LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Action dubbel afgerekend

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
schiphol

Re: Action dubbel afgerekend

Ongelezen bericht door schiphol »

Leo The Emperor schreef:Mij is laatst iets soortgelijks overkomen.

Ik koop bij een grote woonwinkel onder andere een eettafel met een stoel.
Kom ik thuis blijkt dat de cassiere op de bon maar liefst 4(!) keer de stoel heeft aangeslagen. Das nog even wat anders dan 2 vloerwissers.

Ben benieuwd of deze winkel wel goede service verleent en mij het teveel betaalde bedrag teruggeeft.:
als je schrijft " laatst" is het wel erg raar, dat je nu nog steeds niet naar de winkel teruggegaan bent
of gebeld hebt

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

als je schrijft " laatst" is het wel erg raar, dat je nu nog steeds niet naar de winkel teruggegaan bent
of gebeld hebt
:mrgreen:

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

nevermind schreef:Juist !
Een ander voorbeeld.
Je krijg te weinig wisselgeld terug, en pas thuis valt het op.
Wat denk je, dat je dan nog kunt reclameren.
Gewoon een onzin topic, waar de schuld TS niet bij zichzelf, maar bij de winkel zoekt.
Ander voorbeeld voor TS:
U krijgt teveel wisselgeld terug, kijkt er niet na en stopt het weg. Over 2 weken staat de winkel op de stoep we hebben 10,- teveel teruggegeven en we eisen dat zonder bewijs nu even terug. Wat zegt u dan ?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ruilen tegen een vloerwisser? 8)

Emmy75

schiphol schreef:als je schrijft " laatst" is het wel erg raar, dat je nu nog steeds niet naar de winkel teruggegaan bent
of gebeld hebt
Schiphol u gelooft toch niet echt dat Leo dat overkomen is en even 2 stoelen teveel heeft betaald hè ??
Gullible noemen ze dat...

lazylois

Ongelezen bericht door lazylois »

Ruilen tegen een vloerwisser? 8)
:lol: :lol:

Emmy75

Jolijn schreef:Ruilen tegen een vloerwisser? 8)
Zou je niet eerst vragen of het mooie stoelen zijn :lol:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

nevermind schreef:
Dan kijkt u heel even snel op de bon na het afrekenen voordat u de winkel uitloopt. Kunt u met recht reclameren en zullen ze ook niet moeilijk doen. Nu is het niet meer aan te tonen.
Juist !
Een ander voorbeeld.
Gewoon een onzin topic, waar de schuld TS niet bij zichzelf, maar bij de winkel zoekt.
Jawel, te weinig wisselgeld kan je wel degelijk reclameren. Er zou dan een positief kassaverschil moeten zijn.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dit topic kan echt niet serieus zijn :shock: het kan gewoon niet :mrgreen: :mrgreen:

sephora30

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door sephora30 op 06 dec 2011 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:
nevermind schreef:
Dan kijkt u heel even snel op de bon na het afrekenen voordat u de winkel uitloopt. Kunt u met recht reclameren en zullen ze ook niet moeilijk doen. Nu is het niet meer aan te tonen.
Juist !
Een ander voorbeeld.
Jawel, te weinig wisselgeld kan je wel degelijk reclameren. Er zou dan een positief kassaverschil moeten zijn.
Niet als je de winkel hebt verlaten!

sephora30

Bericht gewijzigd ik las weer niet goed, ben moe :lol:
Laatst gewijzigd door sephora30 op 06 dec 2011 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

sephora30 schreef:In de winkel ook niet. Niemand weet toch wat jij al in je portomonee had zitten.
Als je het wisselgeld terugkrijgt, dan natellen of het juist is, of reclameren.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

sephora30 schreef:Dit topic kan echt niet serieus zijn :shock: het kan gewoon niet :mrgreen: :mrgreen:
Nee dat kan echt niet. :P

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

sephora30 schreef:In de winkel ook niet. Niemand weet toch wat jij al in je portomonee had zitten.
Toch kan het wel, aan de kassa. Wat ik altijd doe is: geld overhandigen, en het bedrag noemen. Cassiere kan meetellen, en het is me wel eens gebeurd dat ik een verkeerd bedrag noemde, dus dat kon dan meteen recht gezet worden.

En als ik geld terug krijg, meteen natellen, in het bijzijn van de cassiere, als er iets niet klopt, dan zit ze er boven op.

Maar ik moet zeggen, het gebeurt maar zeer zelden dat er iets fout gaat tijdens het betalen. Het gebeurt daarentegen des te vaker dat er een verkeerd bedrag in de computer staat, of dat het bedrag op het schap anders is dan de computer aangeeft.

Emmy75

Teunbosseman schreef:Jawel, te weinig wisselgeld kan je wel degelijk reclameren. Er zou dan een positief kassaverschil moeten zijn.
Neehoor, want ze hoeven de consument geen toegang te geven tot de kascontrole. Ook bij te weinig wisselgeld moet de eiser bewijzen.
Als dit het argument is, kan TS nu ook eisen dat de voorraad geteld wordt. Als TS daadwerkelijk 2 heeft afgerekend en maar 1 gekregen zou er dus een voorraadverschil moeten zijn.

witte angora

Chocomelk schreef:
sephora30 schreef:Dit topic kan echt niet serieus zijn :shock: het kan gewoon niet :mrgreen: :mrgreen:
Nee dat kan echt niet. :P
Echt wel, je hebt ze er bij, dat wil je af en toe niet weten. Vergeet niet: op internet en op fora gaan de remmen maar al te vaak echt los...

Emmy75

witte angora schreef:En als ik geld terug krijg, meteen natellen, in het bijzijn van de cassiere, als er iets niet klopt, dan zit ze er boven op.
Als dat in de winkel gebeurt nog voordat men het geld in de beurs doet is het niet zoveel aan de hand. Datzelfde geldt dus ook voor de teveel afgerekende vloerwisser.

witte angora

Als TS daadwerkelijk 2 heeft afgerekend en maar 1 gekregen zou er dus een voorraadverschil moeten zijn.
Tenzij de buurvrouw tijdens de discussie aan de kassa in de gauwigheid een exemplaar gejat heeft, dan klopt de voorraad precies, en staat TS nog veel meer voor schut. :lol:

sephora30

Negeer mijn gequote bericht over het te weinig wisselgeld, ik zat niet goed te lezen :D

Gesloten