LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roken is een smerige gewoonte.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
hanss1

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door hanss1 »

:?: even over roken ineens is bijna iedereen tegen roken,zelfs onze regering die reeds honderd jaar daar van heeft geprofiteert door lekker belasting centjes te innen, nu de laatste jaren weten ze dat ze hun inkomens ook kunnen verdienen via andere vormen van belastingen gaan ze zeggen dat het de gezondheid schaad en dat het teveel aan gezondheids zorg kost en tergelijk klagen dat nederland vergrijst, laat de mensen toch in deze dingen hun eigen besslissing nemen en maak niet zo een dictatuur landje van waar de regerende macht jou hun wil willen op leggen terwijl zij zelf hun werk niet zonder fouten kunnen doen,fouten zoals de betuwe lijn en nog andere miskleumen waar van wij nu weer voor op morten draaien. :evil:

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Als je er last van hebt kan je er toch over praten?
Precies! Maar begin niet over het feit dat je last hebt van de rook, want dan valt er niet meer over te praten en worden niet-rokers afgeschilderd als eeuwige zeurkousen.
Lekker makkelijk om zo'n reactie te geven, maar op voorhand al weten dat je er toch niets mee doet.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Nou Gast van 18.9.04 19.40 uur als u zich beter voelt moet u gewoon blijven roken. Niet dat ik het aanmoedig, maar als u zich rot voelt als u niet rookt en u heeft geen gezondheidsproblemen dan moet u helemaal zelf weten of u wel of niet rookt.
Ik kan zeggen ik had het niet verwacht dat het mij zou lukken om te stoppen, maar sinds 1.1.04 rook ik dus niet meer, maar dit heeft ook met mijn gezondheid te maken dat ik ben gestopt.
Moet helaas binnenkort weer voor de tweede maal een bypass operatie ondergaan, dus m.i. heeft het roken bij mij niet goed gedaan aan mijn gezondheid.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan zeggen ik had het niet verwacht dat het mij zou lukken om te stoppen, maar sinds 1.1.04 rook ik dus niet meer, maar dit heeft ook met mijn gezondheid te maken dat ik ben gestopt.
Moet helaas binnenkort weer voor de tweede maal een bypass operatie ondergaan, dus m.i. heeft het roken bij mij niet goed gedaan aan mijn gezondheid.
Dat is een ander verhaal, als je moet dan moet je, hoe hard het ook mogen zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe de verhouding is tussen sigaretten en shag.
Ik rook shag; noem geen merknamen, met dat pakje doe ik gemiddeld 7 dagen mee, ik gebruik rijstvloetjes, zodat ik alleen tabak rook en geen papier.
Natuurlijk mag je het niet aanmoedigen, iedereen moet het zelf bepalen hoe men het leven in wilt delen, voel je, je gelukkig bij het roken en heb je geen klachten, door blijven gaan, maar word je er ziek van en krijg je hartklachten of erger, dan onmiddelijk stoppen ermee, maar jij bent gestopt met roken sinds 1-01-2004 wegens gezondheidsproblemen, dan moet je ook niet gaan snoeien, want dat is ook niet goed voor het hart.
je maakt mij niet wijs dat jij helemaal geen snoeigoed en andere vettige dingen tot je neemt om van het roken af te blijven, dus stop daar ook mee.
Voor de rest hoop ik dat je het vol blijft houden.

Gesloten