Pagina 2 van 2
Re: TNT pakket service
Geplaatst: 24 mei 2011 09:50
door TNT Post
vincent987 schreef:Ook ik ben nog steeds aan het wachten op mijn pakket
31/3 besteld in china, 14/4 verzonden naar NL en volgend TNT pas 20/4 aangekomen in nederland, lange vlucht dus.....
Maar daarna begon het gezeik, wachten wachten wachten.
brief gekregen voor inklaring, zelfde dag nog op de bus gegaan.
dit was +/- 28 april.
tot op heden nog niks, niks op mijn TNT 3S code, helpdeskmedewerkers kunnen mij niks vertellen behalve dat de status nog steeds is: wacht op inklaring.
Dit schiet niet op, als ik maandag nog niks weet dan gaan we maar eens kijken wat we dan gaan doen
Beste vincent987,
Het lijkt natuurlijk nergens op dat je zo lang moet wachten op je pakket.. Ik wil kijken of ik het zo snel mogelijk voor je op kan lossen. Graag ontvang ik je NAW gegevens, emailadres en de barcode in een privé bericht. Ik hoop van je te horen!
Voor het ontstane ongemak bied ik je mijn welgemeende excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Nynke
TNTPost Webcare
Twitter: @TNTPostWebcare
Re: TNT pakket service
Geplaatst: 06 sep 2011 06:57
door peggy.d
ik zie dat ik niet de enige ben met problemen met tnt/postnl
ik heb ook iets besteld in HK 12 augustus verstuurd en volgens de dame van de servicedesk hebben ze alle rechten mijn pakket maar liefst 30 dagen vast te houden. Na 10 dagen bij postnl gelegen te hebben, eindelijk een brief ontvangen. Die direkt dezelfde dag weer terug gestuurd met de informatie. En daarna gebeurd er weer niks...... De helpdesk kan en wil geen informatie geven alleen dat het maar zo weer 30 dagen kan duren.
Zakenlijk heb ik ook te maken met tnt en daar gaan we maar gauw een eind aan maken. Ik heb betaald met paypal en daar kun je tot 30 dagen na betaling een claim neerleggen dus postnl ligt hierin ook bewust dwars.
zakenlijk moet ik ze erop betrappen dat ze ons veel te veel berekenen voor alles.
mijn vorige pakketje uit china is verstuurd met de normale post, toen had ik het binnen 10 dagen binnen. Nu ga ik de 20 dagen al voorbij met uitzicht op ????
Maar service is iets waar dit bedrijf schijnbaar nog nooit van gehoord heeft.
heb ook een klacht via hun website ingediend maar daar ligt de postmaffia niet wakker van
mijn pakket nummer is 3SEPGE2465701
Re: TNT pakket service
Geplaatst: 19 sep 2011 09:02
door vransce
Vorige week vond ik een AANGETEKEND pakket buiten voor mijn voordeur. (overigens is dit al 3 maal voorgekomen).
TNT post gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Klacht ingediend en deze zou intern afgehandeld worden door de chauffeur op zijn gedrag aan te spreken.
Ik zou verder geen terugmelding krijgen. Ik had mijn Track-Trace nummer al opgegeven maar moest ook mijn telefoonnummer opgeven. Op mijn vraag waarom dan, kreeg ik als antwoord:"anders kan ik uw klacht niet invoeren in het systeem..."
Dus wel telefoonnummer opgeven maar geen terugmelding.
Voor dat aangetekende stuk had ik moeten tekenen. TNT post had, zo zei men mij, een handtekening voor ontvangst... Maar dus niet van mij, een huisgenoot of b.v. van de buren . Niemand thuis.
Voor mij ruikt dit naar fraude en valsheid in geschrifte van de bezorger. (heel zwaar gezegd: twee misdrijven). TNT doet dit af met:"we spreken de bezorger op zijn gedrag aan...
Ik heb dit trouwens ook gemeld bij de verzender. Hij was "not Amused"
Re: TNT pakket service
Geplaatst: 22 sep 2011 10:27
door ciske
Hier 3 keer pakket gekregen via TNT , heel geen problemen.