LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huwelijk; te hoge rekening drankjes gasten

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
klikhier

Re: huwelijk; te hoge rekening drankjes gasten

Ongelezen bericht door klikhier »

sjoegel schreef:Wat een stumper die TS ! Als je gierig bent moet je geen feestje geven. Wat is nu een feestje met 2 consumpties per persoon ? Kinderen moeten zeker naar de WC voor een bekertje water !
Ga je schamen !
Sjoegel; ik ken geen feest die 1 uur duurt hoor! Ik had geen feest.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Geen idee wat er allemaal niet klopt in het verhaal, maar kloppen doet het niet.
Dit soort uitspattingen van ongenuanceerde bevindingen nopen in rechte betrekkelijk te zijn en tot slot bij het lezen daarvan te werken op de lachspieren van beëdigden. U verklaard namelijk dat er iets niet klopt maar kunt niet aangeven wat er niet klopt. Dit is te omschrijven als de klok en de klepel.
Zie deze lezing alstublief niet als commentaar maar geniet het ter opluistering.
Even naar het topic, het handeld hierbij om een gering bedrag. Ik kan mij derhalve niet voorstellen dat het TS om geld te doen is maar om het principe.
Principieel hebt u gezien de lezing gelijk en berust de gang van zaken niet naar behoren, mede vanwege het feit dat aanwezige kinderen niets te drinken werd aangeboden. Ik kan mij voorstellen dat u zich genomen voeld maar moet u toch vragen hierin berusting te vinden daar morren achteraf geen vrucht afwerpt.

brenda229

Ongelezen bericht door brenda229 »

hoe groot is de kans dat je gelijk hebt en hoeveel geld zou het schelen?
Is het je dit echt waard?

je kan overwegen een klachtenbrief te schrijven, vooral omdat de kids niks te drinken hebben gekregen.
Maar ik zou niet mijn gasten vragen wat ze gedronken hebben.
sterkte

Ericman

Ongelezen bericht door Ericman »

klikhier schreef:Ik wil nu al mijn gasten gaan vragen wat ze hebben gedronken en dit op papier zetten, inclusief de foto's van de ceremonie/gasten.
Laat toch zitten, joh.

Je zegt zelf dat het de mooiste dag van je leven is geweest of zou moeten zijn. Laat het dat dan ook zijn en ga je achteraf niet zo vreselijk druk maken, je gasten lastig vallen en veel tijd besteden om een meningsverschil dat om minder dan 100 Euro gaat. Probeer de mooie dingen in herinnering te houden en laat dat niet bezoedelen door frustratie.

Betaal de rekening gewoon en maakt daarbij geen fooi over, dan ben je er gewoon klaar mee.

Gesloten