyware etc maak het dagelijks mee.

Vanmiddag spoedklus Ziggo werkte maar half en het was een ... provider en noem maar op.
Klant had een nieuwe modem en in het begin was de snelheid ok maar nu al 2 weken duurde het minuten lang om een website te openen.

Ben geweest heb maar liefst 678 virussen verwijderd en dan praat ik nog niet over de 7GB aan spyware en rotzooi.

En warempel alles werkte weer supersnel.

Bovenstaande vb is het grootste deel van de problemen maar nee het ligt bij de provider.
Maar er zijn zoveel klachten ja dat klopt, maar hoeveel daarvan zijn daadwerkelijk klachten die aan Ziggo te wijten zijn een heel klein deel.

Miljoenen klanten kunnen een hoop klachten op internet zetten maar het leuke is de fout die bij hunzelf ligt zal men niet toegeven het is immers makkelijker de provider de schuld te geven.
In enkele gevallen (waarin de klant klaagt over de snelheid) zal het probleem te wijten zijn aan de klant zelf, de meeste klachten gaan echter niet over de snelheid en zijn te wijten aan Ziggo die weinig tot geen energie wenst te steken in het verlenen van service. Men steekt de energie liever in het introduceren van nieuwe diensten / produkten / snelheden terwijl de "oude" nog niet goed werken of het werven van nieuwe klanten terwijl men een groot deel van de huidige klanten niet goed helpt. Zo lang er meer nieuwe aanmeldingen binnenkomen dan dat er opzeggingen zijn denkt Ziggo goed bezig te zijn. Een kortzichtige gedachte......

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/ 3x sneller dan adsl :P
mg ik zal t s teste :P

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

poisonic schreef:https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/adsl/ 3x sneller dan adsl :P
mg ik zal t s teste :P
Dat zegt niets en dat blijkt ook vaak.
Is slechts een van de vele mooie verhaaltjes van Ziggo.

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

we kunnen deze discussie voeren totdat de naalden van de kerstboom zijn gevallen ;)
:mrgreen:

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »


jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

poisonic schreef:http://www.persbericht.nu/persbericht/1 ... gina1.html dit artikel is ziggo onafhankelijk
Nogmaals: de meeste klachten gaan niet over de snelheid.........
Bovendien zal het gemiddeld wel zo zijn. maar veel mensen halen die beloofde snelheid niet.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Beste mensen,

jlthkoch heeft het hier over de service van de klantenservice en niet over de kwaliteit van het product.
Ik las het zelf ook eerst verkeerd.... excuses daarvoor.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Jij loopt echt met een plank voor je kop he.
Als jij klachten leest zijn al die klachten waar nou ik zal je uit de droom helpen dat is niet zo.

En nu begin je weer over beloofde snelheid maar dat is de max haalbare snelheid verder niks.
Kan wel raar klinken en het zal ook vaak wel goed gaan, maar vaak gaat het ook niet goed en er is niet echt zicht op verbetering.
Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout, immers alles wat je leest is gewoon waar.

Jij gelooft nog echt in SPROOKJES volgens mij.

Ik denk ook eerder dat jouw probleem 1 aan je grote mond ligt door de schuld alleen bij Ziggo te leggen, zoals je hier praat en je doet dat ook tegen Ziggo zou ik ook de telefoon erop gooien.
Alleen denk ik eerder dat de fout in jouw huis gezocht moet worden en met name in de aansluiting en je pc.

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:Jij loopt echt met een plank voor je kop he.
Als jij klachten leest zijn al die klachten waar nou ik zal je uit de droom helpen dat is niet zo.

En nu begin je weer over beloofde snelheid maar dat is de max haalbare snelheid verder niks.
Kan wel raar klinken en het zal ook vaak wel goed gaan, maar vaak gaat het ook niet goed en er is niet echt zicht op verbetering.
Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout, immers alles wat je leest is gewoon waar.
Jij gelooft nog echt in SPROOKJES volgens mij.
Heerlijk, zon beschuldiging en dan een paar reacties eerder:
quantas01 schreef: Vanmiddag spoedklus Ziggo werkte maar half en het was een ... provider en noem maar op. Klant had een nieuwe modem en in het begin was de snelheid ok maar nu al 2 weken duurde het minuten lang om een website te openen.
Ben geweest heb maar liefst 678 virussen verwijderd en dan praat ik nog niet over de 7GB aan spyware en rotzooi. En warempel alles werkte weer supersnel.
Bovenstaande vb is het grootste deel van de problemen maar nee het ligt bij de provider.
Oftewel, hij maakt het 1 keer mee dus:
quantas01 schreef:Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout
quantas01 schreef:Ik denk ook eerder dat jouw probleem 1 aan je grote mond ligt door de schuld alleen bij Ziggo te leggen, zoals je hier praat en je doet dat ook tegen Ziggo zou ik ook de telefoon erop gooien.
Alleen denk ik eerder dat de fout in jouw huis gezocht moet worden en met name in de aansluiting en je pc.
Erwin, wie heeft er nu steeds een grote mond? De meesten zijn je zinloze reacties meer dan zat. Onthoud je liever van commentaar, en als je het toch neit kunt laten, zet het dan netjes neer. Als jij werkzaam was voor ons en je gaf 1 keer zon bek heir, kun je gelijk je eigen kleine hobbybobbedrijfje opdoeken.
Iemand die een professioneel bedrijf leidt, geeft niet zulke reacties.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Bij deze heb jij een waarschuwing aan je broek hangen door herhaaldelijk mijn Erwin te blijven noemen terwijl ik zo niet heet.

Je bemoeit je overal mee maar je weet niet eens waarop je reageert.
Les 1 lees eerst het verhaal en reageer dan.

Maar ja anderen hebben je vriendje ook al gewezen op zijn gehuil dat nergens op gebaseerd is

Gesloten