Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
Je hebt mijn posting niet begrepen.
De enige echte informatie voor de klant, is dat het geld is gestort.
De rest is allemaal blahblah, en niet nodig om op het forum te vemelden
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Het interessante is, dat Woneneninterieur het belangrijk vindt om publiekelijk te vermelden dat ze een e-mail hebben verstuurd. (bij gebrek aan echte informatie)
Hoppa, de volgende ongefundeerde conslusie.
Ook jij weet niet wat er in die mail staat, en kunt dus geen oordeel vellen of de de reden (gebrek aan informatie, volgens jou).
Je hebt mijn posting niet begrepen.
De enige echte informatie voor de klant, is dat het geld is gestort.
De rest is allemaal blahblah, en niet nodig om op het forum te vemelden
Het is mij wel duidelijk wie het niet begrijpt.
Om bij het eerder gegeven voorbeeld te blijven: als de verkoper een (check)vraag heeft gesteld over het te gebruiken bankrekeningnummer, is het wel zo slim om dat hier (waar betrokkene actief is) ook even te melden.
Maar ja, een dergelijke uitleg past niet in de negatieve bias...
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Dankjewel voor dit bericht.
Wij doen ons best en al deze berichten zijn inderdaad niet nodig.
Vanaf februari zal alles een stuk beter gaan en zullen de meldingen ook stap voor stap opdrogen.
Gespreken zijn in afrondende fase.
Op 26-1 18.32 schrijft Iris dat haar ruim 14 dagen eerder is toegezegd dat het terugbetaald zou zijn, maar nog steeds niets en nu heeft zij aangifte gedaan bij de politie.
Nog geen half uur later schrijft Woneninterieur dat ze een mail gehad heeft.
Schijnbaar hebben ze een direct lijntje met de politie.
Er was laatst iemand hier die kreeg volgens de eigen melding een minuut na de aangifte al een verzoek van Woneninterieur. Misschien worden ze meteen gebeld?
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Faillissement dus? Nou, dan kunnen kopers helemaal naar hun geld fluiten. Goed plan! Dat e.e.a. opzettelijk gebeurt, is voor mij nog de vraag.
Als het opzettelijk gebeurt weet ik wel betere trucjes om er veel meer geld uit te halen zonder dat ze me kunnen pakken. Sommige autohandelaren bijvoorbeeld zijn er erg goed in. Daar is hier duidelijk geen sprake van.
Maar gezien het laatste bericht wordt er aan een oplossing gewerkt.
BUTTON_REPORT Citeer
Bericht door riemens72 » 05 jan 2024 13:22
Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.
Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt !! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
We blijven het hier zeer scherp in de gaten houden. Zoals iemand al eerder zei, het is pas afdoende wanneer de gedupeerde klant zijn geld terugontvangen heeft, alle relativerende en sussende berichten van sommigen ten spijt.
ORDER #3708 - De zoveelste valse belofte, keer op keer. Mijn geduld is op en ik heb geen goed woord meer over, over de manieren waarop er bij Woneninterieur gehandeld wordt. Genoeg ruimte gegeven om het op een nette manier af te ronden. Maar blijkbaar komen ze hun beloftes nooit na. Sinds mei 2023 zitten we al vast aan al deze valse beloftes.
Gisteren is wederom de belofte van definitieve terugbetaling niet nagekomen. Dit is al sinds september 2023 aan de gang! Daarom gisteren direct aangifte gedaan bij de politie, aangegeven dat de verkoper op de hoogte gebracht mocht worden van mijn aangifte.
Ik had maar net op verzenden geklikt van mijn aangifte of ik ontving al binnen 2 minuten een mail vanuit Woneninterieur. Of ik per direct de aangifte wilde intrekken omdat dit tot grote schade kan lijden. Hoe kan je zo bovenop al het nieuws en mailverkeer zitten, maar vervolgens wel zoveel gedupeerden klanten hebben die nog geld van je ontvangen? Wat gebeurt er bij dit bedrijf en wanneer is het klaar met deze praktijken? Los je **** op en doe wat je beloofd!
Uiteindelijk gaan wij akkoord met hun voorwaarden bij aankoop, maar zichzelf eraan houden HO MAAR! Binnen 14 dagen terugbetalen.... Maak er maar 140 dagen van en dan nog heb je je geld niet!
@Woneninterieur Betaal ons per direct terug, zoals jullie al maanden beloven! Vergeet ook al die andere gedupeerden niet, want blijkbaar zijn er nog tientallen of waarschijnlijk honderden gedupeerden! Jullie zijn een schande!
Zie je dat er een directe lijn is van de politie naar Woneninterieur.
Zoiets als de hotline Moskou Washington
Zou zomaar kunnen dat er een afspraak is. En het zou zomaar kunnen (aannames, aannames) dat er iets speelt wat wij niet weten, maar de politie wel, en dat de politie eraan meewerkt om een en ander in goede banen te leiden. Het zijn niet uitsluitend boevenjagers.
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Dankjewel voor dit bericht.
Wij doen ons best en al deze berichten zijn inderdaad niet nodig.
Vanaf februari zal alles een stuk beter gaan en zullen de meldingen ook stap voor stap opdrogen.
Gespreken zijn in afrondende fase.
Misschien kunnen alle niet-gedupeerden eens stoppen met onnodig commentaar / sneren richting de verkoper? Daar heeft helemaal niemand wat aan en zou zomaar eens kunnen resulteren in het afhaken van Woneninterieur op dit forum.
Laat ik het zo zeggen: ik zou als verkoper hier allang afgehaakt zijn.
Dit zijn geen onnodige sneren. Woneneninterieur belazert willens en wetens de kluit.
Het wordt tijd dat ze worden gestopt.
Dankjewel voor dit bericht.
Wij doen ons best en al deze berichten zijn inderdaad niet nodig.
Vanaf februari zal alles een stuk beter gaan en zullen de meldingen ook stap voor stap opdrogen.
Gespreken zijn in afrondende fase.
Beste Woneninterieur,
Wat ik bijzonder vind is dat ik hier lees dat vanaf februari alles een stuk beter zou gaan.
Ik heb een vergelijkbaar bericht van je ontvangen, per mail, begin januari. "Alles zou een stuk beter gaan en de interne problemen zijn bijna opgelost". We zijn nu bijna een maand verder, meerdere beloftes over de terugbetaling van mijn orders (order 4524 en order 4534) en ook de belofte om telefonisch in contact te komen zijn allemaal niet nagekomen.
Zelfs per mail reageer je nauwelijk meer.
Ik vind de interne problemen erg vervelend voor je, en ik hoop echt dat je hier uit gaat komen. Maar je kunt op z'n minst beloftes nakomen.
Omdat woneninterieur meerdere beloftes, eerst met betrekking tot levering en daarna met betrekking tot terugbetaling na annuleren, niet is nagekomen en er al meer dan 14 dagen na annuleren zijn verstreken hebben wij aangifte gedaan bij de politie. Dit betreft bestelling 4687. Erg jammer dat dit bedrijf het zo ver laat komen.
Hopelijk zorgt dit ervoor dat wij ons geld wel terugkrijgen.
U heeft al paar dagen geleden bericht ontvangen dat deze bestelling is geannuleerd en ook is terugbetaald.
Mollie boekt het na een annulering op uw rekening.
Tja. Sinds begin vorig jaar zat ik eerst te wachten op een dure tafel die maar niet kwam. Vervolgens zit ik nu al maanden te wachten op mijn geld, wat maar niet komt. De week na kerst, de dag na nieuwjaar, de week erna. Vorige week wilden ze ineens dringend bellen. Aan de telefoon uitgebreid excuses en de belofte dat ik echt echt echt gisteren mijn geld zou krijgen, als ik beloofde tot die tijd geen negatieve review te schrijven. Raad eens wie zich wel aan zijn belofte hield en wie niet....
Nu willen ze me weer bellen voor een nieuwe belofte.
Ik hoef geen belletje, ik wil gewoon mijn geld!