Funtoys en steeds maar weer funtoys.
Voor de goede orde;
Wie na de bestelling geen spullen heeft gekregen die moet volgens de consumentenwetgeving binnen 30 dagen zijn vooraf betaalde geld terughebben.
In ieder geval begint dit met dit te vorderen bij de debiteur (in dit geval dus weer Funtoys) per aangetekende brief met bericht van ontvangst!
Wijs in die brief op de konsequenties die dit met zich mee zal brengen als u die vordering uit handen moet geven aan een incassobureau.
Geen (positief) bericht?
Neem dan kontakt op met;
[email protected]
en vraag naar hun "laatste waarschuwingsservice".
Gezien alles wat ik van Funtoys las denk ik dat die laatste waarschuwing voldoende zal zijn om alsnog uw geld terug te krijgen.
En voor alle duidelijkheid!!!
Ik heb geen enkele zakelijke binding met dat incassobureau maar was wel eens, een aantal jaren geleden alweer, een zeer tevreden klant!!
Ook is gebleken binnen dit forum en op Vara Kassa dat dit incassobureau het antwoord kan zijn voor de consument om zijn recht te krijgen.
Een wapen dat door veel bedrijven op een schandelijke manier ook wordt gebruikt tegen consumenten.
P.s.
Er zijn echter lezers die dit soort aanbevelingen, maar nu aan de consument met problemen kennelijk niet leuk vinden en dus die suggestie willen wekken alsof ik commerciele belangen heb bij dit incassobureau.
Grootvader