Jolijn schreef:Nou, alles wat @sephora hier schreef over haar stoppen met seroxat op een rijtje.
Als het zo gebeurd is, kan het dus blijkbaar (heel soms).
Rim69 schreef: Verder valt er niks zinnigs over te zeggen want het is geen exacte wetenschap.
Ik ben na 10 jaar gebruik van de een op andere dag gestopt en heb er geen last van gehad.
Nee ik heb nergens last van gehad. Mss omdat ik zwanger was. Heb een week ofzo iets minder geslikt en toen in 1x gestopt.
ik heb me na het stoppen altijd goed gevoeld (los van de depressieve buien maar die had ik ook toen ik het nog slikte).
Ja inderdaad, ik moest direct stoppen. En nogmaals, ik heb er geen last van gehad.
Heb wel 5 maanden lang overgegeven en 2 weken in het zkh gelegen met uitdrogings- en ondervoedingsverschijnselen (was 10 kilo afgevallen). Er is nooit een link gelegd met Seroxat (zo dan is het nu ook duidelijk voor Nevermind) door geen ene arts. Kwam gewoon door de zwangerschap
@Jolijn
Heb je iemand in de familie of kennissenkring, die met Cold turkey gestopt is, dan zou ik jouw bevindingen graag lezen.
Het quoten, en jou aanname, dat het zou kunnen is hier niet relevant.
@Isabel
Een arts, welke een zwangere een Cold turkey liet doen, en dan niet in de gaten heeft, dat dit met Seroxat te doen heeft, maar het aan de zwangerschap toeschrijft, wat is er over dit te zeggen.
Om mijn boosheid en irritatie te onderbouwen, hier een korte toelichting.
Een dierbare doet Cold Turkey.
Het werkt niet, met deze radicale afkick.
Moet opnieuw beginnen met Seroxat.
Krijgt het niet meer onder controle, nog meer problemen als geweest.
Neemt zich het leven met een overdosis slaaptabletten.
Zo ver met het stoppen met Cold turkey, na 10 jaren, zonder iets te merken, dit is eenmalig op de wereld.
Dat is een aanmoediging, welk averechts werkt.
Graag niet mee spotten, dit is een heel serieus en delicaat onderwerp.