Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Radar
Site Admin

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Radar »

Goed om te horen dat het als een verbetering wordt ervaren en excuses voor het feit dat het toch echt even op zich heeft laten wachten!

Hartelijke groet, Radar^SK

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

Even een vraag aan de Mods,

Ik heb nu al een paar keer verzocht een specifiek topic weer open te zetten.
Is dit verzoek aan de aandacht ontsnapt of reageren jullie niet meer op openstelling verzoeken?

Radar
Site Admin

Hi Hebra98,

Ik zie dat je bericht nog niet is behandeld.
Ik zal er even naar kijken!

Groet, Radar ^TV

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie bij onbeantwoorde topics uit 2016 -2017-2018 dat ze gesloten zijn.
Wat is de reden dat ze er nog wel staan? Het zijn er best veel.
Er eventueel nog op willen antwoorden is sowieso dan niet meer mogelijk natuurlijk.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zag trouwens dat het topic met de vraag waar wij onze diensten gedaan kregen is verdwenen. Ik had dit topic gemeld en daarin publiekelijk gezegd dat dit weer een 'issue solved' topic was. De mods spraken me daar op aan, dat dit niet zo was. Maar nu het weg is, wil ik wel weten of ik wel of niet gelijk had. Dus moderator?

Radar
Site Admin

Beste Nijogeth,

Ik heb vanochtend even naar het topic gekeken en ik sluit me bij jou aan.
Het was ten eerste duidelijk vertaald; rare Engelse zinsconstructie.
De verdere gegevens (IP etc.) waren voor mij doorslaggevend.

Dank voor je melding! Groetjes, ^TV

Radar
Site Admin

Beste moederslink,

Wij hebben ook gemerkt dat de kolom in de huidige vorm weinig toevoegt, dit is onlangs ter sprake gekomen en er wordt naar gekeken. Die hele kolom met onbeantwoorde topics wordt waarschijnlijk verwijderd.
Hebben jullie misschien een suggestie voor een alternatief?

Groetjes, ^TV

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Alleen de onbeantwoorde topics van de laatste 6 maanden weergeven?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Als je kijkt naar de data waarop de onbeantwoorde topics zijn gestart, en je zou alleen de laatste 6 maanden weergeven, blijft er ook nog bitter weinig over. En die ene die overblijft is er een waar al zoveel andere topics over zijn gestart. Ik denk dat die kolom inderdaad weinig nut heeft.

Een alternatief zou kunnen zijn: oudere topics weergeven die zowel actueel als inhoudelijk interessant zijn. Dus niet de 'ik ben opgelicht' topics, die kennen we hier wel. Een mooie is bijvoorbeeld die van Ivo.w met zijn gasaansluiting die uiteindelijk verwijderd is zonder dat hij hoefde te betalen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik ben het met Jablan eens door alleen de onbeantwoorde topics van de afgelopen 6 maanden weer te geven, de rest is schijnbaar geen interesse voor dus kan verwijderd worden na die tijd.
En dan niet gaan selecteren op nieuwswaarde of interesse, dan wordt het een rommeltje. Wat de één interessant vindt, leest de ander niet eens.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als het mogelijk is om de onbeantwoorde topics op datum te selecteren, lijkt zes maanden me veel te lang. Als na vijf maanden alsnog de eerste reactie komt, wat schiet de TS daar dan nog mee op?

Praktisch gezien denk ik dat een ouderdom van twee weken of misschien een maand al voldoende is.

Op sommige topics hoeft niet gereageerd te worden, bv de onderzoekjes; die mogen na twee weken wel wegzakken in het moeras der vergetelheid. Andere potentieel nuttige topics, zoals nu "hoe zat het ook weer met aandelenlease?" vinden geïnteresseerden ook na een paar weken wel met de zoekfunctie.

Het mooiste zou zijn als het kopje "Onbeantwoorde topics" alleen verschijnt als er ook echt recente, onbeantwoorde topics zijn, maar ik weet niet of dat gemakkelijk te realiseren is. Echt verse topics ontsnappen dan niet aan de aandacht, én er is geen lege kop.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik denk ook aan max 1 maand.
Of de TS komt niet meer terug of er is geen interesse.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Al lezend door een gelukkig snel gesloten topic, dacht ik aanvankelijk: "Waarom niet helemaal verwijderd?" Maar nu ik de moderationele verantwoording heb gezien, denk ik: "Laat staan! Laat staan!" :D

Topmoderatie, wat mij betreft.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Topic is gesloten omdat het anders een relletje zou worden. In deze donkere coronadagen was het misschien voor sommigen een uitlaadklep geweest. Zolang een rel digitaal is....ach....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij is er met het onderhoud van vannacht iets niet goed gegaan. Als ik een bericht heb geplaatst kom ik niet terug in het topic, maar krijg ik de volgende melding (het bericht is overigens wel geplaatst of gewijzigd):
Fout bij autorisatie
Fout 403: org_internal
This client is restricted to users within its organization.
Details van verzoek
cred_ref=true
response_type=code
redirect_uri=https://iap.googleapis.com/v1/oauth/cli ... leRedirect
code_challenge_method=S256
state=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCIsImtpZCI6InVYOGFfUSJ9.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_XiVauiWydVw_VqnYYRcdTAwMja4bsGT7oiep_xqitq4pCNam0fga3VcdTAwMTCnP1xulHtcdTAwMTluXHUwMDE1OOhI-ogvuuZ6zp317rGw36i_1fZcdTAwMTZ1fSJ9.mFrUbzTAzuwZDS4KX4P53FlFpuh1ciTaYpdyf170OpeNCELcUgODxVG4DGf_mE-lgs699FdaJcuwTA4ur7H2BQ
client_id=100164252910-mo6uj3hu6g5f3ketnpsj3737412dfh38.apps.googleusercontent.com
code_challenge=PyzwYeCYjAklFR3i4VGA56txCbAhFuWwIUmQVUhoL7o
access_type=online
scope=openid https://www.googleapis.com/auth/userinfo.email

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bericht plaatsen gaat wel, maar terugkeren naar een ander topic niet meer. Krijg Back-end foutmelding.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik krijg deze melding als ik topic via link in mail wil openen.

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik had een zelfde melding bij het inloggen, deze ochtend.

joep873

Ongelezen bericht door joep873 »

Mailtjes met meldingen over geplaatste berichten kloppen ook niet. Zo te zien denkt een deel van de forumsoftware dat het op radar.avrotros.org draait in plaats van radar.avrotros.nl

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik kom na het drukken op "verstuur" op een pagina van google, met de vraag om verder te gaan met een te kiezen google-account. Bericht blijkt dan wel te zijn gepost.

Gesloten