LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

het is bij de chatters bekend,dat de navi's er niets aan kunnen doen.
en dat zelfs als zij het doorgeven niet echt helpt,
vandaar dat de chatters hebben besloten er een instantie bij te halen.
maar als wij dan hier steeds wel aangevallen worden door navi's tja dan krijg je dit soort reakties,,,,
zoals lycos denkt het recht te hebben het zo te laten lopen,
denken wij het recht te hebben onze mening te uiten.
maar wel met een doel, we willen graag dat lycos weer gaat werken, maar indien dit niet het geval is, ze ons niet aan het lijntje blijven houden, maar gewoon eens toegeven dat het niet beter zal worden,
nu blijven we nog in de hoop dat het ooit beter wordt,

doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

tenderness

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door tenderness »

ben het er mee eens als men zegt je hebt zelf de keuze om een pakket te nemen ...maar.....ik vind dat je aan 1 kant wel gedwongen word er eentje te nemen...ik kwam er zelf ook achter, nadat ik een logboekpakket nam voor mijn account tenderrock en deze was verlopen toen kon ik mooi geen ene donder meer doen, want elke keer stuitte ik op sorry eerst pakket leasen je weet wel die mooie page.. :lol: maar ja als je nooit een pakket hebt gehad dan kun je vaak ook niet loggen.....jammer ...want ik mis de oude en iets simpelere chat echt wel...die mocht dan wel ietsje traag gaan maar er waren geen problemen en je kon je suf loggen :P deze klachten heb ik idd gedropt en schijnt al lang bekend te zijn en naar ik meen aan te worden gewerkt maar ja dat wordt er aan zoveel...alleen verlies ik steeds meer mijn geloof :roll: zelf heb ik nog 2 accounts buiten tenderrock mijn mannetje en ik hebben dus ook dat megapakket en nog wel voor een jaar...helaas ondervonden we daar niet echt veel plezier aan en begin ik steeds meer een :twisted: te worden :evil: ben nl zelf best een tijd weggeweest van de chat omdt je daar vaak ellende en ruzies zijn en intriges en was alles ff zat ..maar was wel dagelijks in mijn logboek te vinden en als je dan alleen maar op error server bla bla bla stuit gaat ook daar de lol eraf en raak je best ge-de-emotioneerd om nog wat leuks in elkaar te flansen..en verder vind ik het maar niett als mensen hier hun ei kwijt willen en dan niet eens onder hun chat naam wat neer zetten dat vind ik best wel laf...als je dan toch wat te zeggen hebt en er aan mee doet gebruik dan ff lekker je chatnaam wees een vent of een vrouw met ballen ciaoooo :P

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

nadia niet iedereen denkt er zo over

Wij navies zoals sommige (chatters)hier zeggen is het onze schuld en kunnen wij er aan doen zie boven ergens :)

Hierbij moet ik dus achter pinguintje staan ze weet hoe het werkt achter de schermen van de navies en chatters (sommige chatters) denken dus dat ze weten hoe wij navies achter de schermen te werk gaan das gewoon klinklare onzin die weten niks en denken dat ze dus iets regelen en wat dan van hun is wat ook niet zo is

Zal zeggen gooi niet alles op de navigatoren maar eens op de hogere mensen en dan bedoel ik dus niet Xplosive mee maar nog hoger
hierbij zeg ik dus verders niks dat mogen ze allemaal zelf uitzoeken

Fijne chat en kusssssies

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

goedenmorgen

hi cabriogirl , ik wil het nog wel even uitleggen,
maar heeft het nut?
DE REDEN DAT WIJ HiER OP RADAR KWAMEN WAS, OMDAT WIJ INZAGEN DAT HET KLAGEN NAAR DE NAVI'S TOE GEEN ZIN HAD, OMDAT HET VAN HOGERE HAND MOEST GEBEUREN!
wij weten dus dat navi's er niets aan kunnen doen.(iig weinig).
wij deponeerde hier onze klachten in de hoop dat er dan wel iets door hogere hand gedaan zou worden.
mijn antwoord naar pinquin toe was, dus dat de reakties hier ontstaan omdat SOMMIGE navi's hier dus bepaalde opmerkingen maken die niet okay zijn, en de chatters äanvallen"
dat we klagers zijn en nog veel meer, dat we dankbaar moeten zijn dat we mogen chatten, terwijl een van de hier voorgaande (zijn er inmiddels 300)klachten is dat we daar geen gebruik van kunnen maken.
jijzelf hebt hier ook bepaalde uitspraken gedaan (dus lees eens ff terug)
navi's die naar hier kwamen om ons te vertellen wat we moeten doen!
en wat het niet weten wat er achter de schermen gebeurd, ik heb zat EX navi's als vriendjes, die het wel weten !!!
maar gelukkig zijn die zo wijs geweest er mee te stoppen, omdat ze inzagen dat ze eigenlijk helemaal geen inspraak hadden! en niets voor de chatters konden betekenen.
en zichzelf niet wilden verlagen met zoethoudertjes en zelfs negatieven reakties!!
vandaar dat er zomaar uit het niets, navigatoren werden aangetrokken toch?
kijk als ik voor een baas werk (betaald of niet) en die baas blijkt niet te deugen, of zijn klanten te bestelen, bedriegen,geen waarde voor hun geld geven , of hoe je lycosbaasje ook wil noemen, dan wil ik daar niet aan mee doen, en zekers zou ik die baas niet indekken tegenover de gedupeerde!!!!
dat SOMMIGE hun baas , van een niet betaalde baan, hier niet willen aanvallen : OKAY,maar om dan hier wel te komen om de chatters steeds aan te vallen?????????
wij die alleen maar te kennen geven wat onze klachten zijn.
en dat er hier navi's komen onder andere namen en gast, en die hier raar gaan lopen doen????????????
tja dan zeggen SOMMMIGE van ons wel eens wat ja.
dit ook omdat wij vaak noodgedwongen naar de chats in het buitenland moesten gaan, en daar tot de ontdekking zijn gekomen dat het daar wel goed kan werken,
dus als het daar kan werken, laat je baas dan eens met die mensen overleggen, hoe je het dan wel moet doen om een chat draaiende en leuk te houden!!!
want ook al wordt het in nederland zo langzamer hand getolereerd dat een mens bestolen of in de maling wordt genomen, wil nog niet zeggen dat je er aan mee moet doen.

maar ach ik stop er maar mee,
want net zoals het klagen op lycos geen nut heeft, heeft het hier ook geen nut om het steeds uit te leggen!!

wil ik wel nog ff een ding van het hart:
is het niet zo dat veel navi's navi werden omdat ze dan een volledig gratis megapakket kregen?????
ennuh die werken wel??????? of zijn daar ook genoeg klachten,
was jij het niet die zei dat je losse loggies moest versturen, met de hand???
was het niet je mannetje die zei dat jullie lekker op vakantie gingen van de centjes van de chatters????

tja ach , zal mezelf maar niet verder verlagen hier,
ik heb trouwens nu geen klachten over lycos, NIET OMDAT HET WERKT,
maar omdat ik er voorlopig ff lekker de brui aan heb gegeven,
ff geen lycos **** aan me kop, en ja tissssssssssss heerlijk !!!!!
misschien een tip aan de niet tevreden navi's, leg het bijltje ook eens neer,
dan kun je eens kijken hoeveel waardering die baas van jullie voor jullie heeft,
je weet dan waarschijnlijk wel, hoe er dan op jullie gereageerd gaat worden,
tja ik heb zat EX navi's hun beklag aan moeten horen!!!
dat ze als een stuk vuil werden behandeld.

nou de groetjes en veel plezier op de berenboot!!






[/quote]

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ps pinquin waarom ben je nu EX navi, als ik vragen mag????

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

nadia ik val niemand aan dat het aller eerste navies doen ook inderdaad hun beklag wel doe ik ook wel :-p

En de bereboor kijk ik snachts altijd effies :-p

hhihihi

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

hoi
ik verneem weer vreemde dingen op de chat pffff
loggies van dagen oud komen nu pas binnen. vind dat geen stijl.
me vriendenlijst krijg ik al dagen niet meer te zien en als ik opvraag begint kapitein te zeuren dat ik te snel praat en hele schip schut????
het lijkt erop dat het schip echt zinkende is. ik ben het helemaal eens met nadia dat er maar niks gebeurt met onze klachten.

ik heb niks tegen navigatoren. alleen tegen de mensen van lycos die hoger op zitten en geen bal doen aan al onze klachten of heel langzaam en ze zeggen steeds fout ligt in denemarken laten ze daar dan eens heen gaan en daar gaan klagen dat ze eens opschieten met alles op orde brengen.
de andere chatrs werken wel naar behoren snap daar niets van en de ned niet spoort toch echt iets niet hoor
maar goed dit was het wel weer :( een boze chatster

Lycoshatster

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Lycoshatster »

nadia.elmouni DE reden is dat jullie nu hier kwamen is omdat ik het het berichtje geschreven het eerste berichtje dan. Het ging mij erom of er meerdere mensen waren waar zomaar bedragen van lycos werd afgeschreven. En nie over hoe slecht de chat werkt, heb al gemerkt dat weinig gebeurt is dat er zo maar bedragen van je rekening word afgeschreven omdat LYCOS te beroed is om de boel eens goed te beveiligen. Het enige wat ik kan zeggen is als je jullie je geld terug willen doe aangifte en probeer het geld te te storten als het een maand geleden. Of ga naar lycos toe en ga drieigen ofzo. Maar mij ging het erom dt de betaalsite nie goed beveiligd is daar ging het mij om en nie omdat rot gezeik van de chat werkt nie bla bla dan ga je daar toch lekker weg.

groetjes X

Poppy1966

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Poppy1966 »

Ik zal er wel weer es seffe tussen springen hehhehe. Heb weer ff zitten lezen en idd het water liep me weer in de panties.

Ok zoals ik al eerder zei elkaar aanvallen is niet de bedoelling van dit forum. Je kan hier je eigen mening wegzetten over, in dit geval het probleem, Lycos. Niemand hoeft je mening te delen of juist wel. Maar dring je mening niet op aan anderen. Iedereen heeft zijn/haar eigen ervaring met de problemen. Dat jij niet kan loggen hoeft voor een ander, die niet graag wil loggen of nooit logd, een obstakel te zijn.
Natuurlijk heb ik ook een eigen mening en daarom ben ik haast niet meer op Lycos terwijl ik er wel voor heb betaald. Dit word dan netjes tegemoet gekomen door Lycos (moet het nog wel zien gebeuren) door mensen 1 maand langer gratis van hun pakket te laten genieten. Maar goed wat heb ik daar aan als men chatmaatjes allemaal wegblijven en ondertussen andere bezigheden hebben gevonden? Waarvoor moet ik dan terug komen en nog een maand extra van mijn pakket gebruik maken? Sinds de SW room gesloten is ben ik iedereen op een paar mensen na kwijt geraakt. Vandaag schoten de tranen weer in men broek omdat ik zag dat er maar totaal 719 mensen online zijn? Van de 2000 gemiddeld per dag. Sorry dan maken ze mij niet wijs dat het allemaal lekker loopt. Zie die mensen nu weer eens terug te krijgen. Sorry Lycos zegt commercieel te zijn dan wil ik wel eens weten waar men die kennis vandaan haald om zo een bedrijf te runnen. Dacht dat het de bedoelling was om een winstgevend bedrijf te runnen en niet om je klanten weg te jagen.
Men mega loggies bijvoorbeeld van men vriendjes komen nu binnen van 27.08.03. Lekker op tijd als er iets belangrijks in staat.
En wat de navigatoren betreft, die weten idd niet veel vaak als het om dit soort technische problemen gaat. Maar allee zij zijn het aanspreek punt van ons en hun sjefke is hun aanspreek punt weer en zo kom je toch wel ooit boven aan die ladder?? Hoe moeten wij nu onze klachten bij de hoge pief terecht krijgen dan? Geef me een mailadres ofzo en ik mail wel. Dit beleid en deze procedures worden door het bedrijf gehanteerd dus helaas, navies we kunnen niet anders dan bij jullie onze klachten droppen. Zo werkt het nou eenmaal bij elk bedrijf, iedereen die aangesteld word heeft een functie en dat die van jullie bedrijfspispaal is kan ik ook nix aan doen. Bevald het niet zou ik naar een andere baas gaan uitkijken betaald of niet. En zeker als het onbetaald werk is en je voeld je niet meer lekker in je functie hoppateeeee was ik wel heel snel weg denk. Navigator houd net zo goed in dat je klachten krijgt, niet alleen simpele vraagjes en als het dan zo frustie is als je een bepaalde vraag niet kan beantwoorden zou ik toch als ze wiedeweerga zorgen da ik hem toch beantwoord krijg. Zonder belangrijke info kan je je werk niet doen lijkt me. En krijg je idd kwade mensen die zich niet naar behoren behandeld voelen omdat hun behoeften op dat moment niet zijn voorzien door een antwoord waar ze niet tevreden mee zijn. Helaas mensen het is een dienstverlenende sector en klanten zijn niet snel tevreden. Wil je ze houden moet er wat aan service tegenover staan. Als je naar de dokter gaat en die zegt sorry ik weet het niet ( na er half naar gekeken te hebben) en je word naar huis gestuurd denk ik toch dat je gaat voor de second oppinion waar je recht op hebt. En natuurlijk bij een andere dokter. Miss niet zon treffende vergelijking maar goed we weten allemaal waar het knelpunt ligt. INFORMATIE !!!! Zodra mensen weten waar ze aan toe zijn zullen ze snel, om het maar in het forum topic "klagen" bakkie te gooien, stoppen met negatieve meningen hier weg te kalken.
Sjow dat was mijn mening ffies, deel hem of niet zal men reet roesten hehehe. En ff met nadruk ik wijs geen vingertje naar een bepaald persoon. Dus voel je vrij om erop te reageren of niet.
Wie de schoen past trekke hem aan
Greetzels
xxPoppyxx

ps. Waarschijnlijk ligt het probleem in de maat van de schoen :wink:

heksje
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 aug 2003 14:46

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door heksje »

Beste Lycos chatters dit is een oproep aangezien ik de gene ben die dat eerste berichtje heb geplaats ben dus (lycoshatser) Wil ik mij webpage te beschrikken stellen om zo alle klachten te krijgen zodat ik er iets mee kan doen. Want Lycos de klopt gewoon nix van ik wil echt stappen gaan ondernemen tegen hun. Dus hoop dat jullie daar ook posten :( . www.dayita.nl. Ben verplan om er mee te gaan naar de kamer van koophandel en de coax als die er iets mee kunnnen.

groetjes Heksje

Edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Edje1961 »

Nerd zegt tegen jou: hoi edje1961 wil je kans maken op een van de drie megapaketten voor drie maanden bezoek dan eens HIER en waag je kans , en vertel het ook aan al je vrienden en vriendinnen dan kunnen ook zij kans maken heel veel succes!

Hoe haal je het in je hersens ????????

En vervolgens vliegen de in en uitloggers over mijn beeldscherm terwijl de mensen zelf in de room zitten te praten dus .....

Zal je niet eerst de bestaande dingen eens in orde maken voordat je hier aan begint ??

Tja ik zal het wel niet snappen als KLAGER

Fijne avond verder
zolang er bomen zijn blijven er ****** bestaan :roll:

Edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Edje1961 »

:shock: Oja met de loggies zitten we op iets meer dan 36 uur vertraging NOG maar......... en dat van een achterstand van bijna 48 uur

Knap he ?? :? :?

Nog vriendjes interesse in MEGA-Pakket toevallig :roll: ?

:arrow: gaat maar weer :wink:

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hahah die edje :D
meen je dit serieus???
of probeer je mij naar lycos terug te lokken???
HiHi lukt je toch niet :lol:
haha ben zooooooooooooo blij dat ik ff afstand heb genomen daar !!! :o
Tis toch wat,.... sjonge jonge,....
haha weer voOr diegene die niet betalen!!!! want als je al een pakket hebt!!!!
haha mij maakt het niet uit wel een pakket of geen pakket;
ZE DOEN HET TOCH ALLEBEI NiET HIHI :wink: :cry: :twisted:
tja zo lok je weer een zooitje mensen ,
laat je een paar dagen de pakketten goed lopen, en dan hoppa weer
mensen die het leuk vinden en pakketten kopen :-(
:idea:
nou edje mis jullie
maar de chat zekers niet
kusssssssssssssssssssssss
naadje :P

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ps welke reclame kreeg je trouwens nu te zien ed?????
(als je ging kijken voor een gratis pakket?)
tja dus het ged komt weer binnen , dus zal voorlopig dan wel geen herstel van lycos komen :wink:



ken jij dat liedje nog?:
poen poen poen poen,..
doei fijne dag
ik ga lekker naar de uitmarkt
nadia

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ged=geld, maar dat begreep je vast al :?

floor1974

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door floor1974 »

hello
nah zeg log ik in en gelijk die rot kapitein op me dak van
Kapitein zegt tegen jou: Ahoy, floor1974! Het hele schip schudt door jouw vele gepraat. Praat wat minder, zodat er voor iedereen ruimte is.
en weer geen vrienden in me lijst lijkt wel of lycos er nu echt een puinhoop van aan het maken is al was het al een troep maar word steeds erger
na wat ik allemaal lees weer van chatters hier.
mocht zo waar loggies maken en wel 12 :P normaal mag ik niks.
en dan gratis pakketen weggeven terwijl niks werkt het is gewoon een schande
laten ze nu eerst eens zorgen dat alles werkt wat ze er tot nu toe op hebben gezet voor ze verder gaan vervelend eraan
het is dat ik niet veel meer kom maar als zo moet zien ze me niet meer

edje1961

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door edje1961 »

hier de 5e klacht bij Lycos gedaan net:
Goedemiddag

heb geen /vrienden
zie geen vrienden inloggen en uitloggen
/seen werkt weer niet naar behoren
de lift geeft geen goede aantallen aan van rooms
het laatste "oudere loggie "wat ik gehad is vanmorgen geweest voor 8 uur en was van de 28e augustus rond 19.30 uur

ik was al blij dat AL 1 dag redelijk gedaan had achter elkaar

nu zie ik reclame van MEGA-pakketten over de chat heel gaan

kan je niet de bestaande mensen die al een pakket hebben zorgen dat het voor hen eens goed gaat lopen ipv met nieuwe pakketten te gaan beginnen ?

loggies lopen nog 36 uur achter ofzo met aankomen !!!

zou ik de ware reden eens mogen vernemen waarom het al dagen achter elkaar nu vervelend is met van alles en nog wat ???

de laatste melding op BRUG is van de 26e en op de chat zelf komen al helemaal geen meldingen meer erover door

en zeg niet dat het niet kan , want reclame maken kan ook !!!

ik betaal voor 2 pakketten en zou graag hier 100% van gebruik willen maken

hopend op een antwoord dat het 1 en ander verklaren zal

fijne middag en hopend op een betere avond , teken dat de klachten dan opgelost zijn

Ed


ik klik die reclame niets eens meer aan nadia ........ word er schijtziek van al
heb liever dat ze eerst doen wat ze horen te doen

DE CHAT GOED LATEN LOPEN
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Daar er nu niet veel mensen meer reacties zetten hier ...... moeten mensen niet denken dat al beter gaat hoor
tis nog steeds net zo als weken geleden , met heel af en toe een tijdje dat WEL goed loopt

krijg net deze weer in beeld :cry: :? :x
Feestcommissie Lycos Chat zegt tegen jou: Hoi, wil je kans maken op een gratis MEGA pakket voor drie maanden? Klik dan HIER ...
Welk FEEST ???

:shock: dat de chat geheel goed loopt misschien ?? :roll: :o

tot KLAAGS maar weer

hallo

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door hallo »

edje

Denk eerder dat het een beetje gedaan is met de chat wat een beetje jammer is maar begrijpelijk chatters blijven weg de mankeert het een en ander aan de chat laten ze dat eerst stabiliseren en dan met extra dingen maar tja zal wel niet gebeuren

metal_rocker

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door metal_rocker »

weet iemand anders misschien niet een andere chat waar het wel leuk is en waar je je tenminste niet zo hoeft te ergeren?

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

misschien via zoek programma google of zo en anders via startpagina.nl en dan zoeken naar chats dan probeer je het uit welke het leukste is

Gesloten