LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezuinigingen publieke omroep

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman

Re: Bezuinigingen publieke omroep

Ongelezen bericht door bprosman »

(maatschappelijk) waarde vind bevatten. De entertainment-waarde (die ook bij PO te vinden is, maar dus vooral bij de commerciele) is natuurlijk ook gewoon belangrijk
Daar schuilt hem bij de commerciele omroepen nu ook het "gevaar" omdat de gemiddelde kijker de grens vaak niet trekt.
In het verleden heb ik een discussie gehad met Sonja Bakker omdat zij in haar programma een paar claims maakte die medisch gewoon onjuist waren.
Als reactie kreeg ik dat ik het 'geen medisch programma was maar entertainment' en dus de medische gerelateerde opmerkingen met een korreltje zout moest nemen.
Dat de gemiddelde kijker daar , juist bij een programma als van Sonja Bakker daar wel eens anders tegenaan kan kijken , "Sonja Bakker 'heb' het zelf gezegd op TV" :? , doet blijkbaar niet ter zake.

tenormin

Re: Bezuinigingen publieke omroep

Ongelezen bericht door tenormin »

"Sonja Bakker 'heb' het zelf gezegd op TV" :? , doet blijkbaar niet ter zake.
Toevallig hoorde ik haar zeggen in een (herh. programma): "dat heb ze goed gedaan"; helaas is zij niet de enige met, laat ik mild blijven, uitspraken in het Nederlands.

Gesloten