LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dorco groep/ Vergers adviseurs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door student26 »

En ja, ik heb netwerkmarketing gestudeerd.
Proest! ;-)

Een paar berichten verder is het al:

"Ik zit (nu) in een programma.... "
Dus je hebt het niet gestudeerd, je bent nog bezig;

"een privé-opleiding"
Ook die worden door instellingen gegeven, dus je kunt de vraag nog steeds beantwoorden.

Daarnaast ben je dan dus NIET werkzaam op het vakgebied dat je gestudeerd hebt. Je bent niet werkzaam op het gebied MLM, je bent werkzaam in de telecom.

Zo'n kort bericht van je, zoveel onzin. Hoe krijg je het er ingepropt.

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon ff de TS'ers nakijken die hier rondhuppellen student en je ziet het feit zoals het is.

Enne....jij had toch economie gestudeerd?! Dus als jij nu een vervolgstudie economie doet studeer je niet meer?! We zullen de warmte maar de schuld geven van zo'n beperkt inzicht.

Passant
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2006 02:53

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Passant »

Quote:
@Ray
Tja, dat krijg je ervan als je en passant voorbij komt en denkt iets belangrijks te moeten melden. Dan zit je er al gauw naast.
U leert ook gedachten te lezen bij uw netwerkbedrijfje? Waaruit denkt u te kunnen concluderen dat ik gedacht zou hebben iets belangrijks te moeten melden? En hoe kan ik er naast zitten als ik dat helemaal nooit gedacht heb? :lol:

Ik heb niets belangrijkers willen melden dan dat deze discussie zinloos is voor passanten, zoals ik. Voorstanders van het MLM-concept vinden binnen deze discussie volop 'bewijzen' voor hun gelijk. Evenals de tegenstanders van het MLM-concept evenveel 'bewijzen' denken te vinden voor hún gelijk. Die zullen zich, iedere groep voor zich, dus alleen maar gesterkt voelen in hun gelijk. En zullen daardoor zeker niet van gedachten veranderen. :roll:

De groep toevallige passanten, waaronder ik mezelf reken, snappen niet veel van deze discussie en zullen zich ook niet aansluiten bij één van de eerder genoemde groepen. Daarvoor is de discussie te veel voor de insiders. En zijn de argumenten te vaag en onbetekenend voor de gemiddelde passant.

Wat willen de discussie-genoten hier dan wel bereiken als de drie genoemde groepen niet van hun plaats te krijgen zijn? Informatie geven? Aan wie? Aan die twee groepen die toch al weten dat zij alleen gelijk hebben? Aan die toevallige passant die er niets zinnigs uit kan halen en snel weer verder surft? :?

Ik zou dat graag weten. Wat wil men met deze discussie bereiken? Dit voordat we de discussie zinvol of zinloos kunnen noemen. Het aantal argumenten opgeteld bij het aantal herhalingen van argumenten is voor mij geen bewijs dat deze discussie enige zin heeft.

Hoeveel voorstanders van MLM zijn door deze discussie tegenstander geworden? En hoeveel tegenstanders van MLM zijn voorstanders geworden? En hoeveel toevallige passanten hebben zich openlijk door deze discussie vóór- of tegenstander van MLM verklaard? Of zijn er andere, meetbare resultaten?

Ik neem geen standpunt in als vóór- of tegenstander van het MLM-concept. Ik vraag me alleen af of en welk doel deze discussie heeft op een consumenten forum.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door student26 »

Gewoon ff de TS'ers nakijken die hier rondhuppellen student en je ziet het feit zoals het is.
Jij hebt die kennis toch al? Zet die hier dan gewoon even neer, of ben je bang voor de zoveelste keer door de mand te vallen?
Enne....jij had toch economie gestudeerd?! Dus als jij nu een vervolgstudie economie doet studeer je niet meer?! We zullen de warmte maar de schuld geven van zo'n beperkt inzicht.
Lees je eigen tekst nou eens man. Eerst stel je dat je netwerkmarketing hebt gestudeerd. Die tijdsvorm geeft aan dat je daarin dus een opleiding hebt afgerond. Nou kan ik me zeer vergissen, maar had jij niet een opleiding aan een landbouwgebeuren gevolgd?? Ik stel dat jij GEEN opleiding op het gebied van netwerkmarketing hebt AFGEROND. Ik stelde NIET dat je nog geen diploma op 1 of ander gebied ANDERS DAN netwerkmarketing op zak hebt. Zeker wat zweet in je ogen gelopen?

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Slim »

En ja, ik heb netwerkmarketing gestudeerd.
Whahahahahaa you make my day! Waar zou ik toch zijn zonder de draaikonterij van MrT, schitterend. Ik hoop dat je nooit zult inzien hoe je jezelf te kijk zet, want dan zul je jezelf iets aandoen.

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach student toch, je verwacht toch niet dat ik het merendeel van de post die jij en je maatjes de afgelopen jaren hebt neergezet hier ga neerzetten?

Nee, eerlijk zijn is niet je sterkste kant.

En slim, jouw naam alleen al maakt de weldenkenden onder ons hartelijk aan het lachen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

mr telecom, aan welke prive instelling volg jij een netwerkmarketing studie? Hoeveel jaar duurd deze studie? In het hoeveelste jaar zit jij?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Rene, ook van mij deze vraag. Je zegt dat je dit gestudeerd hebt. Waar? Aan welke universiteit? of doel je op het feit dat je nu aan een prive instelling een opleiding ertoe volgt?
In wlke geval je er verstandig aan doet je uitspraak af te zwakken.

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon eerst ff de vraag beantwoorden die jullie met angst en beven vermijden. :lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

telecomboy, aan welke instelling volg je netwerkmarketing?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Gewoon ff het vraagje beantwoorden en je er niet met 'niet inhoudelijk' van af maken. Dat is een rotsmoes om een vraag te ontwijken die je in een hoek zet waar je niet uit kunt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

telecom boy,

Welke vraag heb je me gesteld?

Aan welke instelling studeer je mlm?

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Lawman »

Geplaatst op 30 Jun 2006 16:15 door mrtelecom
Niet aan een instelling; ik zit momenteel in een programma dat meer dan 10.000 Eurietjes kost. Prive-opleiding.
Of je hebt het licht gezien van Scientology, of je hebt voor een slordige € 9.950 (vooruitziende blik) aan postzegels gekocht om je huiswerk in te kunnen sturen naar de LOI voor een of andere soeptrekcursus!

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Slim »

ik zit momenteel in een programma dat meer dan 10.000 Eurietjes kost.
Hahaha en dan dit "imponeergedrag", echt fantastisch wat vermaak je me toch weer. Stoer hoor, dat jij 10000 euri kunt betalen voor een opleiding. Ik bewonder je echt grenzeloos. Heb je ook een grote auto? Enneh, hoeveel kamers heeft je villa? Heb je ook een boot? Mag ik een keertje mee?
Laatst gewijzigd door Slim op 03 jul 2006 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Madeleine
Berichten: 25
Lid geworden op: 30 jul 2005 16:18

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Madeleine »

Hé Slim! Ja, je hebt gelijk. De zogenaamde villa maar is een kamertje drie hoog achter en de geëikte boot, die hebben ze ook allemaal. Volgens mij liggen de Hollandse wateren allemaal vol met MLM-ers. Vreemd dat als ik mensen er naar vraag, ze allemaal gewoon bij een baas werken of zelfstandigen zijn met een bedrijf (geen MLM). En als je vraagt hoe men denkt over MLM...... wordt je hard uitgelachen.

Groet

Madeleine

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Heerlijk toch he, die eerlijkheid die de TS'ers hebben tegen zichzelf. De ene dag beweren ze dat ze niet beledigen en voila, twee dagen later....

Ach ja, een kat in het nauw....

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door Slim »

De ene dag beweren ze dat ze niet beledigen
Vertel eens waar ik jou heb beledigd? Ik zou je teennagels eens (laten) knippen, want het is wel heel gemakkelijk om op je tenen te trappen :shock:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

mr telecom,

Welke vraag heb je me gesteld?

Aan welke instelling studeer je mlm?

mrtelecom

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mrtelecom »

@mlmangel:

Waar heb jij eigenlijk leren lezen?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dorco groep/ Vergers adviseurs

Ongelezen bericht door mlmangel »

Op school.

Welke vraag heb je me gesteld?

Aan welke instelling studeer je mlm?

Gesloten