LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gestalkt door Wehkamp

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Nynhyr
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 sep 2009 08:43

Re: Gestalkt door Wehkamp

Ongelezen bericht door Nynhyr »

witte angora schreef:Dan maar een poging in Jip en Janneketaal:

Cookiemonster er op af sturen en Wehkamp bannen.

Probleem opgelost.
Je denigrerende manier van schrijven slaat nergens op.
Laat ik het hier maar bij houden. Het gaat er niet om of ik naar een oplossing vraag, of er een een of ander persoon bevangen door de warmte half sesamstraat erbij haalt, het gaat er om: lees mijn topic, dat Wehkamp je na het bezoek van hun site blijft stalken.
Maar goed, ik ga hier verder niet meer reageren, zeker na dat laatse laagvloerse opmerking.
Jammer dat dit forum door dergelijke personen bestiert worden.

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Gestalkt door Wehkamp

Ongelezen bericht door Ravx »

Je bent 10 x de oplossing toegeschoven, je wil deze niet accepteren omdat je blijft vast hangen aan je eigen gelijk.

Je word niet achtervolgt, wehkamp houd je voorkeuren in de banners voor je bij ! Als je dit niet wil moet je de cookies uitzetten.. Conrad neckermann en allerhande webshops gebruiken hetzelfde principe !

emmetje13
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2010 20:54

Re: Gestalkt door Wehkamp

Ongelezen bericht door emmetje13 »

Ik wil me aansluiten bij ts.

Ik weet hoe het te verhelpen is maar vind deze manier van marketing te ver gaan. Ik zit er niet op te wachten dat iemand die mijn pc gebruikt banners tegenkomt met artikelen die ik bekeken heb.
Niet dat ik iets te verbergen heb maar ik vind het niet prettig.

Ik vind dat ze hiervoor je toestemming moeten vragen, niet dat je achteraf iets uit moet gaan zetten of verwijderen.
Zou wel eens willen weten of dit als inbreuk op de privacy gezien kan worden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Gestalkt door Wehkamp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

emmetje13 schreef: Ik vind dat ze hiervoor je toestemming moeten vragen, niet dat je achteraf iets uit moet gaan zetten of verwijderen.
Zou wel eens willen weten of dit als inbreuk op de privacy gezien kan worden.
Neen, omdat je al dan niet bewust toestemming voor het gebruik van de cookies hebt gegeven. Vaak staat dit ergens in de voorwaarden voor bijvoorbeeld het gebruik van de site, of zelfs in de EULA (overeenkomst) van je webbrowser, dat je accoord gaat met cookies.

Iedere webbrowser biedt de mogelijkheid om cookies volledig uit te schakelen - dus daarmee zal men argumenteren dat de keuze bij de bezoeker ligt.

Hans van Baren
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2010 10:15

Re: Gestalkt door Wehkamp

Ongelezen bericht door Hans van Baren »

Ik heb het advies opgevolgd van Zinook en cookies verwijderd: Perfect!! Eindelijk van die Wehkamp ads af!

Gesloten