hallo goedenavond allemaal
zo ik kwam maar weer eens kijken, om te zien of lycos nog zo lekker liep.
tja aan bovenstaande te zien,,, UITSTEKEND ,..
nou edje1961 vermaak me nog steeds
haha geen stress meer, geen geklooi meer, niks nada niente,
wat een heerlijkheid,en dit enkelt maar dmv één knoppie, ja dat knoppie in je kop,

zetten op: nu ff niet!!

!!
metal ik heb laatst die naam van de chat aan nibb.it gegeven en edje kent hem ook.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet ben geweest, het was wel de bedoeling, toen ik ff weg zou blijven op lycos, maar ik ben nu ff zo lekker ouderwets heerlijk van mijn pc aan het genieten, en heb me buik nog ff vol van kotsie, dus ik ben ff genezen

voor mij ff geen chat.
want ook al is die staking van mij persoonlijk,
ook al heeft het wat betreft lycos helemaal geen nut!!
haha ik heb in ieder geval lekker geen **** meer
jullie weten dat lycos mij vooral aantrok voor de loggies, maar tja als het toch niet werkt
nee voor mij is de lol eraf,
de tijden van leuk op de chat zitten, nieuwelingen bijstaan(hoeft niet meer, klagen kunnen we allemaal

(=definitie van lycoschatter) en nieuwe helpen, (ook al was je geen navi), je het gompes tikken om promo te halen (krijg je nu bijna niet meer)
om steeds meer emoties te verzamelen,(doen het ook niet goed meer, nog ff als je /seen vriendje tikt, BUY lookpakket,tikken om koningin te worden, elkaar dingen leren, hoe je moet loggen psp_en af en toe ff in je loggies terugkijken , om je ff de laatste weken, of soms maanden weer voor de geest te halen ,lachen gieren brullen, haha en ook lekker af en toe een ruzietje, (is leuk voor het bijleggen,) elkaar steunen, als nodig, praatje over het werk, thuis of wat dan ook plaatjes verzamelen, website erbij, opdat alle chatters plaatjes voor de loggies hadden,(tiffy.benik bv.) elkaar dmv van een loggie goedenmorgen wensen (komt nu 3 dagen later aan)
PRIVEpost ontvangen en sturen, kijken wie er net nw online is,
(kun je pas na 3 dagen zien, dus is die persoon al weer weg,
als je een dagje zin had in nieuwelingen te verwelkomen, of met zijn allen de hut in en ff dollen, of met een groepen alle rooms ff in,
ff naar starwars ff schieten, lampie van het plafont rukken, ff ratje volschelden,
iemand ziek hoppa ff beterschapje, iemand overleden hoppa ff met zijn allen saamhorigheid, beetje respect betonen,
of ff naar de quiz ff elkaar uitdagen!
samen ff een spelletje doen,
samen op de chat en tussendoor elkaar loggen, dus ff kijken in wie welke bui was, haha weekenden bleef je lekker thuis, met je droogie en natje achter je pceetje,
(wordt nu gezien als: heb je niks anders te doen!)
tja zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar ja ,...........helpt het???
dit is verleden tijd , dit waren goeie tijden,dit komt niet meer terug,
het enige wat evt zou kunnen dat het , van de technische kant wat beter gaat, maar that's all fooks!!!veel leuker zal het niet meer worden.
(JA WIE IS ER ZO GEK OM OP EEN CHAT TE GAAN OM LOL TE HEBBEN?)
dus,.. ja nu ff niet
zekers niet als ik bovenstaande lees,.....pakketten aangeboden????? pfffffffffffffff terwijl er zoveel nog opgelost moet worde *zucht*
en haha in hoge nood , kan ik altijd nog ff naar lycos uk
haha zei toen toch , we kunnen met zijn alle toch ook daar loggies maken

die werkt wel.
met en zonder pakket!!
maar uh ik volg het hier wel ,
en anders spreek ik je wel op msn (werkt trouwens ook prima)
maar mocht je op die andere chat gaan laat het ff weten , dan kom ik julie daar wel opzoeken.
fijne avond
groetjes en kussie
nadia
RADAR
(haha daar kwam ik eigenlijk voor !!)
nou nog ff voordat ik ga,
sorry radar voor deze teksten allemaal, maar ik hoop dat u onze frustraties nog een beetje kunt velen,...
maar ik heb voor u nog een vraag ...
we zitten nu alweer een tijdje op radar over lycos te klagen,
ik zou graag van u willen weten, of u ons een advies kan geven,
of kan vertellen of dit allemaal wel nut heeft,of er verders nog iets met deze informatie gedaan wordt?
IK hoop op een reaktie van radar