Pagina 3 van 3
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 18 nov 2012 07:03
door Pestbriefje
Hier nog een slachtoffer van de loze beloftes van Samsung.
Na een uitgebreide email conversatie blijft Samsung weigeren de cashback uit te betalen. De website vermeldde een vertraging en is daarna uit de lucht gehaald. Reageren is niet meer mogelijk en Samsung heeft zelfs de brutaliteit om te zeggen dat er te laat is gereageerd.
Samsung heeft opdracht gegeven voor deze actie maar verschuilt zich nu achter de promotor, de dealer enz.
Ik heb de fotocamera in januari 2012 gekocht tijdens de actie Smart Hollywood Weeks. Hierin kon je een trip naar Hollywood 'winnen'.
Natuurlijk heeft er niemand gewonnen maar de cashback zag er wel goed uit, zeker wanneer je ziet dat het om een grote jongen als Samsung gaat. Maar helaas, ook zij schromen niet de consument te belazeren. Ze gaan zelfs zover dat ze de consument verwijten maken. De Emailtjes die ik van ze heb ontvangen tonen dat ook aan. Ze doen net alsof ze begrip voor je hebben maar vanaf het eerste moment wordt je besodemieterd.
Kortom, ze doen alles om niet te betalen. Wat jammer dat RADAR deze oplichting niet in de media bekendmaakt.
Ik heb Samsung beloofd hen op de hoogte te houden van de verdere ontwikkeling en zal hen de link naar deze pagina toesturen.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 18 nov 2012 11:44
door sjoegel
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, Cash back bijvoorbeeld, dan is het dat vaak ook.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 29 mar 2013 11:06
door HuMu
Geen CASHBACK, ondanks herhaald verzoek.
Ik heb op 12 januari een SAMSUNG GALAXY Note 10.1 gekocht doorslaggevend voor de keuze was de Cashback actie (75 Eur). De zelfde dag heb ik alle gevraagde documenten voor de CASHBACK actie opgestuurd.
Volgens Samsung kon 4 a 6 weken duren eer de aanvraag werd afgehandeld. Begin maart heb ik Samsung benadert met de vraag waar het geld bleef, men verwees mij vervolgens herhaaldelijk door. Op verzoek van Samsung heb ik enkele malen alle documenten gemaild. Uit eindelijk kreeg ik deze reactie:
"Helaas is uw aanvraag in het geheel niet bekend bij de actieafdeling, uw documenten zijn door ons niet ontvangen.
In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen.
"
Jurdisch volkomen correct. Persoonlijk doe ik liever geen zaken meer met een dergelijke leverancier, alternatieven genoeg.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 29 mar 2013 12:17
door rozemarijntje
Zekere voor onzekere altijd aangetekend opsturen
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 29 mar 2013 12:30
door olaf79
HuMu schreef:Geen CASHBACK, ondanks herhaald verzoek.
Ik heb op 12 januari een SAMSUNG GALAXY Note 10.1 gekocht doorslaggevend voor de keuze was de Cashback actie (75 Eur). De zelfde dag heb ik alle gevraagde documenten voor de CASHBACK actie opgestuurd.
Volgens Samsung kon 4 a 6 weken duren eer de aanvraag werd afgehandeld. Begin maart heb ik Samsung benadert met de vraag waar het geld bleef, men verwees mij vervolgens herhaaldelijk door. Op verzoek van Samsung heb ik enkele malen alle documenten gemaild. Uit eindelijk kreeg ik deze reactie:
"Helaas is uw aanvraag in het geheel niet bekend bij de actieafdeling, uw documenten zijn door ons niet ontvangen.
In onze Algemene voorwaarden staat vermeld dat Samsung niet verantwoordelijk is voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen.
Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen daar de actie inmiddels is afgelopen.
"
Jurdisch volkomen correct. Persoonlijk doe ik liever geen zaken meer met een dergelijke leverancier, alternatieven genoeg.
Misschien lag de fout wel bij jou en heb je het verkeerd geadresseerd. In ieder geval werd bij mij de cash back keurig uitgevoerd en nog op tijd ook.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 29 mar 2013 12:59
door rozemarijntje
Ook dat vogels streepjes code moet mee,dingen uitprinten ,copy bon...
Nou je leest hier toch ook wel dat er positieven ervaringen zijn..gelukkig
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 16 apr 2013 20:19
door Yekko Valegier
Ik heb eind december de Galaxy Note 10.1 gekocht. Een prima tablet! Duur, maar de €75 Cashback actie trok mij over de streep. Ik moest de aankoopfactuur en een ingevuld formulier opsturen om het geld terug te krijgen. Het kon wel 6 weken duren voor het geld zou worden gestort, vermelde de site. Rekening houdend met de kerstdagen heb ik na bijna 3 maanden toch maar eens contact opgenomen. Na een telefoontje en een email werd mij doodleuk gemeld dat mijn brief nooit was aangekomen, de actie was afgelopen en dat ze dus niets mee voor me konden doen.
De berichtgeving op het internet lezende, begrijp ik dat ik niet de enige die dit is overkomen. Ik denk dat dit niet aan Post NL ligt, maar aan administratieve chaos, onproffessionaliteit en desinteresse bij Samsung. Jammer, dat hebben ze toch niet nodig!
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 22 mei 2013 14:50
door Linda61
Ik heb enkele weken geleden een tablet samsung 2 10.1 aangeschaft. Met dezelfde belofte, ik zou 50 euro teruggestort krijgen. Papieren zijn terplekke ingevuld, alles gedaan wat me gezegd was. Streepjescode AAN de brief geniet. En wat blijkt? Volgens Samsung hoort 'toevallig' deze tablet niet bij de actie (raar, want in de winkel staat het er duidelijk bij en door het personeel werd het bevestigd). Dan was ineens een code niet goed ingevuld, en tadaaa, ze hebben de streepjescode ook niet ontvangen. Wat raar zeg. En laat ik nou niet eens verbaasd zijn dat dit gebeurt? Je wordt toch dagelijks belazerd tegenwoordig?
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Geplaatst: 22 mei 2013 15:05
door Linda61
Heel grappig. Ik stuurde een berichtje naar samsung met de mededeling dat ik het wel een heel vreemd verhaal vond en dat ik het nogal schokkend vond dat er zoveel klachten te vinden waren. BINNEN vijf minuten!! kreeg ik een nieuwe e-mail dat ze alleen nog maar de streepjescode misten en als ik die had opgestuurd ik ook een foto van de achterkant van de tablet kon sturen. Heb de doos van alle kanten gefotografeerd EN een foto van de achterkant. Heel raar dat ze tien minuten daarvoor nog beweerden dat deze tablet helemaal niet bij die actie hoorde.....