LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
The asgard

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

Hallo allemaal,

Ik denk dat antileugens hier een heel wijs punt neerlegt en ik denk dat ik dat dan ook maar zal volgen. Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk mijn manier van werken te vertellen en uit te leggen om mensen te informeren, maar heb het gevoel dat sommigen (of in elk geval eentje) met hele grote oogkleppen op rondlopen die ze nooit af zullen willen zetten.

Als ik iets net iets anders geformuleerd heb in iemands ogen dan dat ik het bedoelde spijt me dat verschrikkelijk. Ik heb nochtans geen kwaad in de zin gehad. Ik ben blij met wat ik nu doe, het feit dat ik mensen kan helpen is voor mij het grootste genot in dit leven (samen met m'n peukjes :D :D :D )

Kuklos, volgens mij heeft Antileugens het over de volgende vraag, die m.i. helemaal niet zo moeilijk te vinden is:
Ik wil echter graag nogmaals mijn vraag aan Kuklos herhalen: Wat zijn je antwoorden als je jouw vragen toepast op het reguliere bedrijfsleven?
Ik zal de discusie wel blijven volgen en misschien ook nog eens reageren.Als er iemand graag wil praten over FLP of MLM kan dat altijd, bij mijn naam boven het bericht staat een envelopje.

Ik zal zo eerlijk als mogelijk is antwoorden; ik gun iedereen het beste in zijn leven, met of zonder FLP. Ik ben echter geen taaldeskundige die bij alles wat ie typt oplet of iemand anders dat anders op zou kunnen vatten. Ik zeg mijn mening op mijn eigen simpele manier.

Groeten Lambert
Tevreden gebruiker én nog steeds een tevreden distributeur

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik denk dat antileugens hier een heel wijs punt neerlegt en ik denk dat ik dat dan ook maar zal volgen. Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk mijn manier van werken te vertellen en uit te leggen om mensen te informeren, maar heb het gevoel dat sommigen (of in elk geval eentje) met hele grote oogkleppen op rondlopen die ze nooit af zullen willen zetten.
Fijn dat je een vriendje hebt gevonden die het met je eens is asgard. Maar welk punt maakt antileugens nu precies?
We weten allemaal wie je bedoelt, dus hou op. Wat bedoel je met oogkleppen? Als iemand kritiek levert heeft hij oogkleppen op? Is dat het punt wat je nu wilt maken? Want ja, als jij zo enthousiast bent dan moet het wel goed zijn niet waar? Vandaar dat je hier ook dingen hebt geplaatst die je later hebt aangepast.

Je maakt me behoorlijk charijnig met die oogkleppen opmerking. JIJ komt hier posten. En in plaats van het te laten bij te melden dat je enthuisiast bent ga je de voordelen uitleggen, althans proberen, maar daarmee lok je discussie uit. En vervolgens haak je af.
Zoals zovelen voor je en na je. Dan kan je terecht met de kritiek komen dat je de discussie niet zal winnen en dat klopt. En tot nu toe, al meer dan 60 jaar, laat de wereld zien dat mlm nog te veel zwakke punten heeft om werkelijk iets voor te stellen.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

En wederom ontwijk je de vraag. Het is duidelijk dat je de fouten die je bij anderen zo makkelijk vind bij jezelf niet ziet.

En op die manier is het natuurlijk makkelijk om te doen of je de discussie hebt gewonnen. De meeste mensen groeien na verloop van tijd uit dat soort gedrag, dus er is nog hoop.

kuklos

Ik weet nog steeds niet op welke vraag jij doelt.

En wellicht zou je je best kunnen doen wat minder het gedrag van mrtelecom te laten zien. Stel je voor dat we de verkeerde indruk krijgen.

antileugens

Tjongetjonge, je reageert zelf dat je hem zult beantwoorden en nu heeft asgard hem zelfs nog voor je opgezocht en nog weet je het niet?!
Het kan natuurlijk zijn dat JIJ zo makkelijk voor de gek gehouden word maar voor mij is het duidelijk: UITVLUCHTEN.

Maar dat kunnen we natuurlijk wel verwachten van iemand met het EXACTE gedrag van Econometrist en Maarschalk. Ga je me zodirekt ook rat noemen?! Want natuurlijk is je insinuatie weer een poging om je uit deze hopeloze situatie te redden door het weer eens over een ander boeg te gooien. Beantwoord de vraag nou maar gewoon: Asgard heeft hem mooi voor jou als quote op deze pagina (17) in zijn post gezet. Ik ben benieuwd met wat voor uitvlucht je nu weer gaat komen.

kuklos

@antileugens, ik heb het woord jij bewust vet gemaakt. Dat asgard een suggestie doet welke vraag het zou kunnen zijn is heel aardig van hem, maar dat neemt niet weg dat jij de vraag stelde en dus alleen jij met zekerheid kan zeggen welke vraag het betrof.
Ik heb het je zelfs gevraagd, maar dan geef je geen antwoord.

Mijn antwoord had ik trouwens al gegeven:
Geplaatst op 05 Jun 2009 20:38 door kuklos

--------------------------------------------------------------------------------

@antileugens, zoals jij ook weet gaat dit forum over mlm. Discussieren over reguliere bedrijven kan in nagenoeg alle andere threads, dus daar zal ik hier geen woorden aan vuil maken.
Ook jor merkte al op dat dit forum over mlm gaat. Nogmaals geef ik je mee dat ik dit antwoord als afdoende beschouw.

The asgard

Ongelezen bericht door The asgard »

Volgens mij weet Kuklok echt wel om welke vraag het gaat! Hij is echt niet zo dom als hij overkomt. Volgens mij geniet hij er gewoon van om de woorden die mensen uitspreken zo te interpreteren dat hij er een confrontatie mee kan beginnen. En ondertussen zit ie gniffelend voor zijn schermpje te wachten op een weerwoord. Ook ik heb ondertussen voorgaande pagina's eens nagelezen en ik zou me toch heel erg moeten vergissen als Kuklok niet dezelfde is als Maarschalk die je nu niet meer ziet! De stijl is in ieder geval gelijk.
Wat bedoel je met oogkleppen? Als iemand kritiek levert heeft hij oogkleppen op? Is dat het punt wat je nu wilt maken? Want ja, als jij zo enthousiast bent dan moet het wel goed zijn niet waar? Vandaar dat je hier ook dingen hebt geplaatst die je later hebt aangepast.
Je stelt me eerst een vraag, doet dan zelf een suggestief antwoord en gaat dan ook nog tegen je eigen antwoord in discussie?????
Ik ben in ieder geval zo netjes geweest toe te willen geven dat ik misschien niet zo'n geweldige prater ben, dat ik misschien in de ogen van sommige mensen dingen verkeerd geïnterpreteerd heb, en daarna ook nog geprobeerd om het op een andere manier uit te leggen. Maar ja, dan komen die oogkleppen weer hè. Jij zult blijven zoeken naar een weerwoord, negatief denk je en dat zul je blijven doen, en ik heb in dat geval mijn tijd wel beter in te delen dan telkens maar in discussie te gaan over dezelfde dingen.

Dat ik positief denk over MLM zal ik toch op een bepaalde manier over moeten brengen, niet dan? Want anders kan ik jouw suggestie ook omdraaien: Als jij zo negatief bent dan moet het ook wel slecht zijn nietwaar?
Maar jij zult niet snel toegeven dat je fout bent. Je negeert dan het antwoord en zoekt naar iets anders om over te gaan muggeziften.

Bovendien ben ik het niet eens met de stelling dat er van de positieve kant gezien niet gesproken mag worden over de reguliere handel omdat dit een MLM forum is. Volgens mij probeer jij juist de MLM de grond in te werken door vergelijkingen te maken met de reguliere handel.

Met vriendelijke groet

Lambert

antileugens

Grappig, hoe kuklos suggereerd dat ik den enige ben die weet over welke vraag het ging terwijl kuklos zelf eerder aangaf de vraag te zullen beantwoorden.

De overeenkomsten tussen het gewurm van Kuklos en de schavuitjes is verbazingwekkend. En dat van iemand die zelf nog nooit zijn medestanders heeft tegengesproken maar wel mij probeert te vergelijken met een voorstander die dat ook nog nooit heeft gedaan.

Maar goed, het antwoord van Kuklos op de vraag die hij zelf aangaf te zullen beantwoorden zal dus niet komen. En daar laat ik het dan maar bij. Ongetwijfeld zal kukellekukos nog hard gaan kraaien maar zijn mening is duidelijk niet een die hij durft te onderbouwen. Zodra hij serieuze vragen krijgt ontwijkt hij ze, op wat voor manier dan ook. Erg asitwasachtig, maar dat toont enkel dat kuklos wel ziet wat asitwas fout doet maar diezelfde regels niet voor zichzelf hanteert.

Ach, het zij zo. We kunnen hem maar beter negeren.

jor

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 05 Jun 2009 20:29 door Verstuur mail The asgard
Hallo allemaal,

Dank je voor de reactie antileugens, Jij bent in ieder geval wel goed op de hoogte van gang van zaken in de handel en de economie en ik sluit me bij deze dan ook bij jouw antwoorden aan.
Geplaatst op 06 Jun 2009 01:48 door Verstuur mail The asgard
Hallo allemaal,

Antileugens, ik ben blij dat jij in dit forum zit.
Geplaatst op 06 Jun 2009 16:10 door Verstuur mail The asgard
Hallo allemaal,

Ik denk dat antileugens hier een heel wijs punt neerlegt en ik denk dat ik dat dan ook maar zal volgen.
Eigenlijk dus toch niet meer dan een meeloper en dat terwijl volgens eigen zeggen antileugens geen MLMér is geef jij dus de voorkeur om het verder aan antileugens over te laten. Van dat met verve beantwoorden is gelijk niets meer over.
Kuklos, de vraag waarop antileugens antwoord vroeg is deze (Ik wil echter graag nogmaals mijn vraag aan Kuklos herhalen: Wat zijn je antwoorden als je jouw vragen toepast op het reguliere bedrijfsleven?), waarom dat in een topic over MLM gaat weet ik niet maar goed.
Trouwens antileugens, vrij kinderachtig om iemands nickname te verbasteren, jij was toch ook zo van forumregels?

jor

Om nog maar te zwijgen over het feit dat dit topic gaat over Forever Living products en jullie de zoveelste boom opzetten over hoe MLM in het algemeen werkt. Ik heb wel gezocht maar kan veel te weinig ( echte ) info vinden over dit bedrijf. Natuurlijk, er is zat te vinden maar echte insite-info is er niet ( geldt trouwens ook voor reguliere bedrijven ) en daarom heb ik geen zin om zaken aan te voeren die hier jaren geleden al werden aangevoerd.. in 2007
- je bent bij de KvK ingeschreven
- zeer hoge verdiensten
- als manager 3-4000 euro netto verdienen
- bonussen en premies als je team goed zijn best doet
- gratis verre reizen als een bepaald quota is gehaald
- zogenaamde "ontmoet forever meetings"
- parttime meer verdienen dan iemand die fulltime werkt
- snel finacieel onafhankelijk (wat iedereen graag wilt)
Naar boven
Of het waar is weet ik niet en eigenlijk heb ik er ook geen belangstelling ( meer ) voor. Oeverloos geouweh*er, verder komt het in dit topic niet.

antileugens

Eigenlijk dus toch niet meer dan een meeloper en dat terwijl volgens eigen zeggen antileugens geen MLMér is geef jij dus de voorkeur om het verder aan antileugens over te laten. Van dat met verve beantwoorden is gelijk niets meer over.
Wat een dooddoener. Wat hij zegt (en al eerder heeft gezegd) is dat ik het zo goed verwoord heb dat hij niet veel meer toe te voegen heeft. Bovendien proef ik dat hij aangeeft dat Kuklos zo makkelijk van onderwerp verandert en moeilijke vragen op zo'n slinkse manier ontwijkt, dat je als beginnend iemand hier op dit forum makkelijk door hem in een (onterechte) hoek gedreven word. Een beetje zwak van je Jor.

Kuklos, de vraag waarop antileugens antwoord vroeg is deze (Ik wil echter graag nogmaals mijn vraag aan Kuklos herhalen: Wat zijn je antwoorden als je jouw vragen toepast op het reguliere bedrijfsleven?), waarom dat in een topic over MLM gaat weet ik niet maar goed.
Waarempel, ook jij weet al over welke vraag ik het heb. Ik denk overigens dat als je even nadenkt over je opmerking over wat die vraag doet in een topic over MLM, je ook wel even mag nadenken over waarom, als die vraag niet van toepassing is, de tegenstanders wel keer op keer de vergelijking mogen trekken met het reguliere bedrijfsleven. Veel van de kritiek op MLM is namelijk net zo goed van toepassing (en meer) op het reguliere bedrijfsleven en het toont aan dat veel van de argumenten daarom oneigenlijk.
Trouwens antileugens, vrij kinderachtig om iemands nickname te verbasteren, jij was toch ook zo van forumregels?
Je hebt helemaal gelijk, maar heb je wel eens volwassen tegen een kind horen praten?
Ik vond het wel toepasselijk gezien de manier waarop hij begon te kakellen en te stampvoeten (van wie kennen we dat gedrag ook alweer?)
Of het waar is weet ik niet en eigenlijk heb ik er ook geen belangstelling ( meer ) voor. Oeverloos geouweh*er, verder komt het in dit topic niet.
Je hebt al vaker gezegd geen belangstelling meer te hebben maar je komt toch telkens terug. Maar je hebt gelijk, het is oeverloos geouwehoer omdat keer op keer dezelfde argumenten door de tegenstanders worden gebruikt die niet worden onderbouwt.
Je hebt ook gelijk als je zegt dat je geen info kunt vinden. Dat betekend echter niet dat die niet te vinden is maar dat JIJ hem niet vinden kunt. Of het is natuurlijk een makkelijk excuus aangezien er al heel wat zaken hier zijn aangetoond door de voorstanders.

jor

Ik vond het wel toepasselijk gezien de manier waarop hij begon te kakellen en te stampvoeten (van wie kennen we dat gedrag ook alweer?)
Ook jij met al je poeha komt niet verder dan wat kinderachtige opmerkingen.Het dwaalt teveel offtopic en je kent de forumregels toch zo goed? Ik laat het verder zo en ga verder op andere delen van dit verder heerlijke forum, want zeg nu zelf, waar kan je zo chatten zonder een dikke ban op te lopen.Bij overtreding van forumregels blijf ik hier gewoon reageren ondanks of dankzij jou reacties daarop.

Sterkte met de bewijzen dat MLM het helemaal is/word.

Jor.

antileugens

En hoe zou dat nou komen? Ik geef antwoorden maar die staan Kuklos niet aan, dus gooit hij het keer op keer over een andere boeg. En als je dan wedervragen stelt ontwijkt hij ze en als je dat niet pikt, gaat hij stampvoeten en het forum ontregelen.
Het zou je sieren om de dader aan te pakken ipv degene die er wat aan wil doen. Maar je medestanders afvallen gebeurt enkel als de overtredingen zo overduidelijk zijn dat je niet anders kunt!

Maar het is natuurlijk wel zo fijn voor Kuklos nu hij in deze barre tijden (zonder zijn andere liegende medestanders) toch nog iemand heeft die hem bijstaat.

Overigens neem ik aan dat
Sterkte met de bewijzen dat MLM het helemaal is/word.
niet op mij gericht is, want als dat wel zo is leg je me woorden in de mond die ik nooit gebruikt heb.

Overigens Jor, waarom geef jij regelmatig reacties die je vervolgens direct weer verwijdert?

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Aloë vera / Een plant met groeipotentie

http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html

antileugens

http://www.aloevera.co.uk/research.htm

Wel grappig overigens dat ze op het wetenschapsforum (http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=76870 te lezen staat:
Skepsis is uiteraard een alles behalve neutrale bron
Een interessant artikel dat overigens tegen de feiten die hier genoemd worden ingaat: http://www.pharmazie.uni-wuerzburg.de/S ... e_vera.pdf

Wat zou er verder nog niet helemaal kloppen in de verhalen van Skepsis?

Wat me overigens ook opvalt is hoe druk de tegenstanders zich over MLM bedrijven maken terwijl ze zelf beweren dat het op de wereldeconomie niks voorstelt.

mlmangel
Contacteer:

Druk maken? Het is al ruim een maand geleden dat ik hier nog gepost heb, jij bent hier blijkbaar dagelijks...

antileugens

Jij probeert nog steeds je leugens en halve waarheden te slijten (en je niet ter zake doende links) zonder op de vragen die je gesteld worden in te gaan.
En die onderduiktechnieken van je kennen we zo langzamerhand wel.

mlmangel
Contacteer:

antileugens

Waarom reageer je niet op dat Duitse artikel? En wat heeft een potentieel slecht artikel te maken met MLM? De Aloe Vera producten worden ook via reguliere kanalen verkocht. Jouw commentaar hoort bij het topic "Voeding" oid thuis, niet hier. Dit gaat over MLM.

antileugens

Je hebt gelijk dat bij de reguliere distributie er ook vaak een grote markup is. Maar daar is sprake van een waardeketen. Iedere schakel voegt iets toe. Een wholesaler heeft een nut toevoegende functie, net als een retailer.
Kijk, dit is nog eens een leuke mark-up van een regulier bedrijf
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4114 ... nt___.html Tjonge, dat is me de waardeketen wel. ;-)
Waarom focus je je niet op die afzetterij?!

Gesloten