aaten schreef:Die bewijzen ten over van jou durf ik te betwijfelen. Zeker als je bij een bedrijf hebt gewerkt waar altijd in een overdreven mate met anti statische beveilgiging werd gewerkt, volgens je eigen theorie zou je dan nooit ergens last mee moeten hebben.Teunbosseman schreef: Wederom zeg je dat overdreven is terwijl absoluut niet zo is, bewijzen ten overvloede.
Dat jij er geen problemen mee hebt gehad, blij voor je, of je hebt iedere keer mazzel gehad.
Componenten welke ik bedoel:
Ik heb bij de grootste Europese distribiteur van data, communicatie en internet gewerkt....de mensen welke met componenten werkte van bv Cisco, 3Com, Siemens en weet ik veel welke merken nog meer hadden allemaal bandjes en schoenen met rubberen zolen.
Wellicht zijn deze onderdelen gevoeliger dan datgene waar jij mee werkt, maar geloof me dat als deze maatregelen niet waren genomen je dienstverband van korte duur was........sommige van deze onderdelen kosten enkele duizenden euro's.
Overigens blijft lezen ook een kunst, ik zei dat het door veel mensen behoorlijk overdreven wordt terwijl je door kleine maatregelen al dezelfde lading als je componenten kunt krijgen waardoor er dan niets meer aan de hand is. Heeft niets met mazzel te maken maar gewoon met goed opletten. Dan verder nog, de duurdere componenten van siemens worden ingekapseld tegen statische electriciteit, deze zijn juist minder gevoelig.
Man man man, je weet blijkbaar dus echt niet waar je het over hebt in dit geval.
Je blijft met de term - overdrijven - gooien alsof de wererldwijde spelers geen kennis hebben en dit allemaal uit een hoge hoed ofzo toveren.
Men werkt(e) met de anti statische beveiligen om te VOORKOMEN dat deze stuk zouden gaan.
Tis gewoon een feit waar jij blijkbaar geen boodschap aanhebt, nou dan toch niet. Hoop dat jij nooit mijn producten hoeft te repareren....zou niemand je aanraden.