| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl
-
Herry
Re: Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl
Ik heb na heel veel proberen de laptop kunnen bestellen.
Na het "in het winkelmandje doen" kreeg ik met het invullen van mijn naam enzo voor elk nieuw scherm de mededeling dat de site slecht bereikbaar was. Maar ik had bij het in mijn mandje stoppen de mededeling dat hij direct leverbaar was. Dus ik heb geduldig doorgeklikt tot ik dan het volgende scherm kreeg met mijn gegevens, weer door naar invullen creditcart gegevens enz. alles duurde heel lang. Maar uiteindelijk kreeg ik de bevestiging op het scherm dat ik besteld had en vrijwel gelijk een bevestiging via email.
Daar ze op de site hebben staan voor 15.00 uur besteld bezorging de volgende dag, heb ik dinsdag de hele dag thuis gezeten. Om een uur of zeven naar TGP Post gebeld om te vragen tot hoe laat ze bezorgen, dat was 21.30, dus ik had nog hoop.
Maar niks dus. Ook een paar keer de Kijkshop site gecheckt, want ik vroeg me al af of ze met deze overweldigende reacties alles wel op tijd de deur uit zouden krijgen. Er stond alleen dat ie uitverkocht was. Logisch, maar ik had al besteld dus...
Woensdag half in de ochtend heb ik zelf maar eens geinformeerd.
De eerste dame zei dat de voorraad op was en dat ik een telefoontje die middag zou krijgen over wanneer dan wel levering zou plaats vinden.
Nadat ik opgehangen had bedacht ik ineens dat die dame wel klonk alsof ze het wel opgelost kregen, gewoon een kwestie van bijbestellen.. maar toch na een paar minuten nog maar eens gebeld. Toen vertelde een andere dame dat deze zelfde niet meer leverbaar waren en dat ik dezelfde middag een telefoontje kon verwachten met een alternatief.. "in feite, Mevrouw, zijn onze verkopers nu op dit moment in vergadering".
Het verhaal was dat de site zo overvoerd was dat ze niet op tijd uitverkocht er op konden konden zetten. Op mijn vraag waarom ze nu dan niet alsnog een mededeling over de stand van zaken op de site zetten, zei ze dat het te druk was met telefoontjes. Dus leek het mij des te logischer dat ze info op de site zetten, dan bellen er vast minder mensen. Want ik was toch al niet blij dat ik me voor niks een hele dag thuis had zitten verheugen.
Ok, dus ik wachtte af, ik moest nog even weg, dat heb ik ook gezegd en dat ze dan mijn antwoord apparaat in konden spreken.
Nou snap ik wel dat ik niet de enige ben, maar ja... niks gehoord dus, ook op de site geen informatie gevonden.
Vanmorgen heb ik maar weer zelf gebeld. "Ze zijn iedereen aan het bellen" Dat zal wel en dat zie ik hier nu op het forum ook, maar ik heb dus nog steeds niks van Kijkshop gehoord. En het is nu vrijdag.
Nu hoorde ik dus dat ik nog gebeld zou worden. Wanneer? Ja vandaag...
Maar toen heeft de dame me zelf toch maar vast het artikel nummer van het alternatief gegeven, dan kon ik het vast overwegen. Ik keek gelijk en zei gelijk dat iets wat 275,00 duurder is geen alternatief is. Tja, maar ze konden geen enkel ander apparaat leveren voor 599,00. En 875,00 voor deze geweldige laptop is een buitenkansje en in feite moet ik mezelf, zo klonk het althans, gelukkig prijzen dat ik voor dit bedrag deze laptop kan kopen. Maar ik wil deze helemaal niet. Ik wil er een voor 599,00.
Maar ik krijg dus nog een telefoontje. Ik ben benieuwd wanneer en of ze nog met een ander alternatief komen.
Geld terug kan natuurlijk, maar dan heb ik nog geen laptop.
Ik ben zeker niet van plan het hierbij te laten zitten.
Sorry, het verhaal werd een beetje lang, maar ik ben dan ook goed kwaad.
Groetjes,
Herry
Na het "in het winkelmandje doen" kreeg ik met het invullen van mijn naam enzo voor elk nieuw scherm de mededeling dat de site slecht bereikbaar was. Maar ik had bij het in mijn mandje stoppen de mededeling dat hij direct leverbaar was. Dus ik heb geduldig doorgeklikt tot ik dan het volgende scherm kreeg met mijn gegevens, weer door naar invullen creditcart gegevens enz. alles duurde heel lang. Maar uiteindelijk kreeg ik de bevestiging op het scherm dat ik besteld had en vrijwel gelijk een bevestiging via email.
Daar ze op de site hebben staan voor 15.00 uur besteld bezorging de volgende dag, heb ik dinsdag de hele dag thuis gezeten. Om een uur of zeven naar TGP Post gebeld om te vragen tot hoe laat ze bezorgen, dat was 21.30, dus ik had nog hoop.
Maar niks dus. Ook een paar keer de Kijkshop site gecheckt, want ik vroeg me al af of ze met deze overweldigende reacties alles wel op tijd de deur uit zouden krijgen. Er stond alleen dat ie uitverkocht was. Logisch, maar ik had al besteld dus...
Woensdag half in de ochtend heb ik zelf maar eens geinformeerd.
De eerste dame zei dat de voorraad op was en dat ik een telefoontje die middag zou krijgen over wanneer dan wel levering zou plaats vinden.
Nadat ik opgehangen had bedacht ik ineens dat die dame wel klonk alsof ze het wel opgelost kregen, gewoon een kwestie van bijbestellen.. maar toch na een paar minuten nog maar eens gebeld. Toen vertelde een andere dame dat deze zelfde niet meer leverbaar waren en dat ik dezelfde middag een telefoontje kon verwachten met een alternatief.. "in feite, Mevrouw, zijn onze verkopers nu op dit moment in vergadering".
Het verhaal was dat de site zo overvoerd was dat ze niet op tijd uitverkocht er op konden konden zetten. Op mijn vraag waarom ze nu dan niet alsnog een mededeling over de stand van zaken op de site zetten, zei ze dat het te druk was met telefoontjes. Dus leek het mij des te logischer dat ze info op de site zetten, dan bellen er vast minder mensen. Want ik was toch al niet blij dat ik me voor niks een hele dag thuis had zitten verheugen.
Ok, dus ik wachtte af, ik moest nog even weg, dat heb ik ook gezegd en dat ze dan mijn antwoord apparaat in konden spreken.
Nou snap ik wel dat ik niet de enige ben, maar ja... niks gehoord dus, ook op de site geen informatie gevonden.
Vanmorgen heb ik maar weer zelf gebeld. "Ze zijn iedereen aan het bellen" Dat zal wel en dat zie ik hier nu op het forum ook, maar ik heb dus nog steeds niks van Kijkshop gehoord. En het is nu vrijdag.
Nu hoorde ik dus dat ik nog gebeld zou worden. Wanneer? Ja vandaag...
Maar toen heeft de dame me zelf toch maar vast het artikel nummer van het alternatief gegeven, dan kon ik het vast overwegen. Ik keek gelijk en zei gelijk dat iets wat 275,00 duurder is geen alternatief is. Tja, maar ze konden geen enkel ander apparaat leveren voor 599,00. En 875,00 voor deze geweldige laptop is een buitenkansje en in feite moet ik mezelf, zo klonk het althans, gelukkig prijzen dat ik voor dit bedrag deze laptop kan kopen. Maar ik wil deze helemaal niet. Ik wil er een voor 599,00.
Maar ik krijg dus nog een telefoontje. Ik ben benieuwd wanneer en of ze nog met een ander alternatief komen.
Geld terug kan natuurlijk, maar dan heb ik nog geen laptop.
Ik ben zeker niet van plan het hierbij te laten zitten.
Sorry, het verhaal werd een beetje lang, maar ik ben dan ook goed kwaad.
Groetjes,
Herry
-
Gast
Nou ik ben ook kwaad hoor!! Ik heb hem ook besteld en direct betaald! Op de site stond ook dat mijn order afgehandeld was en een mevrouw zei dat hij zsm opgestuurd zou worden! Nou mooi niet dus he!!
Ik vind het wel een goed idee als dit onderwerp zo snel mogelijk in een uitzending van Radar komt!
Ik vind het wel een goed idee als dit onderwerp zo snel mogelijk in een uitzending van Radar komt!
De reden van deze 'geweldige' actie kan ook natuurlijk een heel andere reden hebben gehad.
De kijkshop claimt dat ongeveer 70.000 mensen deze aanbieding wilde hebben (zoveel bezoekers waren er). Laat er 10.000 mensen (voorzichtig geschat) het bedrag hebben overgemaakt via bank of credit card. Dat is dan 10.000 x 604 = 6.040.000 euro die de kijkshop even snel op hun rekening heeft zien binnenkomen (toch?).
Kijkshop heeft voor het beeld een aantal mensen gelukkig gemaakt met een laptop (stuk of 100) en de andere 9.900 een alternatief aangeboden waar ze tot Dinsdag over mogen nadenken.
Kijkshop heeft dit MEGA bedrag van 6.040.000 euro dan toch wel even snel 1 1/2 tot 2 weken op hun rekening (lees RENTE).
Tja, ben geen econoom dus weet niet hoeveel rente ze hebben ontvangen, maar ze mogen dat bedrag altijd op mijn rekening storten - kan ik volgens mij heel veel leuke laptops voor kopen
Eigenlijk een heel goed idee van Kijkshop om even uit de rode cijfers te komen. HULDE!!!
De kijkshop claimt dat ongeveer 70.000 mensen deze aanbieding wilde hebben (zoveel bezoekers waren er). Laat er 10.000 mensen (voorzichtig geschat) het bedrag hebben overgemaakt via bank of credit card. Dat is dan 10.000 x 604 = 6.040.000 euro die de kijkshop even snel op hun rekening heeft zien binnenkomen (toch?).
Kijkshop heeft voor het beeld een aantal mensen gelukkig gemaakt met een laptop (stuk of 100) en de andere 9.900 een alternatief aangeboden waar ze tot Dinsdag over mogen nadenken.
Kijkshop heeft dit MEGA bedrag van 6.040.000 euro dan toch wel even snel 1 1/2 tot 2 weken op hun rekening (lees RENTE).
Tja, ben geen econoom dus weet niet hoeveel rente ze hebben ontvangen, maar ze mogen dat bedrag altijd op mijn rekening storten - kan ik volgens mij heel veel leuke laptops voor kopen
Eigenlijk een heel goed idee van Kijkshop om even uit de rode cijfers te komen. HULDE!!!
-
Cécile
Om 12.00 uur ingelogd voor de bestelling en betaald. Deze bevestiging hebben wij een maal per email en twee maal per telefoon ontvangen.
Woensdagavond weer door het callcenter benaderd of we nog vragen hadden. Donderdagmorgen door het callcenter te horen gekregen dat laptop niet meer te leveren was en dat voor een extra bedrag van € 295,00 een veel goedkopere Dell te leveren was, een dag later was dit bedrag € 275,00. Ik kan hiermee niet akkoord gaan en heb reeds 4 maal gevraagd om teruggebeld te worden door een medewerker van Kijkshop Internet. Niemand heeft mij natuurlijk teruggebeld, alleen het callcenter weer vanmorgen met hetzelfde verhaal. Sinds een maandag ben ik € 604,00 armer en nog steeds geen laptop. Ik wil gewoon van Kijkshop een gelijkwaardige laptop voor mijn geld en niets anders!
Ik ben benieuwd wat Kijkshop voor excuus meeneemt naar RADAR!
Woensdagavond weer door het callcenter benaderd of we nog vragen hadden. Donderdagmorgen door het callcenter te horen gekregen dat laptop niet meer te leveren was en dat voor een extra bedrag van € 295,00 een veel goedkopere Dell te leveren was, een dag later was dit bedrag € 275,00. Ik kan hiermee niet akkoord gaan en heb reeds 4 maal gevraagd om teruggebeld te worden door een medewerker van Kijkshop Internet. Niemand heeft mij natuurlijk teruggebeld, alleen het callcenter weer vanmorgen met hetzelfde verhaal. Sinds een maandag ben ik € 604,00 armer en nog steeds geen laptop. Ik wil gewoon van Kijkshop een gelijkwaardige laptop voor mijn geld en niets anders!
Ik ben benieuwd wat Kijkshop voor excuus meeneemt naar RADAR!
-
Cécile
P.S. Is het jullie al opgevallen dat sinds dinsdag alle laptops uit de winkels van Kijkshop verdwenen zijn? 
Yep.... uitverkocht hé 
Hi,
Mijn conclusie: het zijn gewoon oplichters.....
Ik had de hele bestelling al om 12:05u rond, alleen heb ik geen creditcard en dus overgeschreven via de Girofoon.
Vandaag telefonisch contact gehad, er komt géén laptop!
Blijkt dat degenen die met creditcard hebben betaald een laptop hebben, degenen die op een andere betaald hebben kunnen fluiten naar het apparaat.
Oplichters, want normaal gaat het om wie het eerst BESTELD en niet wie het eerst BETAALD.
Een alternatief voor €275 (dat zeiden ze tegen mij en geen €295) méér kunnen ze op hun buik schrijven, dat noem ik geen alternatief meer!
Geen Dell maar del..... letterlijk
Greetz,
Martijn
Mijn conclusie: het zijn gewoon oplichters.....
Ik had de hele bestelling al om 12:05u rond, alleen heb ik geen creditcard en dus overgeschreven via de Girofoon.
Blijkt dat degenen die met creditcard hebben betaald een laptop hebben, degenen die op een andere betaald hebben kunnen fluiten naar het apparaat.
Oplichters, want normaal gaat het om wie het eerst BESTELD en niet wie het eerst BETAALD.
Een alternatief voor €275 (dat zeiden ze tegen mij en geen €295) méér kunnen ze op hun buik schrijven, dat noem ik geen alternatief meer!
Geen Dell maar del..... letterlijk
Greetz,
Martijn
Ik heb ze trouwens ruim van tevoren gemaild of de site de te verwachten aanloop wel aankon.....
"Ja hoor, geen probleem"
Tja, dan moet je daar maar vanuit gaan heh
Greetz,
Martijn
"Ja hoor, geen probleem"
Tja, dan moet je daar maar vanuit gaan heh
Greetz,
Martijn
"Tuurlijk kunnen we 10.000 bezoekers tegelijk aan! Nee, vooral komen en betalen... vinden we bij Kijkshop heel fijn."
Had het trouwens heel vreemd gevonden als ze hadden gezegd: "Nou nee meneer, we verwachten dat onze site zeker 2 uur plat ligt. Vind u dat erg?"
Had het trouwens heel vreemd gevonden als ze hadden gezegd: "Nou nee meneer, we verwachten dat onze site zeker 2 uur plat ligt. Vind u dat erg?"
Ik zou zeggen, klik links even op "Douche", zet de temperatuur op nul graden......
Krijg je altijd meer aand8 dan via dit forum.
Is maar een tip.
Komt t misschien nog in de uitzending
Greetz,
Martijn
Krijg je altijd meer aand8 dan via dit forum.
Is maar een tip.
Komt t misschien nog in de uitzending
Greetz,
Martijn
-
Gast
[/quote]Ik had de hele bestelling al om 12:05u rond, alleen heb ik geen creditcard en dus overgeschreven via de Girofoon.
Niet dus!
Ik heb met Visa betaald en niks gekregen.
Herry
-
Gast
Oeps daar ging iets mis.
Dit is mijn tekst en niet de quote :
Niet dus!
Herry
Dit is mijn tekst en niet de quote :
Niet dus!
Herry
Daar gaat wel eens meer wat mis.... Had ik jullie al verteld over de KijkshopOeps daar ging iets mis.
Dan liegen ze maar raak, ze zeggen gewoon wat je (niet) wilt horen.....
Geen touw aan vast te knopen.
Was ook geen aanval of beschuldiging, gewoon een simpele herhaling wat Kijkshop ons telefonisch wist te melden.
Greetz,
Martijn
Ps. Gewoon doen die koude douche!
Geen touw aan vast te knopen.
Was ook geen aanval of beschuldiging, gewoon een simpele herhaling wat Kijkshop ons telefonisch wist te melden.
Greetz,
Martijn
Ps. Gewoon doen die koude douche!
Ik kreeg net dit mailtje binnen:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Kijkshop site!
Maandag 27 oktober heeft u www.kijkshop.nl bezocht om de laptop uit De Grote
Lunch Verkoop aan te schaffen. De belangstelling voor dit product overtrof
al onze verwachtingen.
Per minuut bezochten meer dan 10.000 mensen onze website! Op zulke cijfers
bleken onze servers niet berekend te zijn. Nog nooit eerder hebben wij dit
meegemaakt, zowel onze front- als backoffice functionaliteiten uitvielen en
ook voor ons niet meer toegankelijk waren.
Het gevolg hiervan was echter zeer betreurenswaardig: online bestellingen én
betalingen konden door de bezoekers gewoon worden uitgevoerd terwijl de
pagina geblokkeerd was en de aanbieding op dat moment was uitverkocht zonder
dat dit waarneembaar was.
Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.
De laptop betrof een partij die wij éénmalig zeer scherp hebben kunnen
inkopen. Het artikel is daarom helaas niet meer na te bestellen. Omdat u
daardoor een goede aanbieding bent misgelopen zijn wij direct op zoek gegaan
naar een alternatief.
Een zelfde artikel tegen een gelijkwaardige prijs is niet meer op de markt
aangezien het een wat ouder model betrof. Dankzij een unieke en eenmalige
samenwerking met DELL kunnen wij u de volgende laptop aanbieden.
* Intel® Celeron® Processor 2.4GHz
* 14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
* 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
* 256MB DDR SDRAM 266MHz (2x128MB)
* Internal 8x DVD Drive
* Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
* 400Mhz Processor Side Bus
* 128k on-die L2 cache
* Geïntegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
* 1jr. Collect & Return Garantie
Normaal gesproken kost een dergelijke laptop EUR 1.073,28 (incl.
verzendkosten). Wij bieden u deze aan voor EUR 879,- (incl verzendkosten).
Omdat u reeds een bestelling heeft geplaatst en betaald, kunt u deze laptop
voor een meerprijs van EUR 275,- bestellen.
Op www.kijkshop.nl kunt u hiertoe in het zoekscherm de volgende code
invoeren: 68813.
U treft op de gevonden pagina alle specificaties van de DELL laptop aan,
waarna u desgewenst deze laptop kunt bestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop BV
Kijk, Kies en Koop via www.kijkshop.nl
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie via de Kijkshop site!
Maandag 27 oktober heeft u www.kijkshop.nl bezocht om de laptop uit De Grote
Lunch Verkoop aan te schaffen. De belangstelling voor dit product overtrof
al onze verwachtingen.
Per minuut bezochten meer dan 10.000 mensen onze website! Op zulke cijfers
bleken onze servers niet berekend te zijn. Nog nooit eerder hebben wij dit
meegemaakt, zowel onze front- als backoffice functionaliteiten uitvielen en
ook voor ons niet meer toegankelijk waren.
Het gevolg hiervan was echter zeer betreurenswaardig: online bestellingen én
betalingen konden door de bezoekers gewoon worden uitgevoerd terwijl de
pagina geblokkeerd was en de aanbieding op dat moment was uitverkocht zonder
dat dit waarneembaar was.
Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.
De laptop betrof een partij die wij éénmalig zeer scherp hebben kunnen
inkopen. Het artikel is daarom helaas niet meer na te bestellen. Omdat u
daardoor een goede aanbieding bent misgelopen zijn wij direct op zoek gegaan
naar een alternatief.
Een zelfde artikel tegen een gelijkwaardige prijs is niet meer op de markt
aangezien het een wat ouder model betrof. Dankzij een unieke en eenmalige
samenwerking met DELL kunnen wij u de volgende laptop aanbieden.
* Intel® Celeron® Processor 2.4GHz
* 14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
* 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
* 256MB DDR SDRAM 266MHz (2x128MB)
* Internal 8x DVD Drive
* Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
* 400Mhz Processor Side Bus
* 128k on-die L2 cache
* Geïntegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
* 1jr. Collect & Return Garantie
Normaal gesproken kost een dergelijke laptop EUR 1.073,28 (incl.
verzendkosten). Wij bieden u deze aan voor EUR 879,- (incl verzendkosten).
Omdat u reeds een bestelling heeft geplaatst en betaald, kunt u deze laptop
voor een meerprijs van EUR 275,- bestellen.
Op www.kijkshop.nl kunt u hiertoe in het zoekscherm de volgende code
invoeren: 68813.
U treft op de gevonden pagina alle specificaties van de DELL laptop aan,
waarna u desgewenst deze laptop kunt bestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kijkshop BV
Kijk, Kies en Koop via www.kijkshop.nl
Inderdaad, die heb ik ook gehad.......
Dit durf ik geen ALTERNATIEF te noemen, voor genoemde prijs!
Oplichters........
Martijn
Dit durf ik geen ALTERNATIEF te noemen, voor genoemde prijs!
Oplichters........
Martijn
-
Gast
Mmmm,
"Kijk, Kies en Koop via www.kijkshop.nl "
Dat kijken en kiezen lukt nog wel... daarna wordt het moeilijker
Maar, ondanks dat ik hen wel begrijp, ben ik toch niet tevreden over het alternatief. Bovendien, ik heb nog steeds niets gehoord. Alle informatie heb ik doordat ik zelf belde en door op forums te lezen wat anderen aangeboden kregen. Ik heb nog geen aanbod gehad.
Maar dat er geen laptops in te kopen zijn voor het zelfde bedrag en dus ook niet te verkopen zijn voor 599,00 vind ik toch niet mijn probleem.
Het stomme is dat ik al een tijd van plan was een tweedehands ding te kopen voor weinig. Maar ze blijken ook twee of derde hands nog vrij duur te zijn. Nu zag ik deze aanbieding en ik heb heel erg nagedacht... zal ik of zal ik niet? Toch wel weer meer dan ik van plan was, maar toch vond ik uiteindelijk dat ik het kon doen. Eenmaal besloten, en toen het bestellen zo moeilijk ging maar toch lukte, was ik zo blij als een kind. Ik heb dinsdag telkens als ik een soort vrachtautogeluid hoorde naar buiten gekeken. En het valt nu wel heel erg tegen. Er nog eens 275,00 bovenop komt wel heel ver van mijn "vooruit dan maar, ik gun het mezelf" idee te staan.
Ik lees ook overal verschillende berichten over wat Kijkshop moet doen, want zoals ik al eerder zei, ik wil mijn geld niet terug, ik wil een laptop voor dat bedrag. En dit vind ik geen alternatief bieden, dit vind ik misleiding, want hoeveel mensen zullen deze duurdere wel accepteren?
Groet,
Herry
"Kijk, Kies en Koop via www.kijkshop.nl "
Dat kijken en kiezen lukt nog wel... daarna wordt het moeilijker
Maar, ondanks dat ik hen wel begrijp, ben ik toch niet tevreden over het alternatief. Bovendien, ik heb nog steeds niets gehoord. Alle informatie heb ik doordat ik zelf belde en door op forums te lezen wat anderen aangeboden kregen. Ik heb nog geen aanbod gehad.
Maar dat er geen laptops in te kopen zijn voor het zelfde bedrag en dus ook niet te verkopen zijn voor 599,00 vind ik toch niet mijn probleem.
Het stomme is dat ik al een tijd van plan was een tweedehands ding te kopen voor weinig. Maar ze blijken ook twee of derde hands nog vrij duur te zijn. Nu zag ik deze aanbieding en ik heb heel erg nagedacht... zal ik of zal ik niet? Toch wel weer meer dan ik van plan was, maar toch vond ik uiteindelijk dat ik het kon doen. Eenmaal besloten, en toen het bestellen zo moeilijk ging maar toch lukte, was ik zo blij als een kind. Ik heb dinsdag telkens als ik een soort vrachtautogeluid hoorde naar buiten gekeken. En het valt nu wel heel erg tegen. Er nog eens 275,00 bovenop komt wel heel ver van mijn "vooruit dan maar, ik gun het mezelf" idee te staan.
Ik lees ook overal verschillende berichten over wat Kijkshop moet doen, want zoals ik al eerder zei, ik wil mijn geld niet terug, ik wil een laptop voor dat bedrag. En dit vind ik geen alternatief bieden, dit vind ik misleiding, want hoeveel mensen zullen deze duurdere wel accepteren?
Groet,
Herry
-
coreina
Ik wil even reageren op Martijn. Ik heb ook geen creditcard maar ik heb betaald via Telebankieren (rabobank) en wel om 13.32.
En het lijkt eigenlijk wel of ik de enige ben waarbij allesgoed is gegaan. Ik had de juiste laptop dinsdagmorgen om 9.30 uur in huis.
Waar zijn de mensen die ook de juiste bestelling hebben gekregen?
Het is toch immers uitverkocht..........
En het lijkt eigenlijk wel of ik de enige ben waarbij allesgoed is gegaan. Ik had de juiste laptop dinsdagmorgen om 9.30 uur in huis.
Waar zijn de mensen die ook de juiste bestelling hebben gekregen?
Het is toch immers uitverkocht..........
-
Consument2810
In de mail an kijkshop.nl, die hier eerder werd weergegeven stelt kijkshop dat de Dell normaal 1.073,28 (incl. verzendkosten) kost. Maar op de site van Dell is dezelfde laptop voor 937.90 EUR (incl. BTW) te koop, en dan met 40 GB harde schijf i.p.v. 30 GB.
Ok, hier zijn nog geen verzendkosten inbegrepen, maar die zullen zeker geen 130 euro bedragen.
Ok, hier zijn nog geen verzendkosten inbegrepen, maar die zullen zeker geen 130 euro bedragen.
Blijkt nog meer uit dat ze liegen Coreina........
Vind ik persoonlijk, aangezien wij de opdracht ook meteen hebben gegeven. Kijkshop verteld de telefonerende klanten gewoon wat ze willen horen, bij ieder een ander verhaal als je t mij vraagt.
Ik koop er in ieder geval nóóit meer iets!
Van dit soort "lokkertjes" ben ik absoluut niet gediend.
Martijn
Vind ik persoonlijk, aangezien wij de opdracht ook meteen hebben gegeven. Kijkshop verteld de telefonerende klanten gewoon wat ze willen horen, bij ieder een ander verhaal als je t mij vraagt.
Ik koop er in ieder geval nóóit meer iets!
Van dit soort "lokkertjes" ben ik absoluut niet gediend.
Martijn