Je reinste onzin !! U bent als verkoper de professionele partij en wordt als zodanig geacht de kilometerhistorie van de door u verkochte auto's te (kunnen) controleren. Met uw kreet "ik kon er niks aan doen" komt u bij geen enkele rechter weg. U blijft te allen tijde verantwoordelijk voor de juistheid van de kilometerstand, tenzij expliciet schriftelijk aan de koper is meegedeeld dat de kilometerstand van de auto onlogisch is. Als u dat doet vraag ik mij af of u nog steeds zulke aantallen auto's verkoopt.....kogerveld schreef:Ik kreeg op 17 augustus 2011 een klant voor een VW Passat die een probleem had met zijn tellerstand. Ik vind dat zeer erg , maar kon er zelf ook niets aan doen. !!!!!!!
En u bent op zoek naar die "voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang" klanten, echter blijft het oplichting om auto's met teruggedraaide kilometerstanden te verkopen, daar heeft de prijs van een auto niks mee te maken.kogerveld schreef:Maar deze klanten die deze berichten schrijven kiezen voor de goedkoopste manier natuurlijk, maar dan moet je niet klagen bij een defect of misverstand. WANT DAN ZEG IK: DAAR IS DE PRIJS OOK NAAR!!!!!!!
Even een paar voorbeeldjes?
Lancia Lybra JTD van 2001: volgens uw site 130500km, in 2010 al 227000km
Een Opel Zafira Diesel van 2000, op 18-7-2011 in de bedrijfsvoorraad opgenomen. Kilometerstand op 03-08-2011 292000 (check even de km.stand op het APK rapport), nu 216000.
Rara, hoe kan dat.......
v.d.Heyden