LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

nevermind schreef:
Rhoda schreef:Had ik al deze berichten maar eerder gelezen dan waren we nooit in deze ouwe vieze toestand terecht gekomen. We hebben het hier over Hengelhoef. De kinderen hadden het naar hun zin dus we zijn gebleven maar wat is dit erg. De schimmel zat door het hele chalet heen. Van alles stuk en niet compleet. Het personeel gemiddeld 18 jaar en zonder enige leiding wordt dat natuurlijk niets. s'Avonds lijkt het 'entertainment' meer op een groep 8 toneelstuk. Buren hadden niet eens een toiletbril !!!!! En als klap op de vuurpijl staat er onaangekondigd een kermis in je achtertuin. Tot 24.00 beukende muziek. Ik houd het kort want anders heb ik meerdere A4-tjes nodig om alles te beschrijven. Doe dit niet, laat je niet verleiden.

Laat dit Henry/Har niet lezen, want volgens hem is Hengelhoef er een van de beteren campings van de Oostappen Groep.
Geen probleem om een recensie over de Hengelhoef te lezen, Tja over de chalets en stacaravans kan ik niet oordelen, wij komen ermet onze kleinkinderen en zetten de caravan op een redelijke staanplaats en een tent voor de kids.
De kids hebben geen entertaiment nodig hebben omdat wij ze zelf bezighouden met van alles en nog wat, zoals spellen fietsen gamen dinneren bios etc etc etc(wij doen dit al 10 jaar op verschillende campings),het zwembad is prachtig.

Voor renegade66 is het vervelend om zo,n verblijf op het Elfenmeer bij Herkenbosch te hebben, dit park staat al jaren bekend om z,n slechte staat, de Ooststappengroep laat z,n parken verslonzen, ik snap niet dat RR betaald voor zo,n ondermaat verblijf met dwergbedden met een lengte van 1,7 m1 ? :?: :idea: .

Ivm de leeftijd van onze kleinkids zochten we dit jaar een camping op zonder stacaracans en super zwembaden,voornoemde campings in een mooie fietsomgeving,dierentuin,pretpark,musea etc zijn er voldoende te vinden, de auto gebruiken we niet :lol:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door renegade66 »

Voor renegade66 is het vervelend om zo,n verblijf op het Elfenmeer bij Herkenbosch te hebben, dit park staat al jaren bekend om z,n slechte staat, de Ooststappengroep laat z,n parken verslonzen, ik snap niet dat RR betaald voor zo,n ondermaat verblijf met dwergbedden met een lengte van 1,7 m
tja dat wisten wij ook niet van te voren. maar ja, je hebt geboekt, 3 uur gereden, dan ga je niet weer terug omdat het tegenvalt. we hebben er het beste van gemaakt. maar nooit meer oostappen groep.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

renegade66

nog een vraagje: waren de bedden echt 1,7 m lang of was dit een schrijffout?, dit is niet bepaald een standaard maat voor een bed matras lakens en dekens, het blijft uitermate vervelend wat je meemaakt hebt.
Wij komen met de caravan ook wel eens een mindere camping tegen,dan is het weer aanhaken en wegwezen naar een andere camping :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door renegade66 »

was geen schrijffout. ik lag echt 30 cm met mijn voeten buitenboord, bedden zijn 1,70m.
en ja ik kon moeilijk dat chalet achter de auto binden hé????

zou wel stunt zijn, stacaravan achter een mercedes a160. :lol: :lol: :lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door nevermind »

Har06 schreef:renegade66

nog een vraagje: waren de bedden echt 1,7 m lang of was dit een schrijffout?, dit is niet bepaald een standaard maat voor een bed matras lakens en dekens, het blijft uitermate vervelend wat je meemaakt hebt.
Wij komen met de caravan ook wel eens een mindere camping tegen,dan is het weer aanhaken en wegwezen naar een andere camping :wink:
Har06
Hengelhoef was toch een van jouw favoriete camping, dus waarom de terughoudenheid, om dat je toen een ander account had?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

nevermind schreef:
Har06 schreef:renegade66

nog een vraagje: waren de bedden echt 1,7 m lang of was dit een schrijffout?, dit is niet bepaald een standaard maat voor een bed matras lakens en dekens, het blijft uitermate vervelend wat je meemaakt hebt.
Wij komen met de caravan ook wel eens een mindere camping tegen,dan is het weer aanhaken en wegwezen naar een andere camping :wink:
Har06
Hengelhoef was toch een van jouw favoriete camping, dus waarom de terughoudenheid, om dat je toen een ander account had?

Nevermind, wij zijn er een keer of 3 geweest met de caravan op een mooi sta gedeelte, het zwembad en speeltuin is er prima in orde, over chalets stacaravans weet ik niets.
RR heeft het niet over de Hengelhoef maar het verwaarloosd park achter Roermond, ik wist niet dat er nog bedjes van 1,7 m1 lang zijn voor volwassenen:)

De laatste jaren komen wij met de kleinkids van 12 en 15 jaar op kleinschaligere campings.

Jolanda 22
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2014 12:25

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Jolanda 22 »

Wij komen al 5 jaar op hengelhoef sommige dingen kloppen maar dat de parkbeheerder onvriendelijk is en een dictator is dus onzin.dat hij de lastige jongeren die niet op de camping staan weg stuurt is dat deze heren voor veel overlast zorgen en dat de mensen op de camping klachten geven over die jongeren.
Hij heeft het laatste jaar veel verbeterd maar vergeet niet hem zijn ook de handen gebonden hij moet het maar met de middelen doen die hij krijgt van de ooststappen groep.
Het team voor de kids bestaat inderdaad uit jongere maar allemaal boven de 16j en ze zijn van een school alle ooststappen campings hebben deze entertainment.
En het restaurant is onder beheer van iemand anders dus daar kan hij weinig aan doen.
Wij gaan in de mei vakantie en de zomervakantie weer.
Ik ben eerst altijd naar hotels geweest over is wel wat en iets niet goed maar om nu zo die beheerder en hengelhoef af te zeuren belachelijk kom er dan niet

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

Jolanda 22 schreef:Wij komen al 5 jaar op hengelhoef sommige dingen kloppen maar dat de parkbeheerder onvriendelijk is en een dictator is dus onzin.dat hij de lastige jongeren die niet op de camping staan weg stuurt is dat deze heren voor veel overlast zorgen en dat de mensen op de camping klachten geven over die jongeren.
Hij heeft het laatste jaar veel verbeterd maar vergeet niet hem zijn ook de handen gebonden hij moet het maar met de middelen doen die hij krijgt van de ooststappen groep.Het team voor de kids bestaat inderdaad uit jongere maar allemaal boven de 16j en ze zijn van een school alle ooststappen campings hebben deze entertainment.
En het restaurant is onder beheer van iemand anders dus daar kan hij weinig aan doen.Wij gaan in de mei vakantie en de zomervakantie weer.
Ik ben eerst altijd naar hotels geweest over is wel wat en iets niet goed maar om nu zo die beheerder en hengelhoef af te zeuren belachelijk kom er dan niet
De manager werkt bij de Ooststappengroep ergo hij draagt de volledige verantwoordelijkheid over het betreffende park. Voorstaande geldt uiteraard voor de horecatent, de klachten wuift hij weg.
Het entertainement is overbodige ballast op campings
, zeker door indien dit verzorgd wordt door pubers met veel ongein :mrgreen:

Sandralugaards
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2014 14:31

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Sandralugaards »

Ik ben een oud werknemer van Oostappen vakantieparken en weet van mijn ex-collega dat Oostappen groep momenteel in financieel zeer zwaar weer zit
leveranciers worden niet meer betaald omdat het geld op is
Nou kwam mij ook een bericht toe dat de directie druk doende is geld te lenen om aan zijn verplichtingen te kunnen voldoen dit omdat een 4tal grote schuldeisers komende week zijn faillissement aan willen vragen
Hoop voor de mensen die aanbetalen dat de parken nog open zijn de zomer

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har06 »

Sandralugaards schreef:Ik ben een oud werknemer van Oostappen vakantieparken en weet van mijn ex-collega dat Oostappen groep momenteel in financieel zeer zwaar weer zit
leveranciers worden niet meer betaald omdat het geld op is
Nou kwam mij ook een bericht toe dat de directie druk doende is geld te lenen om aan zijn verplichtingen te kunnen voldoen dit omdat een 4tal grote schuldeisers komende week zijn faillissement aan willen vragen
Hoop voor de mensen die aanbetalen dat de parken nog open zijn de zomer
Oeps dat een een oud werknemer zo goed op de hoogte is van de financiële activiteiten van de directie. graag nadere uitleg en details;

Gesloten