LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Notabedrag Eneco in 1x betalen? in termijnen niet mogelijk?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Slobberbone

Re: Notabedrag Eneco in 1x betalen? in termijnen niet mogelijk?

Ongelezen bericht door Slobberbone »

rozemarijntje schreef:Ik snap wat je bedoeld,maar eerlijk gezegd....beetje gemakzucht dan? En bang voor ellende...

Ik heb altijd zoiets weet wat ik nu heb....
En spooknota,s enz..nooit gehad....toch 3 x verhuist in die 24 jr,waarvan je leest dat er veel fout kan gaan,,maar.

Dus ik geef het echt toe,gemakzucht en bang voor ellende..

Ik weet het ook jaren over gedaan om die stap te maken en valt mij reuze mee. Gewoon goed opletten meterstanden,overstapsdatum.

Ach en onterechte spooknota,s maak je tegenwoordig snel korten metten mee bv hier, geschillencommissie of klachtenkompas.

Maar vaak zien ze hun fout wel in maar je moet er wel boven opzitten.

Vreemd genoeg nadat ik overstapte deed mijn voormalige energiemaatschappij nog een aanbod :? dus het kan veel goedkoper.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja is dat wat dan...nog goedkoper...
Waar zit je nu...

Slobberbone

rozemarijntje schreef:Ja is dat wat dan...nog goedkoper...
Waar zit je nu...
Zat bij Essent en nu bij Eon en die past automatisch de datum aan het aflopende contract(zouden ze allemaal moeten hebben dit systeem), zeer goede service. Overall zijn prijzen gelijk het gaat om de welkomsbonus die je na afloop ontvangt en dan stap ik weer over naar de volgende.

rozemarijntje

Ja als je zo geld bespaart....krijg de kriebels al als ik eraan denk....elke keer alles uitzoeken etc

Slobberbone

rozemarijntje schreef:Ja als je zo geld bespaart....krijg de kriebels al als ik eraan denk....elke keer alles uitzoeken etc

Hoezo :? Eens in het jaar loop je een aantal sites af voor de prijzen en overstap zo moeilijk is dat niet. En dit is ook wat meeste loont 2 uur werk ruim gerekend en je kan tot 325 euro welkompremie binnen harken toch hoop geld.

Stappen jullie nooit over :?:

Dit jaar ook andere zorgverzekering, en heb ook al aantal verschillende schadeverzekeringen gehad net als banken, woningcorporaties, internetproviders, ach alles veranderd wel keer van ding/merk :o

rozemarijntje

Verzekeringen regelt mijn tussenpersoon die kijkt elk jr voor me!! Dat wel! En ik was nu goedkoper...

Maar nee providers heb ellende gehad met x4all zit nu geloof,?! Nu iets van 7 of 8 jr tele 2 prima!
Vorig jr wel contract gewijzigd ivm digitale tv weg,en upc genomen,
Hey toen kreeg ik half jr voor tientje bellen en internetten,nou dat vond ik al heel wat :D

Maar verder zijn wij type als iets goed is...houden zo...
Ja en ik weet boor mezelf geld door me neus,maar ook soort bijgeloof?

Maar ik vind het super als mensen het doen!!
Je hoort me ook niet klagen over dat iets te duur is..ja zorg,maar daar kan ik niet in overstappen :wink: ben te slecht,krijg nooit meer een goed pakket wat ik nu heb...vandaar

Slobberbone

Die vergelijkingsites die moet je zien als tussenpersoon die regelen het voor jouw.

Hier mooi voorbeeld van iemand die overgestapt is naar jouw geliefde energiemaatschappij en kijk hoe laag de lasten zijn, ondanks de overstapproblemen.

http://zuinigaan.blogspot.nl/2013/04/an ... eneco.html

rozemarijntje

:wink: nou ja geliefd :oops: ik heb het en dat is het.,,promoot het niet :oops:

Is gewoon zo gegaan en dan ja.......houden...gaat goed.....snap je me,denk het wel he,

Weet ben dief van eigen portemonnee als ik alles zo lees,

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Slobberbone schreef:Die vergelijkingsites die moet je zien als tussenpersoon die regelen het voor jouw.

Hier mooi voorbeeld van iemand die overgestapt is naar jouw geliefde energiemaatschappij en kijk hoe laag de lasten zijn, ondanks de overstapproblemen.

http://zuinigaan.blogspot.nl/2013/04/an ... eneco.html
Ben ook zo'n soort angsthaas wat betreft het overstappen. Is net als haasje over spelen, kost me teveel moeite. Luiheid mag je het ook noemen. Maar 2 jaar geleden wilde ik weg bij Eneco en dat was toch even: bingo. Kreeg een leuk aanbod, dus dat sloot mooi aan bij mijn luiheid.

Gesloten