Dat valt volgens het ministerie niet onder de boosterprik. Die 3e prik valt voor deze groep mensen onder de basis vaccinatie.
Er worden beloftes gedaan die niet nagekomen worden, zoals nu dat iedereen 7 maanden na de laatste prik de booster krijgt. In mijn geval kom ik pas in aanmerking tegen de 9 maanden na laatste prik. En dat is en blijft raar voor mij.
Inderdaad, Clouseau zong vorige week al mooi bij 'even tot hier':kuklos schreef: ↑04 dec 2021 13:28Yups. Dit is ook de terechte kritiek op de regering. Wie of wat willen ze nu precies beschermen? Nu wordt er enkel gekeken naar leeftijd met de boostercampagne, maar niet naar kwetsbaarheid. Daarmee doe je dus weinig aan het voorkomen dat de zorg minder belast wordt.
En dat is nog buiten de kritiek om dat andere landen al veel verder zijn met de boostercampagne.
"Daar staan ze...en zoveel sloomheid heb ik nooit gezien....."
Ik moet nu zelf ook weer de zorg gaan belasten omdat ik steeds meer last heb van benauwdheid. Zelftesten zijn negatief dus het is zeer waarschijnlijk mijn astma die opspeelt. Daar baal ik van, maar wachten tot het echt mis gaat is ook niet handig.
Afijn dat is off topic, dat het corona beleid rammelt en consequent achter de feiten aanloopt was volgens mij al uitgezocht door een of ander bureau.
Dat is neem ik aan de boosterprik bovenop de basis vaccinatie voor een bepaalde groep. Zolang het maar helpt