jammer dat er geen fatsoenlijke inhoudelijke discussie te voeren is....
alleen maar beschuldigingen... Natuurlijk werk ik niet steriel...tenminste niet op het terrein waar u op doelt. Doet u ook niet, kan ook niet...en hoeft ook niet.. De mond is niet steriel kan ie nooit worden ook. u gebruikt drogredenen om anderen zwart te maken helaas...
verdere discussie heeft dan geen zin.. De onderzoeken die er liggen over Ozontechniek spreken voor zich, de toepassing in de praktijk, slechts als ondersteuning , ook..
U gooit uw eigen geloofwaardigheid te grabbel (als ie er al ooit geweest is...) door experimenten uit te voeren op mensen die hiervan niet op de hoogte zijn en er geen toestemming voor hebben gegeven. Want wat u nog doet is ienderdaad op zijn hoogst experimenteel..Ik werk met wetenschappelijke achtergrond, in mijn opinie veel beter dan experimenteel...Waarom gooit u uw eigen geloofwaardigheid zo te grabbel door zo stellig dingen te verkondigen zonder experimentele achtergrond?
Wat ik erg triest vind is dat u het nog steeds nodig vindt de tandheelkundige professie te beschuldigen van wanprestatie en malpraxis. Op basis van ongeveer 200 mensen die u per jaar bezoeken..(de term "'behandelen"' durf ik niet eens te gebruiken...)
Zo staan er in uw stukje diverse zaken die zo met cijfers te weerleggen zijn. Maar die moeite is vergeefs is gebleken..
precies.. echter dat respect voor andersdenkenden ontbreekt helaas geheel in uw eigen bijdrages, waarbij u continu een volledige beroepsgroep wereldwijd beschuldigt van diverse zaken. Ik heb best respect voor uw mening, moet ook blijken uit alle voorgaande postings. Ik ben het er alleen niet mee eens, en die mening is onderbouwd, zelfs goed onderbouwd. in tegenstelling tot uw mening, die zoals u zelf toegeeft zuiver op (niet eens goed gedocumenteerde) experimenten gebaseerd is! En wat komt er dan terug: geen fatsoenlijke poging die mening te onderbouwen met bewijzen, nee een beschuldigende vinger dat ""de tandartsen"" er met zijn allen een potje van maken, zelfs bang zijn voor "'broodroof"".. (wat ook al meermalen aantoonbaar weerlegd is).Dan is er nog het respect voor elkaars mening en het respect dat ieder verdient die naar zijn eigen overtuiging zijn medemens dienstbaar is.
Oftewel: zet eens een nieuwe plaat op, op de huidige zitten krassen waar de naald in blijft hangen...