Het is zijn kind ook.vervelend schreef: Om kort te zijn moet mijn kind dus week 1 bij mij en week 2,3,4 bij hem.
En als het kind graag naar zijn/haar vader wil,laat het dan gaan.
Waarom dan aan de "regels" houden .
Wij hadden geen omgangsregeling voor onze(2) kinderen.Als ze naar hun vader wilde mochten ze gaan.
Dan belde ze hun vader en hij kwam ze halen.
Allimentatie betaalde hij niet, wilde ik niet.
Maar hij ging wel met de kinderen kleren kopen e.d.
De jongste was 2 de oudste 6.
Als ze ziek oid waren dan kwam hij gewoon,had daar geen probleem mee.
De kinderen zijn nu 22 en 26 maar toen ze op school zaten gingen we samen naar de ouderavonden en als er diploma uitreiking was gingen we ook samen.
Op de verjaardagen van de kinderen kwam hun vader ook met zijn nieuwe partner,ik ben inmiddels ook weer getrouwd en als er iets is(de oudste woont inmiddels samen)verjaardag oid gaan we met ons vieren naar onze dochter.
Ik werk zelfs bij mijn ex als hij het druk heeft.
Dan belt hij of ik kan bijspringen.
Ik heb mijn haatgevoelens (die heeft iedereen pas gescheiden) aan de kant gezet voor mijn kinderen.Het was per slot van rekening hun vader.
De kinderen hebben er niets mee geleden en hebben er geen trauma aan overgehouden,ze vinden het heel normaal dat hun vader en partner hier gewoon een bakkie komen doen.
Dus waarom de kinderen van hun vader weghouden,daar heb je niet alleen de vader mee,maar ook de kinderen.
De kinderen houden van hun vader,hou ze niet weg,laat ze gaan als ze dat willen.
En kinderen willen en kunnen niet kiezen voor moeder of vader.
Dat mag je niet van ze vragen