Het gebeurt ook regelmatig bij mij, heel stom.
Hoe het kan weet ik ook niet.
Het gaat goed bij mij wanneer ik gelijk op volledige bewerker klik.
Het gebeurt ook regelmatig bij mij, heel stom.
Huh?? ????? Ik was er al ten tijde van Tenormin hoor!
Trouwens: wat weet u van Tenormin? U bent er nog maar net, toch?J. Deltoer schreef: ↑09 apr 2021 21:37.......Lijkt me sterk dat dat de zonde was van Tenormin.
Altijd trouwens gedacht dat moederslink de oude tenormin is.
Dat was indertijd het smoesje van een ander trolletje. Steeds weer viel hij door de 'maand' en dan was het dat hij als nieuweling oude topics doorlas. Nevermind.
Deze oproep ondersteun ik van harte.witte angora schreef: ↑09 apr 2021 20:38Ik niet, maar iemand anders wel: tenormin. Die zal echt niet onder een ander account terug komen, al zou ze wel graag weer mee willen doen. Haar 'zonde': het was in het trollentijdperk dat ze naar Amerika vloog en van daar uit een reactie plaatste op dit onvolprezen forum. De destijdige moderatie concludeerde, aangezien het een ander IP-adres was uit Amerika, dat ze een trol was en voila. Permaban. Terwijl zij absoluut geen trol is. Ze weet hoe ze het schrijven moet, maar dat is het dan ook.
Wat dat betreft, nu we in het feedbacktopic zitten en er een heel andere modereerstijl is vergeleken met toen, wil ik de huidige moderatie vragen er nog eens naar te kijken. Zeker nu komkommer en ridder, die veel korter geleden een permaban kregen, nu wél een kans hebben gekregen.
Tenormin was geen trol. Haar enige fout was dat ze vanaf een ander IP adres reageerde, zij zat toen ieder jaar gemiddeld 3 maanden in Amerika.J. Deltoer schreef: ↑10 apr 2021 00:19Waarom alleen tenormin? Dat is niet inclusief en zeker niet divers. Dan ook Willems weer terug en die vriend van Angora, die nevermind. Mijn mening.
Waar beweer ik dat tenormin een trol was?moederslink schreef: ↑10 apr 2021 14:04Tenormin was geen trol. Haar enige fout was dat ze vanaf een ander IP adres reageerde, zij zat toen ieder jaar gemiddeld 3 maanden in Amerika.J. Deltoer schreef: ↑10 apr 2021 00:19Waarom alleen tenormin? Dat is niet inclusief en zeker niet divers. Dan ook Willems weer terug en die vriend van Angora, die nevermind. Mijn mening.
De anderen zijn trollen. Willems ken ik niet .