LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
paarssnoopy5

Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?

Ongelezen bericht door paarssnoopy5 »

Hallo,

Volgens mij heb ik al genoeg stappen ondernomen, 2 keer gebeld 6 mails verstuurd, consumentenbond is er mee bezig ideal benaderd, thuiswinkel,
De meeste hebben het in behandeling dus ik weet nog niet wat hier uitvoorkomt.
Er is mij geadviseerd dat iedereen een aangetekende brief naar ideal moet versturen en daar moet in staan dat je je geld terug wilt hebben.
Zal wel niet lukken maar misschien als we het met ze alle doen?

Dj Dre

Ongelezen bericht door Dj Dre »

probleem hierin is alleen dat dailydealz niet rechtsreeks bij ideal staat(stond) ingescherven.

ze hebben hiervoor een "slimme" manier gebruikt om Targetmedia als tussenpersoon te gebruiken.

daar all betalingen via deze 3e partij gingen, zijn ze via ideal niet te achterhalen.

echter lijkt mij targetmedia hiermee wel medeplichtig aan diefstal.

het is hetzelfde als een gestolen fiets kopen, dan ben je ook schuldig aan heling, ook al wist je het zelf niet.

ik ben en blijf dus van mening dat Targetmedia hierin niet de onschuldige partij is, die ze denken te zijn.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Nog even gekeken:
de site is nog actief - maar alleen zonder deal.

De registratie is m.i. nog gelijk:
Domeinnaam dailydealz.nl
Status actief
Houder jc beautydeals
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Tiscom Hosting B.V.
Misschien dat via Tiscom een en ander bekend is (wie er achter de site zit, adres, contact gegevens etc.)

(Noot voor de moderator - een anoniem live.nl mail adres zijn geen persoonsgegevens. Daarnaast is de bron de openbare WHOIS van de SIDN)

Overige bronnen: http://whois.domaintools.com/dailydealz.nl

paarssnoopy5

Hallo,

Iedereen die iets bij deze ... site heeft besteld trampoline, harde schijf, dagjes weg, zwembad maakt niet uit moet een mail sturen naar:
[email protected] ovm je vouchercode en de datum.
Ik heb vandaag gebeld met targetmedia tussen (persoon) zit tussen ideal in, krijgt dus een x bedrag door afschrijving via ideal.
Ik was al de 6 e die vandaag alleen al had gebeld voor de trampoline die dus niet gelverd word / is.
Misschien krijgen we ons geld terug wie weet dus ik raad iedereen aan dit te doen.
Ik heb hun ook aansprakelijk gesteld consumentenbond is er mee bezig.
Niet geschoten altijd mis toch ik hoop dat we allemaal ons geld terug krijgen.

Groetjes danielle

Downstar

Ongelezen bericht door Downstar »

paarssnoopy5 schreef:Hallo,

Iedereen die iets bij deze ... site heeft besteld trampoline, harde schijf, dagjes weg, zwembad maakt niet uit moet een mail sturen naar:
Ik heb vandaag gebeld met targetmedia tussen (persoon) zit tussen ideal in, krijgt dus een x bedrag door afschrijving via ideal.
Ik was al de 6 e die vandaag alleen al had gebeld voor de trampoline die dus niet gelverd word / is.
Misschien krijgen we ons geld terug wie weet dus ik raad iedereen aan dit te doen.

Groetjes danielle
Dat heeft geen enkele zin, Targetmedia kan niks doen( en wil volgens mij ook niks doen... zei krijgen ook halen namelijk ook omzet uit deze oplichtingszaken dus) staat in eerdere reacties op dit forum. ik heb mijn gegevens naar ze gemaild een hele poos terug net zoals vele anderen en kreeg een standaard reactie van ze terug!l; zie onderstaande quote uit hun bericht hier op het forum:
Geachte heer / mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot Dailydealz kunnen wij u het volgende melden:
TargetPay is een Payment Service Provider en handelt de iDEAL betalingen af voor Dailydealz. Dailydealz is een klant van ons, wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het al of niet leveren door Dailydealz. Voordat onze klanten iDEAL betalingen kunnen incasseren dragen wij er zorg voor dat zij aan de daarvoor geldende wettelijke eisen voldoen.

Uit eigen onderzoek is gebleken dat Dailydealz niet levert en niet bereikbaar is. Inmiddels hebben wij dit gemeld bij en zijn wij in overleg met Justitie.

Als Payment Service Provider zijn wij wettelijk verplicht alle via iDEAL ontvangen betalingen binnen 3 dagen over te maken aan onze klant. De door u gedane betaling op de rekening van Stichting Derdengelden Targetmedia is dus inmiddels overgemaakt aan Dailydealz.

Als blijkt dat u het product niet geleverd krijgt, kunt u de betaling terugvorderen van Dailydealz. Wij adviseren U om aangifte te doen tegen Dailydealz bij de politie. U kunt dat doen op de site http://www.mijnpolitie.nl en inloggen met uw DigiD. De rechercheur die uw aangifte behandelt is op de hoogte van deze zaak.

Wij betreuren het zeer als blijkt dat U het slachtoffer bent geworden van het frauduleus handelen van Dailydealz. Wij zullen uiteraard volledige medewerking geven aan justitie en politie om deze zaak op te lossen.

Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Klantenservice

TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen

T 0900-2110211 (10 cpm)
M [email protected]
W http://www.3010sms.nl

paarssnoopy5

Hoi,

Dat werkt dus ook al niet iemand een idee ?
Volgens mij kunnen wij dus echt naar onze centen fluiten..
thuiswinkel zegt kijk op google maps waar het bedrijf zit en bel het bedrijf heb ik ook al gedaan het werkt echt niet. Het nummer klopt niet dus er naar toe gaan werkt ook niet.
Ik hoop dat radar iets voor ons kan doen.

Groetjes danielle

mars1988

Ongelezen bericht door mars1988 »

Downstar schreef:
paarssnoopy5 schreef:Hallo,

Groetjes danielle
Dat heeft geen enkele zin, Targetmedia kan niks doen( en wil volgens mij ook niks doen... zei krijgen ook halen namelijk ook omzet uit deze oplichtingszaken dus) staat in eerdere reacties op dit forum. ik heb mijn gegevens naar ze gemaild een hele poos terug net zoals vele anderen en kreeg een standaard reactie van ze terug!l; zie onderstaande quote uit hun bericht hier op het forum:
Geachte heer / mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot Dailydealz kunnen wij u het volgende melden:
TargetPay is een Payment Service Provider en handelt de iDEAL betalingen af voor Dailydealz. Dailydealz is een klant van ons, wij zijn echter niet verantwoordelijk voor het al of niet leveren door Dailydealz. Voordat onze klanten iDEAL betalingen kunnen incasseren dragen wij er zorg voor dat zij aan de daarvoor geldende wettelijke eisen voldoen.

Uit eigen onderzoek is gebleken dat Dailydealz niet levert en niet bereikbaar is. Inmiddels hebben wij dit gemeld bij en zijn wij in overleg met Justitie.

Als Payment Service Provider zijn wij wettelijk verplicht alle via iDEAL ontvangen betalingen binnen 3 dagen over te maken aan onze klant. De door u gedane betaling op de rekening van Stichting Derdengelden Targetmedia is dus inmiddels overgemaakt aan Dailydealz.

Als blijkt dat u het product niet geleverd krijgt, kunt u de betaling terugvorderen van Dailydealz. Wij adviseren U om aangifte te doen tegen Dailydealz bij de politie. U kunt dat doen op de site http://www.mijnpolitie.nl en inloggen met uw DigiD. De rechercheur die uw aangifte behandelt is op de hoogte van deze zaak.

Wij betreuren het zeer als blijkt dat U het slachtoffer bent geworden van het frauduleus handelen van Dailydealz. Wij zullen uiteraard volledige medewerking geven aan justitie en politie om deze zaak op te lossen.

Gelieve bij beantwoorden het onderwerp van dit bericht niet te wijzigen.

Met vriendelijke groet,
TargetMedia B.V.

Klantenservice

TargetMedia B.V.
Postbus 444
1270 AK Huizen

T 0900-2110211 (10 cpm)
M [email protected]
W http://www.3010sms.nl
Haha die zitten er net zo diep in als Dailydealz zelf inderdaad.
Jammer dat mensen nog steeds naar hun blijven bellen enz.. zonder dit topic helemaal te lezen.

paarssnoopy5

Dan ben je wel even bezig als je alles over hun wilt lezen.
En wat betreft het bellen staat op hun site onder klantenservice.
Wist toen nog niet dat we opgelicht zijn.
Ik hoop dat we ons geld terug krijgen het is gewoon niet normaal.

Johan77

Ongelezen bericht door Johan77 »

Ik heb tot 2 keer toe aangifte geprobeerd te doen via mijnpolitie.nl. Maar wat een slechte site is dit zeg! Het is me weer niet gelukt! Ik wilde een datum aanpassen in het formulier (was bijna klaar met invullen) en verlies vervolgens al mijn ingevulde gegevens. En dat terwijl deze site juist pretendeert laadrempelig te zijn. Pfffffffffffff..... Anderen ook slechte ervaringen met mijnpolitie.nl?

p.s. ik zit in de internetbracnhe, dus weet waar ik over spreek als ik zeg dat dit geen goede site is voor een dergelijk officieel orgaan. Ik zal een klacht indienen bij mijnpolitie.nl. (als ik er natuurlijk achter kom waar ik dat moet doen :( )

yolandaheusschen

Ongelezen bericht door yolandaheusschen »

nou inderdaad ik ben dus ook opgelicht door de kl...... ik word er niet goed van ik had ook op st derdengld targetmedia de leuke harddisc besteld voor 36,99 euro op 29-04-2011 en dacht nou ja ik had laatst ook bij zo'n soort bedrijf een stoommachine besteld die ook zo'n 4 a 5 weken duurde dus ik bellen en ze zeiden dat het zo vlug mogelijk kwam omdat het apparaat even op was bij de leverantsier nou dus nog even gewacht en ja daar kwam hij toch, dus ik dacht nu ook nou ja zal wel weer even duren maar ik vond het nu iets te lang duren, en keek vandaag eens op internet en kwam hier terecht en lees tot mijn ontsteltenis dat ik blijkbaar dus ook opgelicht ben met dat leuke prijsje wat eigenlijk niet kon 36,99 zo goedkoop, dus als iets goed koop is dan DOE IK HET DUS ECHT NIET MEER WHHHH een paar maanden terug ook al op marktplaats belasert met 2 dingen ook al bij de politie door gegeven toen, en toen hebben ze ze van de marktplaats af gezet, dus ik hoop dat ze deze klojoos ook nog pakken als je me nodig hebt om hun aan te paken help ik ook mee gr. Yolanda

mars1988

Er stond dit weekend ironisch genoeg nog een stukje over Dailydealz in het AD. Dat er iemand was die ook wat besteld heeft, maar nog niks heeft ontvangen.

Als het goed is krijg ik komende week een reactie van de politie, wat de stand van mijn aangifte is.

CyBaH

Ongelezen bericht door CyBaH »

Hoi Allemaal, na iets van 6 weken mee gelezen te hebben op de site en toch al wetend dat ik ben opgelicht heb ik me eindelijk ook maar aangemeld.

Mijn dochtertje van 3.5jaar is dus ook opgelicht door deze zwendelaars.

Ik zag de trampoline dagaanbieding en ze zou deze zomer ZELF een trampoline kopen van geld wat ze opgespaard had (leerproces in het leven spaar en je kan dingen kopen)

Gezien ze geen ideal heeft heb ik als pappa de boel voor haar betaald met terpgpakken uit haar spaarpot.(zij heeft het geld van me terug gekregen ik wil dit niet haar probleem verder maken!!)

Ok daar zit je dan met je goede gedrag, sites zoals groupon , ibood allemaal betrouwbaar.. dus een dagaanbieding van een andere aanbieder leek betrouwbaarr en geloofwaardig.. (50%-55% van normale prijs is normaal op zulke sites!!) Dus de trampoline besteld.
Via ideal de betaling gedaan en keurig netjes de voucher ontvangen.

Gezien ik nieuwe klant was meteen gemaild wat te doen en mij werd verteld gewoon voucher opsturen naar ons via de mail en je product zal worden uitgeleverd.
Dit dus de volgende dag na ontvangen voucher gedaan maar tot op heden geen levering.

Inmiddels diverse ingebreke stellingen die kant opgestuurd ern via mijnpolitie.nl aangifte gedaan. (27.05.2011 16:03)

Zojuist nogmaals gevraagd wat er aan de hand is alsof ik niets in de gaten heb van hun oplichting.. ben benieuwd of er nu WEL reactie komt..

Mijn brestellingsperikelen werden me netjes uitgelegd dus ook toen was ik nog vol vertrouwen.

Nu niet meer. ik ben opgelicht..
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
mars1988 (via politiebureau)
Phgrob( via politie en bij politiebureau)
Downstar(via mijnpolitie.nl)
Kwal (viamijnpolitie.nl)
abc'tje (via mijnpolitie.nl)
marmarda (via mijnpolitie.nl)
Danielle38 (via mijnpolitie.nl)
JM1988 (via mijnpolitie.nl)
Jptpeek (via mijnpolitie.nl)
jinglebinkie (via mijnpolitie.nl)
garvon (via mijnpolitie.nl)
woggiefamily (via mijnpolitie.nl)
adria310 (via mijnpolitie.nl)
jroelofs (via mijnpolitie.nl)
browny (via mijnpolitie.nl)
Croc882 (via ???????????)
Bouwe272 (via mijnpolitie.nl)
Hymke (via mijnpolitie.nl)
Obsession1975 (via mijnpolitie.nl)
hofhuis (via mijnpolitie.nl)
Lady1986
demk (via mijnpolitie.nl)
twan99 (via mijnpolitie.nl)
mike55 (via mijnpolitie.nl)
sandra1978 (via mijnpolitie.nl)
Didy76 (via mijnpolitie.nl)
MaartenE
valco
pauline (via mijnpolitie.nl)
Henk0506
lady4757
Ook iwij (henk0506+lady4757) hebben we erbij gezet (gaat om de harde schijf, externe disk en hot stones) nooit ontvangen uiteraard)
Hardhoofd (via mijnpolitie.nl)
pc4all (via mijnpolitie.nl)
T0m (via mijnpolitie.nl)
CyBaH (gebeld met buro en via mijnpolitie.nl aangifte gedaan. advies was collectief via foon)

Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
Phgrob
abc'tje
marmarda
Danielle38
woggiefamily
adria310
jroelofs
Hymke
Obsession1975
Lady1986
MaartenE
Banjer69
Hardhoofd
CyBaH
ik vind het geen probleem om voor dit voorval in de studio te komen of iets dergelijks. Ik weet zeker dat me dochtertje ook mee wil dan :P

jojo1979

Ongelezen bericht door jojo1979 »

Ik heb op 25 april een navigatiesysteem gekocht dacht ik via dailydealz alleen tot op heden nog niets ontvangen. Het gaat om een bedrag van 74,99 euro. Ik heb ook gemailt en daar reageren ze niet op ondanks ze op hun site hebben staan dat ze binnen 24 uur reageren. Heb inmiddels aangifte bij de politie gedaan. Zij hebben ook op internet gekeken en hebben ook door dat dit oplichting betreft. wanneer ik binnen 4 maand nog niets heb vernomen kan ik contact opnemen met ze en gaan dan kijken hoever het met mijn aangifte staat.
Mij is vertelt dat ze wel bang zijn of ik mijn geld ooit terugzie. Zij kunnen niets beloven. Heb het ook gemeld bij thuiswinkel.org . Zij zouden contact opnemen met het bedrijf of zij contact met mij opnemen, maar het bedrijf heeft nog niet gebeld naar mij toe.
Afwachten dus.

Judith84

Ongelezen bericht door Judith84 »

Ook ik heb inmiddels aangifte gedaan. Wij zijn in het schip gegaan voor € 37 (harde schijf).
Helaas is de kans groot dat het om een te klein bedrag gaat voor de politie om er echt werk van te maken. Dat er honderden, misschien wel duizenden, andere gedupeerden zijn maakt schijnbaar niet uit.
Zo gaat dat dus in Nederland: zolang je mensen maar oplicht voor een klein bedrag kom je er (waarschijnlijk) mee weg :evil:.

Hopelijk haalt deze topic het programma van Radar. Ik ben absoluut bereid om hier aan mee te werken.

Judith

robbor

Ongelezen bericht door robbor »

ik denk dat alle gedupeerden wel mee willen werken aan een uitzending :wink:
alles om die gasten onderuit te halen en ons geld/goederen te krijgen.

liefjes3

Ongelezen bericht door liefjes3 »

:evil: ze hebben hier ook nog steeds niet gelevert

mars1988

liefjes3 schreef::evil: ze hebben hier ook nog steeds niet gelevert
Tijd om aangifte te doen.

Downstar

Ongelezen bericht door Downstar »

al een hele tijd hier niet meer gekeken.

maar mensen nog met updates over deze zaak ?

mars1988

4-7 aangifte gedaan. Zou 2 weken later een terugkoppeling krijgen. Maar niks meer gehoord.

Henk_G

Ongelezen bericht door Henk_G »

Ook ik heb de 1Tb externe harde schijf betaald en nog altijd niet ontvangen.

Ik koop al jaren via internet en ben nu voor het eerst bedrogen. Voelt niet lekker! Wat me nog het meest irriteert, blijkbaar kunnen we na de koop helemaal niets meer aan actie ondernemen, dankzij zo'n club als TargetMedia?
Onvoorstelbaar hoe eenvoudig dit soort oplichterij dan opgezet kan worden...

Gesloten