Re: Mio Navigatie Kaart Update
Geplaatst: 14 mei 2013 13:54
dat klopt helemaal; ik vind wat ik wil, dus zoeken naar uitzonderingen of wat dan wel of niet verder kan en wanneer dan wel en wanneer niet enz. heeft geen zin. dat is een eindeloze discussie.
slimme bedrijven denken ook al meer met de mens mee....en daar hebben ze later zelfs voordeel mee. dat heet; klanten 'winnen', klanten 'houden'. maar nu gaan we al te ver in deze discussie. heeft verder geen zin...
slimme bedrijven denken ook al meer met de mens mee....en daar hebben ze later zelfs voordeel mee. dat heet; klanten 'winnen', klanten 'houden'. maar nu gaan we al te ver in deze discussie. heeft verder geen zin...
sjohie schreef:Jij mag vinden wat je wilt, het is een vrij land, maar dat betekend niet dat een bedrijf daar dan maar in mee moet gaan. Liefdadigheid en compassie vindt je bij de kerk, niet bij bedrijven.hankmerc schreef:ik wil alleen even dit zeggen;
als een dierbare overlijd mag je van mij WEL wat uitlopen met termijnen voor het uploaden van dit soort dingen of bij het verlopen van kaartjes enz.
zeker als je dat aan kunt tonen, waarom niet? de 'nuchtere' en 'wijze' reacties die anders beweren, moeten ofwel misschien eerst zelf wat 'ervaring' op doen, ofwel missen ze misschien iets...
veel succes.
En zoals al gezegd, wáár leg je dan de grens? Een maandje hypotheek niet aflossen, de wegenbelasting een keertje overslaan, moet allemaal maar kunnen?