LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuvoryn en gewichtsverlies?
Re: Nuvoryn en gewichtsverlies?
Dat er nog mensen zijn die hier intrappen is wel vreemd. Als er een middel op de markt zou komen dat echt zou werken, dan zou het binnen de korste keren algemeen bekend zijn en niet alleen per internet verkocht worden. Let op! Als iets alleen per internet of Bel Sell etc. verkocht wordt, vertrouw het dan niet! Je kunt er dan namelijk niemand meer op aanspreken.
Overigens wil ik reageren op opmerkingen van MirjamVSM en Robjee. Het klopt niet en het is niet in samenspraak dat overbemesting reden is dat er minder mineralen en vitamines in voedsel zit. Juist het tegenovergesteld is waar. Robjee geeft terrecht aan dat er sinds de jaren 80 afname is van mineralen in voedsel. Dat komt (1) juist doordat er minder bemest mag worden en akkers verschralen. (2) Er meer regen is gevallen de afgelopen 20 jaar en daardoor gehalten van mineralen in gewassen verminderen. Er is een proef gedaan met koeien die in een natte periode met veel grasgroei twee keer zoveel mineralen likten uit een mineralenbak, dan in de droge periode met langzame grasgroei. Koeien eten mineralen naar behoefte. De mestwetgeving heeft ervoor gezorgd dat er veel minder bemest mag worden en via de mest komen mineralen in de grond terecht. De cirkel is rond.
Aan de andere kant worden groenten in kassen snel gekweekt met veel water en hoge temperaturen. Gevolg is dat daardoor minder gehalten in de groente zit. Op zich geen probleem. Gewoon wat meer groente eten. Dik word je er niet van, er zit hoofdzakelijk water in.
Groeten, Rene
Overigens wil ik reageren op opmerkingen van MirjamVSM en Robjee. Het klopt niet en het is niet in samenspraak dat overbemesting reden is dat er minder mineralen en vitamines in voedsel zit. Juist het tegenovergesteld is waar. Robjee geeft terrecht aan dat er sinds de jaren 80 afname is van mineralen in voedsel. Dat komt (1) juist doordat er minder bemest mag worden en akkers verschralen. (2) Er meer regen is gevallen de afgelopen 20 jaar en daardoor gehalten van mineralen in gewassen verminderen. Er is een proef gedaan met koeien die in een natte periode met veel grasgroei twee keer zoveel mineralen likten uit een mineralenbak, dan in de droge periode met langzame grasgroei. Koeien eten mineralen naar behoefte. De mestwetgeving heeft ervoor gezorgd dat er veel minder bemest mag worden en via de mest komen mineralen in de grond terecht. De cirkel is rond.
Aan de andere kant worden groenten in kassen snel gekweekt met veel water en hoge temperaturen. Gevolg is dat daardoor minder gehalten in de groente zit. Op zich geen probleem. Gewoon wat meer groente eten. Dik word je er niet van, er zit hoofdzakelijk water in.
Groeten, Rene
-
Nou ik heb op 1 april via mij credietkaart een bedrag laten afschrijven van NATHANS NATURAL voor 2 potjes tabletten..
Heb ze tot heden nog niet ontvangen . Het gaat om een bedrag van 84 euro en 75 cent ......
Heb ze tot heden nog niet ontvangen . Het gaat om een bedrag van 84 euro en 75 cent ......
Bestel geen produkten! Het werkt niet en je krijgt je geld niet meer terug, zoals ze zeggen. Ook al stuur je het binnen de termijn terug, je kunt fluiten naar je centen. Dus wees gewaarschuwt!!!
Dit product is pure oplichterij. Ik kwam het volgende artikel tegen. http://lifestylesolutiononline.com/ne/t ... L_r3tro2.9
Ik dacht dit is wel een hele bekende dame. Niet ene Julia maar Anniko van Santen staat op deze foto.
Ook deze reacties zijn nep. Het is wel frapant dat er het volgende onder 'Laat een reactie' staat 'Opmerkingen zijn gesloten door spam. Probeer het later nog eens. De reacties zijn gewoon door dezelfde persoon geschreven. bovendien is het nog hartstikke duur ook.
Trap er dus niet in.
Ik dacht dit is wel een hele bekende dame. Niet ene Julia maar Anniko van Santen staat op deze foto.
Ook deze reacties zijn nep. Het is wel frapant dat er het volgende onder 'Laat een reactie' staat 'Opmerkingen zijn gesloten door spam. Probeer het later nog eens. De reacties zijn gewoon door dezelfde persoon geschreven. bovendien is het nog hartstikke duur ook.
Trap er dus niet in.
tjah, ik heb wel 3 potjes besteld en ook ontvangen. een paar dagen later dan aangegeven, dat wel. via de mail zijn ze niet erg toeschietelijk, ze gaven idd geen direct antwoord op mijn vragen als t te lastig werd. hoewel ik sinds het gebruik wel 3 kilo afgevallen ben, ben ik me ervan bewust dat dit ook door andere omstandigheden kan zijn geschied. gezien de vele negatieve ervaringen van mensen op dit forum ga ik toch niet wéér potjes bestellen, want misschien ben ik dan één van de weinigen die wél het product netjes heeft ontvangen? en ga ik de volgende lading tóch het schip in?
Nouu dit is allemaal niet erg positief wat ik nu lees. hebben jullie dit allemaal met Pureclease en Nuvoryn gelijk geslikt??
heb ze vorige week besteld tot op heden nog niets binnen en ook geen reactie op de mail die ik had gestuuurd.. Hoop dat dit goed gaat komen...
heb ze vorige week besteld tot op heden nog niets binnen en ook geen reactie op de mail die ik had gestuuurd.. Hoop dat dit goed gaat komen...
Mijn echtgenoot heeft alleen nuvoryn geslikt. Kwam 3 kilo aan. 5 va de 8 potjes terug gestuurd. Ze beloven het terug te storten, maar ik wacht al bijna 2 maanden ipv de beloofde 2 weken.essie119 schreef:Nouu dit is allemaal niet erg positief wat ik nu lees. hebben jullie dit allemaal met Pureclease en Nuvoryn gelijk geslikt??
ik heb alleen nuvoryn.essie119 schreef:Nouu dit is allemaal niet erg positief wat ik nu lees. hebben jullie dit allemaal met Pureclease en Nuvoryn gelijk geslikt??
en gewoon blijven mailen dat je het wel snel wilt ontvangen! bij mij kwam het toen twee dagen later wel binnen
[quote=Mijn echtgenoot heeft alleen nuvoryn geslikt. Kwam 3 kilo aan. 5 va de 8 potjes terug gestuurd. Ze beloven het terug te storten, maar ik wacht al bijna 2 maanden ipv de beloofde 2 weken.[/quote]
aangekomen? dat zal niet aan de nuvoryn liggen denk ik zo... en ja, terugsturen en geen geld terugkrijgen? dan bij internetfraude informeren?
aangekomen? dat zal niet aan de nuvoryn liggen denk ik zo... en ja, terugsturen en geen geld terugkrijgen? dan bij internetfraude informeren?
wat ik begrepen heb is als je het samen in neemt heb je een Top succes... Dus ik hoop maar dat het zo is.. ANDERSS WORDT IK GEK!!
enn heel veel succes hoop echt voor je dat je je geld terug krijgt..
ik vond die reclame van allebei innemen niet duidelijk. dus heb alleen de nuvoryn genomen. enne essie: laat je niet gek maken...t is t niet waardessie119 schreef:wat ik begrepen heb is als je het samen in neemt heb je een Top succes... Dus ik hoop maar dat het zo is.. ANDERSS WORDT IK GEK!!
haha komt goed.. Ik hou je wel op de hoogte...
okeeessie119 schreef:haha komt goed.. Ik hou je wel op de hoogte...
heej
sorry maar iedereen hier weet zo ontzettend goed hoe die af moet vallen.. toch is een hoog percentage in nederland te dik dus ergens klopt er hier iets niet? pilletjes helpen wel degelijk maar vaak is het probleem bij mensen dat als ze pillen nemen ze gerust een extra frietje of pizza kunnen eten want ach we hebben toch tabletjes om slank te worden. ik heb een tijdje andere afslank tabletjes geslikt en daar gewoon 4 uur in de week bij gesport net als ik daarvoor deed en men normale werk en ik kon wel degelijk merken dat ik veel sneller afviel dan voor die tijd zonder de tabletjes!
sorry maar iedereen hier weet zo ontzettend goed hoe die af moet vallen.. toch is een hoog percentage in nederland te dik dus ergens klopt er hier iets niet? pilletjes helpen wel degelijk maar vaak is het probleem bij mensen dat als ze pillen nemen ze gerust een extra frietje of pizza kunnen eten want ach we hebben toch tabletjes om slank te worden. ik heb een tijdje andere afslank tabletjes geslikt en daar gewoon 4 uur in de week bij gesport net als ik daarvoor deed en men normale werk en ik kon wel degelijk merken dat ik veel sneller afviel dan voor die tijd zonder de tabletjes!
Mijn echtgenoot heeft alleen nuvoryn geslikt. Kwam 3 kilo aan. 5 va de 8 potjes terug gestuurd. Ze beloven het terug te storten, maar ik wacht al bijna 2 maanden ipv de beloofde 2 weken.[/quote]
had die iets minder moeten eten? aankomen komt niet door tabletjes maar door eetgedrag of niet sporten. van bewegen val je af...van een extra rondje snackbar niet. de reden dat mensen zeggen dat tabletten niet werken is vaak omdat ze denken dat ze zich vol kunnen proppen omdat ze tabletten slikken.... zo werkt dat dus niet
had die iets minder moeten eten? aankomen komt niet door tabletjes maar door eetgedrag of niet sporten. van bewegen val je af...van een extra rondje snackbar niet. de reden dat mensen zeggen dat tabletten niet werken is vaak omdat ze denken dat ze zich vol kunnen proppen omdat ze tabletten slikken.... zo werkt dat dus niet
angela heeft gelijk
Er zijn legio aan "afslankpilletjes". Deze kunnen onmogelijk over één kam worden geschoren en erover gezegd worden dat ze wel degelijk helpen. Daarvoor verschillen ze teveel. Een aantal van deze "pilletjes" bevatten ingrediënten die voor gewichtsverlies kunnen zorgen. Het effect is echter altijd beperkt. Het is daarom altijd verstandig om daarnaast ook iets aan je voeding en/of lichaamsbeweging te doen. Zelfs tijdens het nemen van een effectief afslanksupplement kun je aankomen wanneer de voeding niet op orde is.angela21 schreef:pilletjes helpen wel degelijk maar vaak is het probleem bij mensen dat als ze pillen nemen ze gerust een extra frietje of pizza kunnen eten want ach we hebben toch tabletjes om slank te worden
De meeste fabrikanten van deze "pilletjes" beloven veel, maar de onderbouwing dat ze zorgen voor gewichtsverlies ontbreekt. Dit geldt ook voor Nuvoryn. Na herhaaldelijk Nuvoryn te hebben benaderd met deze vraag hebben ze deze nog niet beantwoord. Enkel een onpersoonlijke standaard reactie met informatie die ook op de site staat. Voor de rest bleven mijn mailtjes onbeantwoord.
-
Beste mensen
Ik ben een diabeet en wilde Nuvorijn ook wel eens proberen,kende 3 personen die er erg goed mee afvallen.Dus baat het niet dan schaad het niet .
Bij mij deden deze pillen helemaal niks .Dus ik stuur ze aangetekend terug op 2 april van dit jaar en zou binnen 14 werkdagen mijn geld terug krijgen .
Hoe dikwijls ik ze al gemaild heb ,en gebeld ik zou met spoed mijn geld terug krijgen .de politie doet niks aan hun praktijken heb ik al geinformeerd .
Maar jullie RADAR zouden mij wel kunnen helpen ,tegen zo;n oplichters bende .
Help mij aub,om mijn 124,24 terug te ontvangen PLEASE.
Als jullie in de bres springen zie ik misschien nog iets van mijn geld terug ,mij lukt het niet ondanks dat ik alles uit de kast getrokken heb.
Ik ben een diabeet en wilde Nuvorijn ook wel eens proberen,kende 3 personen die er erg goed mee afvallen.Dus baat het niet dan schaad het niet .
Bij mij deden deze pillen helemaal niks .Dus ik stuur ze aangetekend terug op 2 april van dit jaar en zou binnen 14 werkdagen mijn geld terug krijgen .
Hoe dikwijls ik ze al gemaild heb ,en gebeld ik zou met spoed mijn geld terug krijgen .de politie doet niks aan hun praktijken heb ik al geinformeerd .
Maar jullie RADAR zouden mij wel kunnen helpen ,tegen zo;n oplichters bende .
Help mij aub,om mijn 124,24 terug te ontvangen PLEASE.
Als jullie in de bres springen zie ik misschien nog iets van mijn geld terug ,mij lukt het niet ondanks dat ik alles uit de kast getrokken heb.
Ik ben nu bezig met mijn 3e potje novuryn.
Toen ik begon woog ik 71 kilo, en wat denk je....ik ben niet aangekomen!!!!!
Ik weeg nog steeds 71 kilo.
Ik dacht, dat is lekker, een kilootje of 8 eraf!!!
Nou, helemaal niks, nada, noppes.
Alleen mijn portomonee is er lichter van geworden, en juist die mag wel wat aankomen!!!
Dusssss, ik heb vandaag een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, want novuryn beloofd: niet goed, geld terug garantie!!!! (binnen 3 maanden)
Nou, 6 april is er €79,99 afgeschreven, die wil ik z.s.m. terug op mijn rekening!
Verder hoop ik dat RADAR er ook iets mee doet!!!!!!!
Groetjes,
Esther
Toen ik begon woog ik 71 kilo, en wat denk je....ik ben niet aangekomen!!!!!
Ik weeg nog steeds 71 kilo.
Ik dacht, dat is lekker, een kilootje of 8 eraf!!!
Nou, helemaal niks, nada, noppes.
Alleen mijn portomonee is er lichter van geworden, en juist die mag wel wat aankomen!!!
Dusssss, ik heb vandaag een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil, want novuryn beloofd: niet goed, geld terug garantie!!!! (binnen 3 maanden)
Nou, 6 april is er €79,99 afgeschreven, die wil ik z.s.m. terug op mijn rekening!
Verder hoop ik dat RADAR er ook iets mee doet!!!!!!!
Groetjes,
Esther
xnienkexx schreef:Hallo iedereen!.
ik heb maandag 12 september de pilletjes besteld en had ze 16 september al binnen super snel dus.
ik ben er vandaag 17 september mee begonnen
ik ben erg benieuwd
groetjes xx
Ik ben ook erg benieuwd!!!!
Had het effect????
Bij mij niet!