LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weggehaald vanwege privacygevoeligheid

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
nevermind

Re: weggehaald vanwege privacygevoeligheid

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
Ik denk het niet, maar weet het, mijn vertrouwen is vaker beschadigd, en ja, zij houden elkaar de hand boven het hoofd.

dus omdat jouw vertrouwen beschadigd is , is elke zorgverlener een eikel?

giga onzin,

Leer eens goed lezen, voor je weer gaat blaten. :mrgreen:
Je moet mij geen worden in de mond leggen, wat ik niet heb geschreven.
Je weet geen achtergrond van mij, dus onthou jij van je stokende berichten. :twisted:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik hoef jouw achtergrond niet te weten, daar heb ik totaal geen belangstelling voor.

Misschien eens de vraag goed beantwoorden voor TS , aan geblaat over wat jij hebt ervaren heeft ze niks.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Nevermind gelukkig kan ik jou ervaring niet delen met de handen boven elkaars hoofd houden in de gezondheidszorg.
Het is dus ook niet gek dat velen schrijven maak een afspraak met huisarts en kijk eens wat hij of zij daar van denkt/zegt.
Jij gaat er tegenin omdat jij het niet vetrouwt, mischien heeft TS wel een hele goede huisarts die wel te vertrouwen is.

nevermind

Chocomelk schreef:Nevermind gelukkig kan ik jou ervaring niet delen met de handen boven elkaars hoofd houden in de gezondheidszorg.
Het is dus ook niet gek dat velen schrijven maak een afspraak met huisarts en kijk eens wat hij of zij daar van denkt/zegt.
Jij gaat er tegenin omdat jij het niet vetrouwt, mischien heeft TS wel een hele goede huisarts die wel te vertrouwen is.

Sorry, maar ik ga er niet tegenin, ik maak TS alleen attent erop, dat het ook anders zijn kan, net zoals ciske mijn link niet zo best vond.
Dat is mijn mening, dat mag toch hier nog, of niet. :wink:
Bedankt. :D

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

nevermind schreef:

Sorry, maar ik ga er niet tegenin, ik maak TS alleen attent erop, dat het ook anders zijn kan, net zoals ciske mijn link niet zo best vond.
Dat is mijn mening, dat mag toch hier nog, of niet. :wink:
Bedankt. :D
Ieder zijn eigen mening en dat kan/mag ook.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Chocomelk schreef:Nevermind gelukkig kan ik jou ervaring niet delen met de handen boven elkaars hoofd houden in de gezondheidszorg.

probeer hem/haar dat maar eens duidelijk te maken :mrgreen:

huisarst is een vertrouwens man/vrouw van patiënten.

nevermind

ciske schreef:

probeer hem/haar dat maar eens duidelijk te maken :mrgreen:

huisarst is een vertrouwens man/vrouw van patiënten.
Misschien google je eens wat een vertrouwensarts is. :shock:
Mij hoef je niets duidelijk te maken, ik weet war ik over praat. :wink:

Gesloten