Pagina 11 van 21
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 00:42
door Downstar
adria310 schreef:Hallo, ook ik heb een harde schijf besteld, en niets ontvangen !!
Is er niet iemand die bij een bank werkt en via bankrekening de naam/adres kan achterhalen?
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (komt 4-6-2011 via bureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
gr adria
Bij gewerkte lijst is inmiddels;
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (komt 4-6-2011 via bureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
Pleijsterplein(via mijnpolitie.nl)
Kicken76(via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
inmiddels dus al 16 personen ( die zich hier hebben gemeld) die aangifte/melding hebben gedaan.. politie loop niet zo te slapen en kom eens met dat verzoek om officieel aangiftes te doen!
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 02:06
door Danielle38
Hoi,
ik vind het gewoon te zot voor woorden, dat er al zoveel mensen zijn die opgelicht zijn en er totaal nog geen reactie is van politie of wie dan ook.
Staan we nu machteloos en kunnen figuren als deze gewoon weer opnieuw hun slag slaan met een nieuwe naam, andere website.
Ik ben zo vreselijk kwaad.
Het achterhalen van naam en adres via bank heeft ook geen zin denk ik want de tussenpersoon is die Target Media en die vertrouw ik ook niet. Zij kunnen toch al lan gaan de bel trekken nu bij de politie. Zij weten wie deze oplichter is lijkt mij.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 09:05
door mrc43
Dit bericht is verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het is gebruikers niet toegestaan om persoonsgegevens van anderen te noemen. (Onder persoonsgegevens verstaan wij óók voornamen, achternamen en initialen, alsmede het linken naar (andere) persoonsgegevens.)
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 12:06
door Didy76
Hoi,
Ook ik meld me bij de groep aan...., op 27 april 2011 heb ik de Fujifilm AV200 Digitale Compact Camera gekocht. Eindelijk eens een leuk cadeautje voor mijzelf, nadat mijn oude camera door iemand anders was ingepikt. Echter kwam ik hier ook belabbert vanaf..., nu is voor de tweede keer mijn camera ingepikt..., incl. mijn geld.
Ik heb op 28 april DailyDealz.nl verzocht om mijn een bevestiging te versturen zodra de voucher verzilverd zou zijn en wanneer ik mijn camera kon verwachten. Netjes een bevestiging terug ontvangen;
Geachte Klant,
Bedankt voor het bevestigen van uw voucher.
U zult uw bestelling binnen 2 weken thuis ontvangen.
Hopend u voldoende te hebben geinformeerd.
Met Vriendelijke Groeten,
Team DailyDealz.nl
Nou ik wacht nog steeds. Inmiddels heb ik van alles wat ik maar kon vinden van het aanmelden van mezelf tot aan heden alles uitgeprint en als bewijsstuk bewaard. Natuurlijk ook inmiddels aangifte gedaan via mijnpolitie.nl Ik mag hopen dat we met zijn allen als nog krijgen waar we recht op hebben!
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (komt 4-6-2011 via bureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
Didy76 (via mijnpolitie.nl)
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 12:39
door pvreeuwijk
Hier hetzelfde verhaal
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (komt 4-6-2011 via bureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
Didy76 (via mijnpolitie.nl)
pvreeuwijk (via mijnpolitie.nl)
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 13:25
door greun
Hallo Allemaal,
Helaas ik heb ook een bestellig gedaan van een externe harde schijf, vanmorgen na 2 weken maar eens bellen, toen gaan googlen en toen kwam ik hier terecht
Iemand een idee wat ik moet doen in deze?
Groeten Marco
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 13:48
door ellobo64
aangifte via mijnpolitie
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 14:26
door Hans Roelofs
Hallo, ook ik heb een harde schijf besteld, en niets ontvangen !!
Na 2 weken wel iemand aan de telefoon gehad, die beloofde dat de week daarna afgeleverd zou worden.
Terug van vakantie, nog niets ontvangen. 3 telefoonnummers geprobeerd en er wordt niet opgenomen.
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (komt 4-6-2011 via bureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
jroelofs (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
jroelofs
Ik ben benieuwd.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 16:45
door lady4757
Hoi,
Ook wij zitten nu al meer dan 5 weken op de harde externe schijf te wachten. Je betaald tenslotte wel vooruit dus je verwacht dat je het dan ook krijgt. Het is best een beetje een moeilijk systeem, je moet een voucher binnen een maand verzilveren bij hun webwinkel. Maar dat hebben we ook direct gedaan, met als gevolg nog steeds geen harde schijf en geen hot stone massages.
Ook wij overwegen om nu aangifte te gaan doen.
Henk en Tina.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 16:45
door Didy76
Hoi,
Ik heb tevens contact opgenomen met: TargetMedia B.V. in Huizen
Hun hebben namelijk onze betalingsverkeer aan DailyDealz.nl geregeld. Het verzoek van mevrouw is om hun onze klachten te mailen, aangezien het reeds in onderzoek is bij de politie. Hierna zouden we een bevestiging met evt. informatie terug ontvangen. We kunnen dit richten aan
[email protected]
Kijken of we via deze weg ook iets verder komen.
Gr. Diana
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 17:19
door mars1988
Didy76 schreef:Hoi,
Ik heb tevens contact opgenomen met: TargetMedia B.V. in Huizen
Hun hebben namelijk onze betalingsverkeer aan DailyDealz.nl geregeld. Het verzoek van mevrouw is om hun onze klachten te mailen, aangezien het reeds in onderzoek is bij de politie. Hierna zouden we een bevestiging met evt. informatie terug ontvangen. We kunnen dit richten aan
[email protected]
Kijken of we via deze weg ook iets verder komen.
Gr. Diana
Targetmedia is minstens net zo schuldig als dailydealz.
Zijn ook oplichters bij Targetmedia. Ik ga ook tegen hun aangifte doen
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 18:20
door JM1988
lady4757 schreef:Hoi,
Ook wij zitten nu al meer dan 5 weken op de harde externe schijf te wachten. Je betaald tenslotte wel vooruit dus je verwacht dat je het dan ook krijgt. Het is best een beetje een moeilijk systeem, je moet een voucher binnen een maand verzilveren bij hun webwinkel. Maar dat hebben we ook direct gedaan, met als gevolg nog steeds geen harde schijf en geen hot stone massages.
Ook wij overwegen om nu aangifte te gaan doen.
Henk en Tina.
Gewoon aangifte doen! Met overwegen komen we er niet..
www.mijnpolitie.nl het kost je 5 minuutjes van je tijd, en als er maar genoeg mensen aangifte doen snapt de politie misschien ook dat ze eindelijk wat is moeten doen..
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 21:51
door 70richard
De geschiedenis herhaalt zich.
Gevonden op het internet.
25-07-2009 Samsung - S5230 gekocht en betaald.
Door verlate levertijd geannuleerd. 1 maal een bericht gekregen dat er 30 dagen termijn op de terugbetaling zit (ik snap nu waarom) en nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken. Ook zijn [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niet te bereiken.
€131,15 kwijt!
Vandaag aangifte van oplichting tegen de heren gedaan.
Niets bestellen!Van ANS, October 13, 2009
2 Maanden geleden een telefoon besteld bij gigavoordelig. Nooit ontvangen en op meerdere emailtjes nooit antwoord gekregen. Telefoon en website nu onbereikbaar! Ik ben niet de enige;
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 22:11
door 70richard
Nog iets gevonden. Met een beetje googlen kom je een heel eind.
Op 23 juni 2009, omstreeks 23.32 uur, heb ik een bestelling geplaatst op de internetsite http://www.gigavoordelig.nl.
order # 200813415
Ik heb na het doorgeven van mijn persoonlijke gegevens, een Phillips 32 inch LCD tv ( 32PFL5403D ), ter waarde van 427,25 euro besteld via Ideal.
Ik heb het bedrag overgemaakt naar het Giro nummer 4957308 te Zoetermeer.
Dit heb ik via telebankieren overgemaakt.
Ik kreeg op woensdag 24 juni 2009 een email van [email protected].
Hierin stond geschreven dat de televisie niet meer op voorraad was, maar misschien over een paar weken wel weer te leveren zou zijn.
Ik kon ook ervoor kiezen om het geld terug gestort te krijgen.
Deze email was getekend door [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van Gigavoordelig.
Ik heb via mijn email gereageerd en geschreven dat ik van het laatste gebruik wilde maken.
Ik ging akkoord met de terug betaling van het door mij betaalde bedrag.
Op maandag 29 juni heb ik via email een bericht ontvangen waarin stond dat de order was geannuleerd en de status was: bedrag wordt terug gestort.
Het bedrag zou binnen een week worden terug gestort op mijn rekening.
Echter na en week had ik nog steeds niets ontvangen.
Vervolgens heb ik contact gezocht met gigavoordelig en wel met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Hij deelde mij mede dat ik akkoord was gegaan met met de algemene voorwaarden van het bedrijf.
Hierin staat dat het bedrijf zich het recht voorhoud om terug betalingen uiterlijk binnen 30 dagen te doen nadat de order is geannuleerd.
Uiteraard kon ik op dat moment niets anders dan hiermee instemmen, aangezien ik de voorwaarden had gelezen en geaccepteerd had.
Ik moest dus nog 30 dagen wachten.
Eind juli heb ik nogmaals contact gezocht met de vraag wat de status van de terug betaling was.
Enkele dagen later heb ik per telefoon antwoord hierop gehad van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Hij deelde mij mede dat diegene die verantwoordelijk was voor de betalingen en ook uitsluitend deze kon doen met vakantie was.
Dit betreft [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]Hij zou 22 augustus weer terug zijn en contact met mij opnemen.
Op 26 augustus heb ik wederom zelf contact gezcht met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Hij beantwoorde mij per email met het volgende bericht.
Het bedrag is reeds voor mijn vakantie aan u overgemaakt.
Ik heb tot op heden het bedrag van 427,25 euro niet terug gestort gekregen.
Ik heb een telefoontje ontvangen met het bericht van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ( giga voordelig ) dat het bedrijf failliet zou zijn( giga shop europe ) en dat zij inprincipe niet meer verantwoordelijk zijn voor terug betalingen. Het bedrijf heet nu gigavoordelig.
Dit was erg verwarrend, aangezien ik nooit bij giga shop europe heb besteld.
Op mijn order bevestiging staat duidelijk vermeld dat ik de bestelling heb geplaatst bij giga voordelig.
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] Er is een bedrag afgeschreven van mijn rekening zonder dat ik de bestelde tv heb gekregen.
De eigenaar van het bedrijf heeft toegezegd het bedrag terug te storten.
De internet site, http://www.gigavoordelig.nl is dicht.
Ik wil met betrekking tot dit gebeuren nog opmerken dat ik via google heb gekeken en heb gezien dat er meer van dit soort praktijken
door het bedrijf gigavoordelig zijn gedaan.
Tijdens mijn bestelling voerde het bedrijf een keurmerk voor webshops.
Q-shops keurmerk.
Aangezien de website er keurig en betrouwbaar uitzag ën ze een keurmerk voerde zag ik geen enkele aanleiding om dit bedrijf te wantrouwen.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 24 mei 2011 22:39
door henkyboy59
Hallo mensen,
Helaas hebben ze mij ook met de harde schijf opgelicht
Kan dit uit principe niet op me laten zitten.
Ga uiteraard aangifte doen.
Verder roep ik mensen op om gezamenlijk deze lui op te zoeken
en tot de orde te roepen. Zonder geweld uiteraard.
Graag een PB indien je hier iets voor voelt.
Ook hoop ik dat Radar en de Politie hier actie op ondernemen.
Deze lui mogen ( moeten ) flink worden afgestraft
Groeten,
henkyboy59
En even nog ter aanvulling: ook Targetmedia mag er aan geloven.
Deze spelen onder één hoedje met deze oplichters.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 25 mei 2011 09:56
door moontje-79
Ook maar een melding gemaakt van internetoplichting via mijn politie.nl.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 25 mei 2011 10:16
door Arekey
Hallo, hier weer een gedupeerde.
Ben er ook ingetrapt, eerste verzoek om status van mijn order werden netjes beantwoord! Verdere pogingen om contact, zowel per email als het contact centre zijn nutteloos. Ben zeker voornemens aangifte te doen.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 25 mei 2011 10:43
door mars1988
Zijn weer veel mensen bijgekomen deze week.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 25 mei 2011 11:08
door Incognitas
Beste lotgenoten,
Ook ik heb zojuist aangifte gedaan.
Belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren!
Ik raad IEDEREEN aan om z.s.m. aangifte te doen, hier moet iets meer gebeuren!
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Geplaatst: 25 mei 2011 12:43
door jhkx41
Hallo,
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd aan mijn politie.nl wat er gaat nu gebeuren en kreeg als antwoord terug dat er onvoldoende capaciteit is op dit moment en dat niet alle zaken naar tevredenheid worden afgehandeld.Dus de conclusie is:Misdaad loont! Ik vind dat we toch moeten doorgaan met melden bij mijnpolitie.nl