Ik heb nog nooit zo gelachen om een lachwekkende bedrijf als autobedrijf Wijnne
Na het versturen van de gevraagde fotos,facaturen etc zouden ze zogenaamd kijken of ze de helft van de reparatie wilde betalen.
Nadat ze de garage houder hebben opgebeld en gesproken, vertelde hij hun dat de draagarm krom was (wat al sinds dag 1 bekend was,staat zelfs in de 1ste dealer factuur) Was het opeens voor hun iets nieuws.
Wij hebben ze ook geen gelegenheid gegeven om persoonlijk te kijken naar de schade.
Ze zouden langs komen na de eerste afspraak (waar ze op terug gekomen zijn), de keren dat ik daarna zei kom maar langs waren ze ook niet op in gegaan.
Autobedrijf wijnne is een duidelijke familie zaak, aangezien degene die daar klanten te woord staat allang ontslagen zou zijn bij een een ander bedrijf.
Haar manier van praten (sarcasme/bedenkingen) zijn hilarisch.
Het verhaal volgens autobedrijf wijnne:
Ik heb een stoep geraakt, ik heb de auto voor de deur gezet en de auto laten slepen en nu probeer ik geld op te halen.
Eerst waren wij al als oplichters uitgemaakt omdat we de auto zogenaamd zouden hebben geruild (ofzo iets) en nou hebben we een stoep geraakt en al die onzin.
Voor 350 euro (wat hun dus zouden moeten betalen) heb ik meer dan 1000 euro verloren.
Eerlijk gezegd nadat ik zag dat hun al een account hier hebben op het forum, had ik al mijn bedenkingen. Ik zie wel wat de advocaat doet, morgen heb ik een afspraak staan.
Elke keer als ik met bewijs moest komen, heb ik dat gedaan. maar telkens werd ik weer lastig gevallen met nieuwe theorieën (niet ons auto,kenteken verwisseld,verzekeringsfraude ,zelf ongeluk gemaakt).
Vermijd dit bedrijf maar als de pest.
Ik geloof het verhaal wel van mede forum gangers.
Ze verkopen waardeloze autos aan klanten die niet in de buurt wonen.
Enige plus punt van dit alles we hebben wel gelachen op werk om de manier van zaken doen
Autobedrijf Wijnne
waardeloos