LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
a.westland

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door a.westland »

Wij hebben zo juist het bedrag op de giro gestort gekregen.
Ik was juist van plan om eens uit zoeken waar het bleef.

natscheerder

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door natscheerder »

Op 28 januari alles precies volgens de voorwaarden ingevuld en opgestuurd.
Inmiddels 9 weken verder nog steeds niets op mijn postbankrekening gestort door Gillette.
Wat een irriterende actie. Dit nooit meer :evil: :evil: :evil:

harry Sangers

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door harry Sangers »

:( Als Gillette zo door gaat, zelf heb ik ook nog geen cent retour gezien dan weet ik het wel. Uit protest koop ik scheerschuim en gel van De Vergulde Hand en dat zouden er meer moeten doen. Trouwens de gel en schuim van dat merk is nog prettiger ook. De mesjes zijn nog een probleem, maar ja ze raken een keer op. Als er dan nog niets :x binnen is stuur ik zonder postzegels te plakken mijn houders terug naar Gillette. 8)

Een zo'n groot bedrijf wat nog geen eens een geld terugactie fatsoenlijk kan uitvoeren verdiend een Koude Douche, maar we weten allemaal dat dat lastig scheert. :wink:

conny

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door conny »

hallo allemal
eindelijk heb ik mijn geld terug gekregen van de gillette
Ik heb nog nooit bij een acktie zo lang moeten wachten
hooop dat alle andere mensen die gerageerd hebben op mijn forumbijdrage nu ook al hun geld terug hebben??
groetjes van conny

resp00198147

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door resp00198147 »

Ook ik heb moeten ervaren dat de aktie van gilette niet het door hen voorgestelde resultaat heeft gebracht. Middels Gillette Nederland kreeg ik het telefoonnnummer van de firma Bakker uit Eindhoven (040-2380424) waar mij desgevraagd werd verteld dat mijn inzending niet was ingeboekt, maar nadat mij was gevraagd wat het aankoopbedrag was, werd mij -zonder verdere navraag- verteld dat dit bedrag binnen (ZES weken) vanaf dit telefoontje (29 maart) op mijn rekening zal worden bijgeschreven.
Overigens merk ik dat onder meer IC Johnson (BRISE) ook niet voldoet aan haar belofte na aankoop van een luchtverfrisser met"ventilator". En proberen het consumentenummer (0297 292501) te bereiken leidde (lijdde) enkel tot een antwoordapparaat wat meedeeld dat zij enkel op maandag en donderdag van 13.30 to 16.00 uur bereikbaar zijn; dus dat zelfs niet.

fanci
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2004 09:50

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door fanci »

ook ik moet nog steeds het bedrag teruggestort krijgen,ik wacht al zo lang dat ik niet eens meer weet hoelang ik al wacht,ik vind dit dus gewoon niet kunnen.
waarschijnlijk weer een nep actie? :evil:

GvdK

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door GvdK »

Gisteren zag ik dat het geld was bijgeschreven. Niet binnen 6 weken, maar het was er in elk geval... :)

Sylvie

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Sylvie »

Ik wilde even via deze weg laten weten dat ook ik het geld inmiddels heb gekregen van de actie op 30 maart.
Het is misschien een beetje laat maar het geld komt dus wel.
Ik had het opgestuurd op 30 december en nu dus 3 maanden later is het er wel.
Dus je moet even geduld hebben en dan komt het wel.

MV

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door MV »

Ook ik heb eind januari aan de actie deelgenomen, tot op heden nog niets ontvangen.
Tot mijn verbazing hoorde ik op de radio en televisie dat er nu ook een actie gestart is van gilette venus met ook het aankoopbedrag retour.
Als de uitbetaling van de venus niet of net zo snel gaat als bij de mach 3 actie lijkt het mij dat dit nu toch wel een onderwerp voor radar is.

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door pang »

voor mach 3 werken ze tergend langzaam

Xander

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Xander »

Het is voor mij dus ook inmiddels zo'n 9 weken geleden dat ik de bon heb ingestuurd van de Gillette Mach 3 geldterug actie. Heb nog niks mogen ontvangen en vind dat een zeer slechte actie.
Ten eerste had ik het product nooit gekocht als het niet via deze actie zou lopen, want dat apparaat is anders te duur vind ik.
Buiten dat gaat het me niet eens om het geld maar om het principe !!!
Mensen worden op het verkeerde been gezet, en men moet dat allemaal zomaar slikken !!!
Nou ik dacht het niet, Gillette is een enorm groot wereldconcern met grote merken onder hun hoede en het zou wel heel kinderachtig zijn als ze de mensen op deze manier geld willen aftroggellen, want dat is het namelijk als er niet uitbetaald wordt !!!
Bovendien is Gillette ook nog 's heel slecht bereikbaar en erg sumier met waar je info hierover kunt krijgen, allemaal misleiding.
Als het programma Radar zijnde lijkt het mij een uitstekend onderwerp om eens aandacht voor te vragen via een uitzending op tv.
Ik weet zeker dat met deze actie heel veel mensen zijn gedupeerd, deze grote groep mensen kunnen best een beetje hulp van een goed consumentenprogramma !!!!

antireclame

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door antireclame »

Hier nog iemand die inmiddels al 10 weken tevergeefs wacht op terugbetaling van het aankoopbedrag.
Met de slechte afhandeling van de actie is voor het merk Gillette een hoop antireclame gemaakt.
Ik doe in ieder geval nooit meer mee aan dit soort droevige acties!

dijude

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door dijude »

:D :D Heb mijn geld ontvangen van Gilette, het duurt even, maar heb geduld.

harry Sangers

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door harry Sangers »

Geplaatst op 30 Mar 2004 12:57 door harry Sangers


--------------------------------------------------------------------------------

Als Gillette zo door gaat, zelf heb ik ook nog geen cent retour gezien dan weet ik het wel. Uit protest koop ik scheerschuim en gel van De Vergulde Hand en dat zouden er meer moeten doen. Trouwens de gel en schuim van dat merk is nog prettiger ook. De mesjes zijn nog een probleem, maar ja ze raken een keer op. Als er dan nog niets binnen is stuur ik zonder postzegels te plakken mijn houders terug naar Gillette.
Een zo'n groot bedrijf wat nog geen eens een geld terugactie fatsoenlijk kan uitvoeren verdiend een Koude Douche, maar we weten allemaal dat dat lastig scheert.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Inmiddels heeft Gillette het geld over gemaakt, maar het heeft wel lang geduurt Kanis en Gunnik was binnen 3 weken geregeld, de spullen van vergulde hand blijf ik gebruiken

maaike

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door maaike »

Zo te zien ben ik niet de enige met kritiek op Gillette. ik had namelijk een Venusscheerapparaat gekocht en op de verpakking werd mij beloofd dat ik binnen 6 dagen mijn geld terug zou krijgen gestort op mijn rekening. ik moest het wel binnen 7 dagen na aankoop opsturen. de volgende dag heb ik het op de brievenbus gedaan. nu 2,5 week later heb ik en meerdere in mijn omgeving nog steeds geen geld ontvangen van Gillette. ik voel me dus vreselijk beetgenomen en bedrogen.

Mevr. Sloot

bo

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door bo »

Ook wij het zijn het slachtoffer van de Gillette Mach 3 Turbo geld terug aktie. :(
Meteen toen de aktie een feit was hebben we 3 apparaatjes voor man en 2 zonen aangeschaft. Een rib uit ons lijf temeer omdat echtgenoot ontslagen is en je daarom MOET bezuinigen.
Bonnen opgestuurd dus geen bewijs meer hè tja je vertyrouwt een firma hè. :(
Volgens mij is dat ruim zes weken geleden ?
Een ijskoude douche verdienen ze bij Gillette daarom gaan wij voortaan naar de concurrent zeker weten.

Radar please doe er iets aan ! :(

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

Lezen valt soms ook niet mee,insturen binnen 5 WERKDAGEN en retour binnen 6 weken.
Dat het wat langer duurt voordat het terug wordt gestort klopt niet, maar het is weer typisch hollands om gelijk geïrriteerd te zijn als we iets niet op tijd voor niets krijgen. Wat niet irriteerd is het perfekte scheerresultaat van dit systeem en ben het er dan ook absoluut niet mee eens dat het een waardeloos produkt is. Hiervoor andere mesjes gebruikt maar met dit systeem heb ik veel minder last van snijwonden en irritatie, dus een warme douche voor het resultaat. Van mij ook een warme douche voor de terugstorttermijn, 27 maart gekocht en 23 april mijn geld terug.
Mijn vrouw heeft een Venus op 27 maart gekocht en kreeg het geld al op 14 april terug, dus nog sneller.
Ik denk dus dat het wel mee valt met het NIET terugkrijgen, het duurt voor sommige mensen alleen even iets langer.
En even een tip voor sommige mensen, maak een kopie van je bonnetje en bewaar dat, wel zo handig om later te reclameren.(Scanner?)

pang
Berichten: 42
Lid geworden op: 29 mar 2004 00:11

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door pang »

yes hij is bij mij ook eindlijk binnegekomen na bijn a 3 maanden. Had er namelijk niet eens meer op gerekend

Gast

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door Gast »

he,he, ik heb eindelijk, na 3 maanden het geld terug. Als je het niet vertrouwd kun je ook bellen met dit nummer:040-2380424, daar kunnen ze precies vertellen hoelang het nog duurt voor je het geld terug hebt. Ik heb het ook gedaan en het helpt dus.

Luus

boncœur

Re: geld terug actie bij gilette mach3 turbo

Ongelezen bericht door boncœur »

Lang gewacht, stil gezwegen - nooit gedacht, toch gekregen :D :D :D

Gesloten