Ruim 2 maanden na het oorspronkelijke bericht van deze post, blijken de problemen nog steeds niet opgelost bij Hollands Nieuwe. Vanmorgen kon ik nog prima bellen en gebeld worden (4 dagen na de start van mijn nieuwe abonnement mét nummerbehoud) en plots kon ik vanmiddag niet meer gebeld worden of bellen.
Ik kan wel:
- Internetten
- Sms-en
Ik kan niet:
- Bellen
- Gebeld worden
Nu ik jullie berichten zo lees zie ik het heel somber in voor mezelf. Ik heb een bericht geplaatst bij hollandsnieuwe met mijn probleem. Waarop ik bericht krijg: u wordt zo snel mogelijk teruggebeld Hoe gaan ze dat doen als ik niet gebeld kan worden? Ik heb geen huisnummer, dus heb maar het nummer opgegeven van mijn vriend die toevallig morgen ook vrij is. Als ze morgen niet bellen heb ik dus echt een probleem.
Ik raad Hollands Nieuwe ten zeerste aan om hun systeem even goed door te nemen en deze problemen op te lossen, anders kunnen ze geen goede service garanderen aan nieuwe klanten. En het maakt me niet uit hoe graag je als bedrijf aan kostenbesparing wilt doen, een telefonisch bereikbare klantenservice is echt noodzakelijk!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbereikbaar na nummerportering hollands nieuwe
-
- verified
- Contacteer:
Re: Onbereikbaar na nummerportering hollands nieuwe
Gister is er inderdaad een storing geweest, we hebben dit ook meteen vermeld op de website onder het kopje klantenservice en ook via twitter hebben we klanten proberen te informeren.
Er is zelfs een SMS uitgegaan, echter is deze niet door iedereen ontvangen, mede door de problemen.
Uiteindelijk is 's nachts het probleem verholpen en zou iedereen nu weer moeten kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Er is zelfs een SMS uitgegaan, echter is deze niet door iedereen ontvangen, mede door de problemen.
Uiteindelijk is 's nachts het probleem verholpen en zou iedereen nu weer moeten kunnen bellen en gebeld kunnen worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb ook een probleem met Hollandsnieuwe. Ik was eigenlijk behoorlijk enthousiast over deze aanbieder, tot enkele weken geleden.
Mijn telefoon is gestolen, waarop ik direct mijn simkaart heb laten blokkeren op mijn persoonlijke website van Hollandsnieuwe. Ook heb ik direct een nieuwe kaart aangevraagd, die ook -eerlijk is eerlijk- binnen 2 werkdagen binnenkwam.
Nu het probleem. Ik kan er niet mee bellen. Volgens de brief moet ik gebruik maken van de pincode 0000 en kan ik daarna direct gebruik maken van mijn nieuwe simkaart. In geen enkele telefoon vindt de simkaart echter bereik of het netwerk van Hollandsnieuwe. Ik ben nu al meer dan 2 weken aan het mailen naar de klantenservice en doe ook terugbelverzoeken, maar er volgt geen reactie behalve een automatische bevestiging. Enorm vervelend. Nu maar een aangetekende brief sturen met ingebrekestelling?
Mijn telefoon is gestolen, waarop ik direct mijn simkaart heb laten blokkeren op mijn persoonlijke website van Hollandsnieuwe. Ook heb ik direct een nieuwe kaart aangevraagd, die ook -eerlijk is eerlijk- binnen 2 werkdagen binnenkwam.
Nu het probleem. Ik kan er niet mee bellen. Volgens de brief moet ik gebruik maken van de pincode 0000 en kan ik daarna direct gebruik maken van mijn nieuwe simkaart. In geen enkele telefoon vindt de simkaart echter bereik of het netwerk van Hollandsnieuwe. Ik ben nu al meer dan 2 weken aan het mailen naar de klantenservice en doe ook terugbelverzoeken, maar er volgt geen reactie behalve een automatische bevestiging. Enorm vervelend. Nu maar een aangetekende brief sturen met ingebrekestelling?
-
- verified
- Contacteer:
Beste Tinka25,
Het lijkt erop dat je simkaart defect is. Zou je in een privébericht je postcode en de laatste 3 cijfers van je telefoonnummer kunnen sturen? Dan zorg ik dat er morgen een nieuwe simkaart wordt verstuurd. Daarnaast zoek ik uit hoe het kan dat je er geen contact met je is opgenomen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Het lijkt erop dat je simkaart defect is. Zou je in een privébericht je postcode en de laatste 3 cijfers van je telefoonnummer kunnen sturen? Dan zorg ik dat er morgen een nieuwe simkaart wordt verstuurd. Daarnaast zoek ik uit hoe het kan dat je er geen contact met je is opgenomen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Ik heb precies hetzelfde probleem. Simkaart verloren, hollandsnieuwe stuurde direct een nieuwe, met behoud van nummer, maar die werkt niet. Klantenservice diverse keren gemailed, maar geen reactie. Ik kan niet meer bellen en mijn abo loopt door.
Hollandse nieuwe is niet telefonisch te bereiken, zelfs op de brief bij de nieuwe simkaart staat geen telefoonnummer.
Kan iemand me helpen ?
Tim
Hollandse nieuwe is niet telefonisch te bereiken, zelfs op de brief bij de nieuwe simkaart staat geen telefoonnummer.
Kan iemand me helpen ?
Tim
Zo nu ff een positief bericht over hollands nieuwe.
Ben er sinds een paar maanden bij(net als veel mensen in mijn omgeving,buren etc.}
Maar het werkt prima,in het begin was mijn maand bedrag verkeert ingevoert maar dat was voor de tweede betaling recht getrokken.Vind het een prima bedrijf.
Krijg een beetje de indruk na navraag in mijn vrienden kring (ken zeker 9 mensen die hollands nieuwe hebben en die het goed bevallen)dat dit wel eens een aanval kon zijn van concurrerende telecom aanbieders.
De klanten service kan iets beter maar ik ben telford gewend,en dat duurde nog langer dan hollands nieuwe.
Hollands nieuwe ga zo door nog ff de puntjes op de i wat betreft de klantenservice.
Ben er sinds een paar maanden bij(net als veel mensen in mijn omgeving,buren etc.}
Maar het werkt prima,in het begin was mijn maand bedrag verkeert ingevoert maar dat was voor de tweede betaling recht getrokken.Vind het een prima bedrijf.
Krijg een beetje de indruk na navraag in mijn vrienden kring (ken zeker 9 mensen die hollands nieuwe hebben en die het goed bevallen)dat dit wel eens een aanval kon zijn van concurrerende telecom aanbieders.
De klanten service kan iets beter maar ik ben telford gewend,en dat duurde nog langer dan hollands nieuwe.
Hollands nieuwe ga zo door nog ff de puntjes op de i wat betreft de klantenservice.
Je zet hetzelfde bericht bij ieder bericht over Hollands Nieuwe. Totaal ongeloofwaardig.Tarya schreef:Zo nu ff een positief bericht over hollands nieuwe.
Hollands nieuwe ga zo door nog ff de puntjes op de i wat betreft de klantenservice
Wat betalen ze je?