LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deurwaarden verhaalt kosten van een doorgehaalde zaak?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke

Re: Deurwaarden verhaalt kosten van een doorgehaalde zaak?

Ongelezen bericht door snepke »

Pavlova schreef:. Overigens heb ik het niet zover geschopt dat er nog een incassobureau of zelfs een deurwaarder aan te pas moest komen dus dat scheelt.
  • Wees daar maar blij om,het is geen pretje om telkens een dreigbrief op de mat te vinden of op de gekste tijden opgebelt te worden.

Inner

Ongelezen bericht door Inner »

Vind het gewoon leuk om te zien hoe de meningen van mensen over deurwaarders en kantoren veranderen :)

Daarom blijf ik dit ook nog wel even doen. Voor vragen kan je altijd een pb achterlaten als je iets liever niet wilt posten :)

Janzn

Ongelezen bericht door Janzn »

Even een update,
Keurig geluisterd naar Mark, nog 1 keer netjes bellen, en je komt in een telefoonnetwerk van mensen die niet kunnen of willen.
Gesprek wel opgenomen, mag wel/niet zonder de ander in te lichten(het mag in elk geval om voor jezelf een LETTERLIJK transcript te maken).
Volgende stap is een advocaat, gelukkig kost het maar 100,- om een advocaat in te schakelen, de rest wordt door de staat gesponsord. Het gaat wel om bijna het 5voudige, en de kosten krijg ik bij winst ook nog terug.
Binnen 2 weken gaat de dagvaarding de deur uit, eerst mijn geld terug.
(Daarna komt de tuchtraad wel)

Gesloten