Ja, ja: zelfs waarde tegenstanders !
Ook indien je tegenstander bent van MLM ben je voor mij niets meer, maar zeker ook niets minder dan een voorstander.
Ik heb dit, dacht ik, al meerdere malen laten blijken.
Wat mij echter mateloos irriteert is dat jullie, beste tegenstanders, ALLE MLM-ers steeds maar weer op één hoop gooien:
Apen, papegaaien. Fatsoenlijke mensen zijn het in ieder geval niet.
Alleen dat gaat er bij mlm-ers niet in.
99,9 % van de MLM-ers werkt gewoon bij een baas
MicheLM, je bent geen goede ambassadeur voor
de MLM-business.
Dit is weer zo'n typische MLM-reactie.
Met name Crabbel heeft hier een handje van (of word ik nu te persoonlijk, zoals het volgens jullie een MLM-er betaamt ??).Als jullie in het nauw zitten en geen antwoord meer weten, wordt ik voor alles uitgemaakt wat vies en smerig is.
KAP DAAR NU EENS MEE !!!!!!
Laat even heel duidelijk zijn dat NIEMAND hier op dit forum de MLM-wijsheid in pacht heeft: Niet de voorstanders en zeker niet de tegenstanders !!!!!
Wat mij bij de tegenstanders opvalt is dat ze steeds maar weer roepen
dat alle pro-argumenten, cijfers en feiten niet bewezen zijn, niet bewezen kunnen worden dan wel op leugens berusten.
Alles, maar dan ook echt alles, wordt in twijfel getrokken: Als Philips, Unilever, Shell etc. hun jaarcijfers publiceren wordt dat direct voor juist aangenomen. Indien echter een MLM-bedrijf de cijfers publiceert wordt dit afgedaan als leugens, misleiding etc. !!!!
Zelf komen jullie ook met allerlei sites, boeken, publicaties etc. die WIJ maar voor zoete koek en heilige waarheid moeten aannemen.
Alles wat pro MLM pleit wordt bijvoorbaat al in het verdomhoekje geplaatst.
Mensen die het niet redden met MLM zijn "slachtoffer", een werknemer die ontslagen wordt heeft pech een een failliete ondernemer had de economie tegen.
Hier schieten jullie, tegenstanders, dus duidelijk te kort.
Objectiviteit is ver te zoeken !!!
Diverse malen heb ik hier bewezen dat er feitelijk geen enkel verschil is tussen MLM en een regulier dienstverband cq. zelfstandig ondernemerschap.
In alle gevallen moet er rendement behaald worden. Zo niet, dan vliegt de werknemer,de zelfstandig ondernemer gaat op de fles en de MLM-er is "slachtoffer".
Investeren moet ook iedereen: De werknemer investeert opleiding (ca. 4 jaar scholing met als resultaat het minimumloon of iets daarboven !!)en TIJD in zijn werkgever. De zelfstandig ondernemer en MLM-er investeren tijd en geld.
Noch de werknemer, noch de ondernemer en zeker niet de MLM-er worden slapend rijk !!!!!!
En zo zijn er nog tientallen parallellen te trekken.
Vreemd genoeg wordt hier door de tegenstanders NIET of nauwelijks op ingegaan. Nou ja...... vreemd......... zo vreemd is dat niet.
Beste Kristina,
Dan doe ik toch iets verkeerd want ik moet gewoon keihard werken in mijn MLM-business: Coachen van mijn downline !!!!Networkmarketing is niet keihard werken maar slim werken.
Als ik dat niet doe, dan mislukken er een aantal mensen die dan vervolgens hier gaan lopen janken dat ze slachtoffer zijn van MLM, hun 325 euro ex BTW kwijt zijn aan een louche MLM-bedrijf en dat MLM oplichterij is !!
M.v.g.
Henny E.
======