| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 2)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 2)
Ja hoor omroep Gelderland
Het zal wel dit zijn: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... lijke-pijn
Een kop "man overlijdt aan eigenwijsheid" had hier ook wel gepast.
-
Lowieze
Met dat laatste ben ik het niet eens.joep873 schreef: ↑03 jun 2021 13:04Het zal wel dit zijn: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... lijke-pijn
Het is waarschijnlijk een samenloop van (vreselijke) omstandigheden geweest en gebrekkige communicatie.
reggie2
vindt dit leuk
Zoals ik al dacht: jouw weergave stemt niet bepaald overeen met het artikel, uitgaande van de gegeven link.
Net als Lowieze vind ik jouw reactie niet kunnen. Zelfs aso.joep873 schreef: ↑03 jun 2021 13:04Het zal wel dit zijn: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... lijke-pijn
'grappig' hoe jij nu precies hetzelfde doet:
Een verband tussen de vaccinatie en het overlijden van Chris Melgert uit Arnhem staat niet vast. Zijn kinderen wachten op de uitslag van de autopsie op het lichaam van hun vader.
Zolang niet vast staat dat persoon NIET is overleden aan 2e prik, lijkt de veronderstelling "waarschijnlijk overleden aan 2e prik" echt niet verkeerd.
Gelukkig wel. Daardoor kan ik aangeven dat ik de situatie in het artikel (overleden na 2e prik) iets totaal anders vind dan jouw onjuiste weergave (overleden aan 2e prik).
Verwerpelijke stemmingmakerij.
Beter lezen. Ik heb dat woord nota bene letterlijk gequote.
Dat is natuurlijk klinkklare onzin.
Je post toch echt dit bericht:
ipv"Overleden aan de 2e prik". Ik durf te wedden dat dat niet zo in het artikel stond.
Wat een wereld van verschil maakt."Waarschijnlijk overleden aan de 2e prik". Ik durf te wedden dat dat niet zo in het artikel stond.
In het artikel is vooral de nabestaande aan het woord, en die is toch echt de mening toebedaan, zoals verwoord door Reggie. En of dat juist is moet nog blijken.
Zucht. Kijk nog eens wat ik écht schrijf, en nu goed.
Ook hier drop je eerst weer het "waarschijnlijk," om vervolgens het overblijvende statement een onjuiste weergave te noemen.
Kijk je wat anderen schrijven?
reggie2
vindt dit leuk
Het hele woord waarschijnlijk komt in het artikel niet voor. Dat dit dus een verkeerde voorstelling van zaken is heeft Moneyman gewoon gelijk in.
Erthanax
vindt dit leuk
Zoals je zelf kunt zien, doe ik dat. Ik citeer nota bene de volledige tekst, en reageer dan op de kern, namelijk het stuk dat afwijkt van het artikel. En dat snap je zelf ook echt wel, dus doe je niet dommer voor dan je bent.
Mijn punt was dat Reggie een eigen, onjuiste weergave van het artikel geeft. En dat is aantoonbaar het geval. Of snap je geen verschil tussen "aan" en "na"? En snap je niet dat ook het woord "waarschijnlijk", waar de discussie niet om ging maar er door jou bij getrokken wordt, uberhaupt óók niet in de oorspronkelijk tekst stond - en dat dat mijn punt dat Reggie de tekst verdraaide slechts nogmaals bevestigt?
EDIT: ik zou de discussie eigenlijk niet eens moeten voeren, want het leidt slechts af van de kern. Net als die tendentieuze onjuiste weergave van Reggie, waarmee dit zijspoor ontstond.
ik zie een patroon van discussies met een bepaalde persoon die eigenlijk niet gevoerd zouden moeten worden 
Zo mooi dit, nota bene uit de mond van degene die aan het begin van de discussie schreef "ik las", om vervolgens iets te schrijven wat duidelijk niet gelezen, maar verzonnen was