Het bier was in de aanbieding en kreeg het geld, snel alle voorwaarden achteraf vastgelegd en achteraf kwam ik er achter dat deze niet bij BKR te vinden was, net als vele sociaal zwakkeren doen, ze vinden en oplossingen vragen geld.
Alleen weten ze niet wie van de vele wanbetalers nu Krom Kommer is....
Wel heb ik inmiddels 2x een Pb gekregen van nabestaanden die nog met deze zitten.
Omdat de Notaris van niets wist en bij BKR controle deze niet te vinden was, is alles bij hun verdeeld.
Pas bij oude zooi weggooien zagen ze deze lening en ze moesten lang in de bank zoeken, wel geld ontvangen maar nooit betaald.
Dit was pas na de verdeling en vroegen mijn advies.
Ik zei dat ze als ze die lening nooit zagen en de bank niet gecontroleerd hadden ter goeder trouw te zijn geweest.
Ik zou echt niet alles doorlezen maar snel veel weg pleuren.
Deze overleden persoon heeft dus geld geleend hoewel er nog voldoende in huis was.... begreep ik ook niet.
Ik verwacht na 120 pagina' s vooral half gelezen te hebben, voor zover elke reactie leesbaar was,
dat 95% van alle mensen die lenen zo weinig hebben dat een rechtszaak voor Ferratum wel eens duurder kan zijn dan de opbrengst.
Bewijs heb ik natuurlijk niet, maar van een reeds geplukte KIP die nergens meer geld kreeg!