LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis vakantie.....en dan lid worden??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

Strijdbaar, het is voldoende om je niets zeggende stukje 1 keer te plaatsen.

Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Strijdbaar,
Je waarschuwing kan niet genoeg herhaald worden.
Keep up the good work!

Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

O jee, nog zo'n irritantje die alles 6 keer moet herhalen...
Ooit van gedragsregels gehoord en de moeite genomen om die te lezen?
Zal wel te moeilijk voor je geweest zijn.

Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

Zoals jullie TVS-medewerker AFRAUK!

erwinenbrigitte
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2005 07:21

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door erwinenbrigitte »

nooit van time sharing gehoord,
niet intrappen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat bedoel je met afrauk???

Gast

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Gast »

ben bang dat je link weer niet werkt ;) holDIday staat er...lag niet aan je caps ofzo..maar gewoon het woord staan 2 letters verkeerd om :)
groetjes nikita

LA
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:35

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door LA »

STOM, STOM, STOM.
Helaas zijn wij ook opgelicht door Club Atlantis en wij zijn nog steeds radeloos, want wij weten niet hoe wij er vanaf moeten komen.

Graag zou ik met jullie allen in contact willen komen. Degene die hieronder hun mailadres hebben achtergelaten, heb ik al per mail benaderd.

mvg,
LA

tries30
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:43

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door tries30 »

Ook wij zijn jaren geleden in Spanje aangesproken met de vraag kraskaartjes open te krassen. De bedoeling was dat we de prijzen die we wonnen even ophaalden bij een nieuw resort in Calpe, daar moesten we dan een half uurtje een verhaal aanhoren en dan kregen we onze prijs. Wij stonden er erg sceptisch tegenover. Omdat we toch naar Calpe wilden en ik vooral nieuwsgierig was naar de organisatie erachter zijn we gegaan. Wat ons heel erg opviel was het grote aantal " sterke" mannen in de zaal, op het moment dat iemand weer een pakket verkocht had, begonnen zij allemaal te applaudiseren, wat wij opzich al vreemd vonden. Wij hadden toen nog geen kinderen en gingen gemiddeld zo'n 6 keer per jaar op vakantie. Wij waren dus de ultieme doelgroep.

Wat ons overigens ook opviel, was dat er herhaaldelijk gevraagd werd of wij een eigen huis hadden, of we getrouwd waren, dan wel een samenlevingsovereenkomst haaden en hoe lang we nog in Spanje zouden blijven. Dit allemaal om zeker te zijn van een solide financiele achtergrond en de tijdsduur is van belang voor het opzeggen van het contract, dat is natuurlijk moeilijker vanuit het buitenland.

Na het verhaal aangehoord te hebben zeiden wij dat we er niet aan mee zouden doen. DE mevrouw tegenover ons bevroor vanaf dat moment en ook bij de overige mensen was de vriendelijkheid opeens ver te zoeken.

Wij moesten maar snel naar buiten gaan, toen ik aanspraak maakte op de prijs die ik gewonnen had, werd mij verteld dat die buiten gebracht zou worden. Vervolgens zijn wij op een terrasje in de buurt iets gaan drinken om te kijken wat er zou gebeuren, er werd herhaaldelijk gekeken of we al weg waren, de 'sterke" mannen lieten zich een paar keer nadrukkelike zien.
Ik ben nog even etruggelopen en heb gezegd dat ik graag iets tegen de mensen binnen wilde zeggen. Helaas ik mocht er niet meer in (*wat een klantvriendelijkheid)

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

U had uw bericht ook gewoon een keer kunnen plaatsen, Cees Peek!

Bij deze dus het klemmende verzoek aan de redactie van dit forum om alle dubbele, tweedubbele (tot en met meer dan twintigdubbele) bijdragen te verwijderen.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Reisagent 007,

U snapt het niet helemaal of helemaal niet maar dat ligt dan waarschijnlijk aan u zelf.

Op ieder topic komen weer andere bezoekers, daarom is het van belang dat het op ieder topic geplaatst wordt waar het gaat om timeshare.

Bepaalt u wat waar verwijderd dient te worden of moet dat komen van de meerderheid van de lezers, nou schijnt u wel een van de lezers te zijn die alle topic's af speurt om te kijken of er iets is waar over te zeuren valt.

Als u dan toch iets wil schrijven doe dat dan positief, maar geen loze opmerkingen die kant nog wal slaan.

stofzuigertje

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Na zoveel jaren is waarschuwen voor Timeschare toch overbodig.

Sukkels die er in trappen luisteren toch niet en komen altijd achteraf hier.
Dus plaatsen lange moeilijk leesbare verhalen overbodig.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Stofzuiger,

Wel wakker blijven, en eerst goed lezen, maar als het bericht te lang en te ingewikkeld voor je is om te lezen, dan moet je ook niet reageren.

En iemand voor sukkel uit maken is natuurlijk de makkelijkste manier, maar mensen helpen die het is overkomen is heel wat anders, doe daar je best maar eens voor, want anders moet ik jou een sukkel noemen, die ongenuanseerd reageerd, of wordt nou al weer te moeilijk voor je.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

Hé wijsneus:

ik verwijs even naar de gedragsregels:

"Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers."

Of is dat te ingewikkeld voor jou, en zet niet zo'n grote mond op bij je eerste "bijdrage" waar niemand, echt niemand op zit te wachten.
Oeverloos geklets wordt namelijk niet gelezen, zeker niet in topics die al bejaard zijn!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

opgelost.

Jor
Laatst gewijzigd door jor op 15 mei 2009 15:12, 2 keer totaal gewijzigd.

lammi
Berichten: 86
Lid geworden op: 06 jul 2008 16:07

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door lammi »

meestal naar de dag van de aankomst wordt je daar al voor gewaarschuwd op een informatie bijeenkomst. dus eigenlijk moet je dat dan weten om hier niet op in tegaan. :cry: :cry:

007: reisagent
Berichten: 164
Lid geworden op: 22 feb 2007 22:13

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door 007: reisagent »

Beste Reisagent 007,

U snapt het niet helemaal of helemaal niet maar dat ligt dan waarschijnlijk aan u zelf.

Op ieder topic komen weer andere bezoekers, daarom is het van belang dat het op ieder topic geplaatst wordt waar het gaat om timeshare.

Bepaalt u wat waar verwijderd dient te worden of moet dat komen van de meerderheid van de lezers, nou schijnt u wel een van de lezers te zijn die alle topic's af speurt om te kijken of er iets is waar over te zeuren valt.

Als u dan toch iets wil schrijven doe dat dan positief, maar geen loze opmerkingen die kant nog wal slaan.
Heer Peek,

Inderdaad, ik hou heel erg van zeuren (dat heeft u dus goed gezien of gelezen), maar ik beperk mij in de regel tot het afurineren van advocaten in het algemeen (en één in het bijzonder).

Ditmaal echter ben ik zo vrij geweest om een reactie op uw bericht te plaatsen, om de simpele reden dat het meer dan twintig maal plaatsen van hetzelfde bericht een flagrante schending van de gedragsregels alhier is.

Overigens bepaal ik (gelukkig) niet of er iets verwijderd dient te worden; ik kan de redactie daar echter wèl om verzoeken en dat is precies wat er stond. Goed lezen is ook een kunst!

Tot slot; u bent van mening dat ik iets positiefs dien te schrijven maar het valt mij op dat u zelf ook verre van positief bent. Ik kan zelfs wel stellen dat u uiterst negatief bent; komt dat soms omdat u zelf ook in de grote timeshare-truc bent getrapt?

Voor alle duidelijkheid; ik vind het prima dat u mensen wilt waarschuwen (heb ik toch eindelijk iets positiefs gezegd) maar ik vind het nogal overdreven om hetzelfde bericht (dat notabene over uzelf en uw eigen website gaat) meer dan twintig keer te plaatsen.

007: zeikagent

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

Het probleem van het talloze malen plaatsen door Cees Peek van dezelfde reactie is door ingrijpen opgelost .Het forum blijft gewoon beter leesbaar als een reactie normaal 1 maal word geplaatst en dit is conform de hier geldende regels.

Mvg Jor.
Laatst gewijzigd door jor op 15 mei 2009 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door sprookje »

Er wordt al jaren gewaarschuwd voor dit soort praktijken en sorry hoor maar al wie hier na al die waarschuwingen nog intrapt is gewoon dom oerdom.Een gewaarschuwd mens zou er twee waard moeten zijn.
Bij mij hebben ze dat ooit ook eens geprobeerd lang geleden en ik zei toen al dat deugd niet.

Ik heb hier geen medelijden meer mee.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten