LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] its oplichters/dvd

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: its oplichters/dvd

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb in 2003 een nieuwe Akai DVD speler gekocht voor € 99,- hier zaten 5 leuke films bij, dus dat was niet duur,

Ook hier geld: goedkoop is duurkoop!, de cd lade, wil vaak niet open, dus uit de stoel, klepje openmaken, en aan een klein tandwieltje draaienzodat het mechaniek loskomt,

nadat ik het apparaat heb opengehaald, blijkt dat dit aandrijfmotortje, die de la openmaakt, zeer waarschijnlijk slecht is, maar ik laat geen reparaties meer aan dit apparaat doen, want de afstandbediening wordt ook al slecht, hapert iedere keer,

Dus kost niks, is ook niks, is hier ook van toepassing, de bijgeleverde films waren alleen het geld al waard!.

Edjuh

Re: its oplichters/dvd

Ongelezen bericht door Edjuh »

Kost niks, is niks...
Gaat ook niet altijd op.
Mijn Cyberhome DVD speler heb ik toendertijd voor 89 euro gekocht en die heeft nog nooit mankementen vertoond.
Zelfs heb ik al eens de firmware ge-update, de fabrikant had hiervan een nieuwe versie op het internet gezet.
Na die update kon de speler ook films afspelen die ik zelf op DVD had gezet.
Intussen draait het apparaat al een dikke 3 jaar.

Goedkoop, onbekend merk maar wel dik in orde.
Het kan dus wel. :P

Gast

Re: its oplichters/dvd

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen,

Trek een wijze les uit bovenstaande verhalen:
Koop bij een kleine winkel die wel service biedt, die de spullen niet alleen bezorgd maar ook voor je aansluit en netjes installeert, die je apparaten binnen een redelijke termijn van hooguit 2 weken repareert, die je een leenapparaat meegeeft als er iets in reparatie is!!
Bovendien is een speciaalzaak echt niet veel duurder dan een It's of MediaMarkt. In sommige gevallen zelf goedkoper!

Joost

Tja.

Re: its oplichters/dvd

Ongelezen bericht door Tja. »

Even ter verduidelijking op de eerste vragen/antwoorden.

Its en modern hanteren gewoon de "je betaalt en je bekijkt het maar' methodiek.

Met een ******** als directeur en 2e rangs leetowers types als rayonleiders, schep je niet meer dan rotzooi.

Gewoon boycotten en nooit meer iets kopen vanaf vandaag,

zegt het voort, zegt het voort...............................

Gesloten