Goh, ik heb een heel andere ervaring. Ik kijk hoofdzakelijk via een Samsung SmartTV en hier is het inderdaad vaak zo, dat wanneer mijn zoon eerst de TV voor zijn computergames heeft gebruikt, de TV echt uit en aan moet gaan voor de NetFlix app fatsoenlijk contact met het Internet wil leggen. Dat ligt in mijn beleving echter niet aan Netflix, maar de App of de TV... Op mijn laptop, waar ik zelden op kijk, heb ik dit probleem niet.bertjamin schreef:Zolang je proefmaand loopt bij Netflix is er niets aan de hand. De ellende begint echter als je betalend abonnee bent. Dan krijg je 9 van de 10 keer de melding dat je geen verbinding kunt maken en kun je dus gewoon niet kijken. Je betaalt dan voor iets wat je niet krijgt. Na opzegging zit je er nog een maand aan vast. Op e-mailtjes krijg je het bericht in Engels terug dat daar helaas niet op gereageerd kan worden en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Gewoon weggegooid geld dus en niet doen!
Toen ik een keer een wat langer durend probleem had, via de website van NetFlix gechat met een (Engelstalige) medewerker en binnen enkele minuten was het probleem opgelost. Wat overigens WEL waar is, is dat er op email traag gereageerd wordt, maar per web-chat gaat het supersnel.
Enige probleem wat er wel is, dat wanneer ik een flinke upload doe (ik maak een backup van mijn foto's in de cloud) NetFlix begint te hikken... maar dat is logisch: Mijn Internetverbinding is niet de duurste en snelste uit het pakket van mijn provider... en Netflix moet de bandbreedte delen met alle andere activiteiten die ik op het Internet uitvoer.
Ben zelf zeer tevreden over Netflix.