Geplaatst op 09 Jan 2004 12:28 door nadia.elmouni
--------------------------------------------------------------------------------
hi nibb
ja wat je bovenstaande tekst betreft, je hebt volkomen gelijk!!
lycos heeft toen rooms weggehaald, maar daar nu spelletjes voor terug gezet.
die spelletjes heb ik op chello ook, en als ik die weleens speelde, vertraagde de hele boel ernstig.
ik denk dat dit nu ook het geval bij lycos is!!
lycos kient het wel uit he?
de gratis chat moest weg, men moest gaan betalen, okay voor een leuke werkende chat, geen probleem.
maar nu willen ze dus ook nog extra geld met die reklames waar niemand op zit te wachten, verdienen, en dit vertraagd ook weer, dus kortom:
men betaald, voor een chat, die daardoor weer verdiend, met hun reklames, dus betalende chatters leveren dubbel geld op, alleen
de kwaliteit wordt er niet beter op.
kijkgooi dan de boel vrij, en maak hem gratis en gooi hem dan vol met reklames voor de inkomens , dan kan niemand meer klagen omdat de chat gratis is.
nog even over brotherAD, diegene die gisteren dor onze aktie eraf werd gegooid, die is inmiddels weer terug hoor, en de aktie gaat gewoon door!!
we hebbn er nog niet zoveel die zich aan hebben gemeld, maar dit kwam ook doordat lycos gisteren, en vanmorgen amper functioneerde.
wel krijgen we weinig aanmeldingen van chatters, die in hun loggies niets anders doen als klagen over lycos!!!
nu kwam ons ter ore dat dit kwam omdat men bang is dat men erna problemen met lycos zal krijgen!!
bang dat ze eraf worden gegooid, en dat lycos hun terug zal gaan pesten!!!
ja die mensen wil ik even duidelijk maken, meld je nu gewoon aan en doe mee met de massale aktie, maar indien je niet durft, maar eigenlijk wel wil,
meld je dan niet aan, maar wees dan wel solidair en kom die week ook niet online!!
want hoe dan ook, lycos kan niemand verplichten, door te zeggen, je mag niet een weekje bij lycos wegblijven!!
ook zullen wij een ieder die in onze logboeken over lycos komen klagen,
en wie ons klagende scheepspostjes geven, een vriendelijk verzoek doen,
om dan het klagen ook maar te laten,
want als er nu een kans is om massal wat te doen, en ze durven niet, laat het klagen dan ook !!!
dus wie dit leest: heb jij problemen met lycos, ga even op het profiel kijken en meld je aan!!!!!!
want saamhorigheid, is op zijn plaats,
een jaar lang, hebben we geen goedwerkende chat meer gehad!!
nou de groeten
wie nu geen steentje bij wil dragen
hoeft hierna ook niet meer te klagen!!