Als je je mening geeft en af en toe een grapje tussendoor maakt, chat je zeker al? Nouja zeg!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsstijging Kinderopvang
-
Oudje
Re: Prijsstijging Kinderopvang
Sjeetje Janneke, laat je toch niet uitdagen, door iemand die zelf de gosdganse dag op fora,s zit om jou en weet ik wie, in de gaten te houden.
Als je je mening geeft en af en toe een grapje tussendoor maakt, chat je zeker al? Nouja zeg!
-
Gast
Geplaatst op 13 Dec 2004 16:06 door Janneke52
--------------------------------------------------------------------------------
Nou, ik merk nog niets, maar ik kreeg een mail van Tros Radar.
Raar allemaal. Ik scheld niet, chat alleen als een ander dat ook doet, en toch die mail.
Misschien hebben ze hem naar de verkeerde gestuurd?
Laten we maar weer tot de kern van de zaak komen!
-
Oudje
Tuurlijk Janneke. Geef maar toe aan die Sherlock Holmes, die alle berichten in zijn pc opslaat en denkt anderen daar mee te pakken. Knap gedaan weer hoor!
Maargoed, wat je al zei, laten we over gaan tot de orde van de dag. Ik ben trouwens telefonise/receptioniste op zgn. leeftijd. Is dat erg? Ik dacht het niet! En ook helemaal zelf geleerd zonder opleiding op wat voor een school dan ook! Allemaal praktijk.
Maargoed, wat je al zei, laten we over gaan tot de orde van de dag. Ik ben trouwens telefonise/receptioniste op zgn. leeftijd. Is dat erg? Ik dacht het niet! En ook helemaal zelf geleerd zonder opleiding op wat voor een school dan ook! Allemaal praktijk.
Laat die Gast toch het heen en weer krijgen, gewoon negeren als hij/zij op de man speelt.
-
Tante Til
Hemeltjelief, wat heb ik een medelijden met jouw kind(eren). Dat jij als voorbeeld moet fungeren met zo'n ongenuanceerde en domme opmerking als hierboven. Ga je diep schamen.Kinderen horen opgevangen te worden door hun ouders en niet naar gevangenissen te worden gebracht. De massa kan die kosten opbrengen. Kijk naar al die boefjes die uit school komen en waarvan de ouders werken.
Ze hangen maar een beetje rond op straat en groeien op voor galg en rad.
Weg met de kinderbijslag en die opvang ruimtes. Het lijken wel asielzoekers
Hou je kind maar lekker "gevangen" thuis, daar zal het net zo'n sociaal, vriendelijk en intelligent persoon worden als jij jezelf hier neerzet.
Lang leve de kinderopvang!
-
Tante Lien 2
Wij werden vroeger ook vaak genoeg opgevangen door anderen dan onze eigen moeder: tantes of personeel. Niet gemerkt dat wij daar boefjes van werden. Toen we in Nederland kwamen moesten we wel wennen aan de tuttigheid en de groffe manieren. Blijkbaar wordt je van een klassieke Hollandse opvoeding door een huismoeder ook niet per definitie beschaafd.
-
Toetie
Ja hè tante Lien 2. VROEGER hadden ze een baboe en toen kwamen we in Holland en toen moesten we het ineens allemaal zelf doen. Toch?