LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is deze al bekend?
Re: Is deze al bekend?
VOLGENS MIJ HEBBEN ZE TE VEEL VAN GEMAAKT DIE A2 AUDI.IK HEB OOK VERSCHILLENDE AANBIEDINGEN GEHAD VIA FITANOVA DE ORGANISATIE DIE ER BIJ MIJ ACHTER STAAT IN HET VERLEDEN WON IK PUNTJE BIJ PaaLTJE 2 euro,nu is een prijs van minima van 1 euro en geheid die wint u.Ik heb in het verleden alles gekopieerd en aangetekend op gestuurd je weet nooit toch""jullie zijn gewaarschuwd bij deze"" met vriendelijke groeten andre de croos.(1 euro staat in de kleine lettertjes van de brief die ontvangen heeft)
Ach.... Ik gooi dat soort mailingen altijd gewoon ongeopend weg..... zonde van hun postzegels.
Leuk he zo'n autootje winnen??!!
Ook al komen ze hem hier brengen, ik accepteer hem niet want ik wil geen duitse auto's. Van duitse auto's werken bijna nooit de richtingaanwijzers!!!
Of zou dat zijn dat die gasten niet weten dat er richtingaanwijzers op/aan zitten????
Ook al komen ze hem hier brengen, ik accepteer hem niet want ik wil geen duitse auto's. Van duitse auto's werken bijna nooit de richtingaanwijzers!!!
Of zou dat zijn dat die gasten niet weten dat er richtingaanwijzers op/aan zitten????
Jullie hebben allemaal pech want ik heb namelijk die Audi gewonnen plus 17500 eurootjes.
Maar dat was niet 't enige want via LOC (vast een dochteronderneming die 't ook goed voorheeft met me) heb ik ook nog 's 2000 eurootjes contant gewonnen wat weer verhoogd is met 1000 euro!!!
Tevens hierbij nog een heuse DVD-speler.Het kan niet op!!!
Nou, jullie zullen begrijpen dat mijn zomer niet meer stuk kan!
Alleen wel jammer dat er bij de Audidealer wat problemen zijn volgens LCC maar ik hoop dat dit snel opgelost zal worden, daar kan je de mensen van LCC echt wel op vertrouwen!
Toch?
Maar dat was niet 't enige want via LOC (vast een dochteronderneming die 't ook goed voorheeft met me) heb ik ook nog 's 2000 eurootjes contant gewonnen wat weer verhoogd is met 1000 euro!!!
Tevens hierbij nog een heuse DVD-speler.Het kan niet op!!!
Nou, jullie zullen begrijpen dat mijn zomer niet meer stuk kan!
Alleen wel jammer dat er bij de Audidealer wat problemen zijn volgens LCC maar ik hoop dat dit snel opgelost zal worden, daar kan je de mensen van LCC echt wel op vertrouwen!
Toch?
Peppie, denk dat je beter terug kunt gaan naar je vriendje Kokkie. Ligt op je te wachten
Nou wij hebben ook zo'n schitterende a2 gewonnen. Wij hadden het geluk dat we zelfs mochten kiezen. We konden nl. ook een geld prijs nemen. Helaas maakt geld niet gelukkig, en we hebben ook nog eens net een nieuwe auto gekocht! Dus we hebben maar niet gereageerd. Achteraf maar goed ook, gezien het aantal reacties. Onze nieuwe C3 rijdt overigens als een trein.
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!
Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen!
Geplaatst op 28 Jul 2003 09:47 door Luc
--------------------------------------------------------------------------------
Peppie, denk dat je beter terug kunt gaan naar je vriendje Kokkie. Ligt op je te wachten
Wat goed hé Peppie en Kokkie hoe kom je erop. Of hoe kom je ervan af. Lachu gezellie hé
--------------------------------------------------------------------------------
Wat goed hé Peppie en Kokkie hoe kom je erop. Of hoe kom je ervan af. Lachu gezellie hé
Een A2 ? laat me niet lachen .. ikheb bij het LOC een Mercedes
c-200 gewonnen Jawel met alle opties ! De garage staat te springen om hem langs te brengen ! Maar ik moet wel ff binnen 48 uur me aanmelden bij de Duitse Loterij anders kan ik wel fluiten naar mijn Mercedes ! Ai dat is een moelijke keuze
c-200 gewonnen Jawel met alle opties ! De garage staat te springen om hem langs te brengen ! Maar ik moet wel ff binnen 48 uur me aanmelden bij de Duitse Loterij anders kan ik wel fluiten naar mijn Mercedes ! Ai dat is een moelijke keuze
Even de garage bellen en een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt.
Faka! É, ik heb een Mercedes C-200 gewonnen, maar moet binnen 48 uur reageren en moet meedoen met de loterij (dat zij de voorwaarden) dan krijg ik ´m gegarandeerd.Maar dan staat er weer in de kleine letters (regeling no 6) dat de actie zonder deelnameplicht is. Heb ook een zgn autoleveringsbewijs gekregen, moet alleen nog een roze formulier opsturen (is een kopie). Is dit wel te vertrouwen? Als ze me naaien, zoek ik ze op (waar dan ook) en terroriseer ik ze, ik zweer het.
Hoi ook ik heb hem gewonnen, niet dus. Oplichters heb alles meteen in de prullenbak gegooit. Er stond gisteren en vandaag een heel stuk over in de telegraaf.Daar werd je het advies gegeven om eens op de site van het college van toezicht op de kansspelen. Daar zijn ze niet bekent dus illegaal. www.gamingboard.nl.
En jongens dags er na het ik een dvd speler gewonnen ook weer de lotto en ook weer reageren binnen 48 uur.
Groetjes Mechelina
En jongens dags er na het ik een dvd speler gewonnen ook weer de lotto en ook weer reageren binnen 48 uur.
Groetjes Mechelina
Ik heb ook de audi gewonnen of een contant geldprijs.
We moeten hier toch met zijn allen wat aan kunnen doen?
Wat zegt Radar hier van?
We moeten hier toch met zijn allen wat aan kunnen doen?
Wat zegt Radar hier van?
hallo allemaal ik kreeg laats ook een brief dat ik een mercedes c200 kompresser had gewonnen. maar nu was het door de loc club heb het geprobeert maar nooit iets ontvangen. en in de kleine lettertjes stond dus ook dat het door wmrb georganiseerd was groetjes uit maastricht
Ook eens verdiept in de LOC te Venlo. Afschrijvingen van je giro kun je laten blokkeren bij de postbank, zowel eenmalig als permanent. Evt. betaald geld wordt teruggeboekt.
Inmiddels een hartelijke brief van LOC gehad, dat ik erbij hoor.
Gebeld, dat dat niet het geval is, en geld terug heb laten storten. hierop wordt gelaten gereageerd, en op mijn verzoek gegevens verwijderd.
Dit zal per brief bevestigd worden.
Kennelijk zijn er nog voldoende deelnemers, om een callcentre te kunnen bekostigen.
Niet aan beginnen, je reinste misleiding!!!
Inmiddels een hartelijke brief van LOC gehad, dat ik erbij hoor.
Gebeld, dat dat niet het geval is, en geld terug heb laten storten. hierop wordt gelaten gereageerd, en op mijn verzoek gegevens verwijderd.
Dit zal per brief bevestigd worden.
Kennelijk zijn er nog voldoende deelnemers, om een callcentre te kunnen bekostigen.
Niet aan beginnen, je reinste misleiding!!!
Als er mensen zijn die ooit iets gewonnen hebben bij een van de bovenstaande clubs of iemand kennen met een gewonnen AUDI voor de deur, laat het Radar weten! Wij hebben namelijk nog nooit een winnaar gesproken, slechts verliezers. Mail uw verhaal naar [email protected] ter attentie van Marije.
Marije Lieuwens
Reactie Radar
Marije Lieuwens
Reactie Radar
ik heb gister een brief gekregen van LOC ja. zo heet ie nu uit Venray, ik heb 45.000,00 euro gewonnen volgens hun, 2 maanden eerder had ik dat ook al, en dan zou ik binnen 4 weken meer horen, ik d8 ow dit is dus de reactie, ik doe hem lekker wel gewoon op de post, maar dan zonder deelname aan die duitste lotto, ik ben benieuwd, ik ben op deze site gekomen door in te tikken loc oplichting duitse lotto