Nijogeth schreef: ↑31 okt 2023 20:09
Nou, het is ook bekend geworden welke gruweldaden Arib heeft uitgevoerd, waardoor er een onderzoek gedaan is naar haar functioneren.
Ze schijnt mensen soms rechtstreeks aangesproken te hebben en soms zelfs met stemverheffing. Deze mensen hebben daar schijnbaar emotioneel onder geleden.
Het resultaat van dat onderzoek moet in mijn ogen niet zijn dat Arib zo een onveilige omgeving gecreëerd heeft, maar vooral dat er een boel softies zijn en er niets aan de hand was.
"In totaal sprak Hoffmann met negentien personen. Uit de gesprekken maken de onderzoekers op dat Arib zich structureel bemoeide met de ambtelijke organisatie. Volgens tien mensen sprak zij hen rechtstreeks en soms met stemverheffing aan. Negen mensen zeiden hier emotioneel onder te hebben geleden. Arib liet zich daar niet op aanspreken en bood niet haar excuses aan, schrijven de onderzoekers."
https://nos.nl/artikel/2496121-kamerbes ... -door-arib
Je houdt het niet voor mogelijk wat sommigen doen om politiek anders denkenden te beschadigen.
Hoewel,als voorzitter ben je toch onpartijdig?
Maar men weet natuurlijk nog wel waar je politieke roots liggen.
In de tijd dat Arib voorzitter was hoorde je zelden van ruzie/het ontnemen van het woord enz.
Nu is dat schering en inslag.
Is de voorzitter daar ook niet een beetje debet aan?
Corrigeer mij vooral als ik het mis heb,ik volg dat circus maar incidenteel.