| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gamerstore levert PlayStation 4 niet
-
Ellen Dekkers
Re: Gamerstore levert PlayStation 4 niet
Hallo,
Hier ook hetzelfde verhaal. PS4 besteld bij de Gamerstore en na een week niets ontvangen. Mijn mail werd wel beantwoord dat het nog 10 dagen kon duren ivm drukte. Nu nog steeds niks en mijn mails worden ook niet meer beantwoord. Ik had het bedrijf van te voren wel gegoogeld maar kon er toen niets van vinden. En bij de KvK stonden ze ingeschreven. Maar deze persoon moet toch te achterhalen zijn?
Hier ook hetzelfde verhaal. PS4 besteld bij de Gamerstore en na een week niets ontvangen. Mijn mail werd wel beantwoord dat het nog 10 dagen kon duren ivm drukte. Nu nog steeds niks en mijn mails worden ook niet meer beantwoord. Ik had het bedrijf van te voren wel gegoogeld maar kon er toen niets van vinden. En bij de KvK stonden ze ingeschreven. Maar deze persoon moet toch te achterhalen zijn?
Ik betwijfel dat iemand zijn geld nog gaat terug zien probeer het adres te achterhalen en dan langs gaan.
En aangifte doen uiteraard dit is voor de politie geen prio dus er zal vrij weinig gebeuren maar dan staat het wel vast dat je aangifte hebt gedaan.
En aangifte doen uiteraard dit is voor de politie geen prio dus er zal vrij weinig gebeuren maar dan staat het wel vast dat je aangifte hebt gedaan.
-
NeoDutchio
Het bedrijf wel gegoogled, maar niet op dit forum terecht gekomen?Ellen Dekkers schreef:Hallo,
In welke universum leef jij waarin een topic dat nog gemaakt moet worden, al in de zoekresultaten van Google te vinden is?NeoDutchio schreef:Het bedrijf wel gegoogled, maar niet op dit forum terecht gekomen?Ellen Dekkers schreef:Hallo,
Topic krijgt weer een hoog schuld-ligt-bij-de-slachtoffers-want-die-hadden-maar-beter-moeten-opletten gehalte.
Radar schreef:Dat het scenario zoals in de OP beschreven een vorm van oplichting is, zal voor regelmatige bezoekers van dit forum inmiddels al lang geen verrassing meer zijn. Wij snappen daarom ook de neiging om te reageren zoals hierboven: het is het zoveelste voorbeeld-van. Het is echter niet de manier van met elkaar omgaan zoals die ons voor ogen staat - zie ook onze huisregels. Bedenk dat er veel mensen bestaan die hier geen stamgast zijn, of wekelijks naar Radar en Opgelicht?! kijken (helaas). Dit forum is bedoeld om mensen te steunen, niet om ze af te kraken.
Je kan wel een hoop ijlen, maar een week geleden was dit topic er al.JvandeW schreef:In welke universum leef jij waarin een topic dat nog gemaakt moet worden, al in de zoekresultaten van Google te vinden is?NeoDutchio schreef:Het bedrijf wel gegoogled, maar niet op dit forum terecht gekomen?Ellen Dekkers schreef:Hallo,
Topic krijgt weer een hoog schuld-ligt-bij-de-slachtoffers-want-die-hadden-maar-beter-moeten-opletten gehalte.
Radar schreef:Dat het scenario zoals in de OP beschreven een vorm van oplichting is, zal voor regelmatige bezoekers van dit forum inmiddels al lang geen verrassing meer zijn. Wij snappen daarom ook de neiging om te reageren zoals hierboven: het is het zoveelste voorbeeld-van. Het is echter niet de manier van met elkaar omgaan zoals die ons voor ogen staat - zie ook onze huisregels. Bedenk dat er veel mensen bestaan die hier geen stamgast zijn, of wekelijks naar Radar en Opgelicht?! kijken (helaas). Dit forum is bedoeld om mensen te steunen, niet om ze af te kraken.
Een week + 10 dagen is toch echt meer dan een week.Nijogeth schreef:Je kan wel een hoop ijlen, maar een week geleden was dit topic er al.
Dat stond in de mail, dat het nog zo lang kon duren. Wil niet zeggen dat dit al voorbij is.
Ach natuurlijk. En als we dan toch stoppen met begrijpend lezen en logica toepassen; die e-mail had ze natuurlijk ook al voor het bestellen van de PlayStation 4 hebben kunnen gestuurd waardoor die 10 dagen helemaal niets zeggen. Die interpretatie wordt in de tekst niet uitgesloten. Net zo min staat de definitie van "week" vast. Week kan immers ook iets zachts of beurs zijn, dus wie weet bedoelt ze dat wel. Geen idee wat er dan met de tekst bedoeld wordt, maar het is niet uitgesloten. Het zou dus zomaar kunnen dat de bestelling gister of zelfs vandaag is geplaatst.Nijogeth schreef:Dat stond in de mail, dat het nog zo lang kon duren. Wil niet zeggen dat dit al voorbij is.
En waarom niet gewoon wat leugens verzinnen en doen alsof het de waarheid is? En mocht men twijfelen of het waar is en gevraagd worden met bewijs te komen, dan doen we gewoon net alsof het te moeilijk is om op de mobiele telefoon dat bewijs te geven.
Op die manier krijgen we het wel weer voor elkaar om het schuld-ligt-bij-de-slachtoffers-want-die-hadden-maar-beter-moeten-opletten beleid van de vaste kliek reaguurders in stand te houden. Want daar draait het om, een manier zoeken de schuld bij de slachtoffers te leggen. En als die manier er niet gevonden kan worden, wordt er wel een verzonnen.
Pff, logica toepassen of je brein eens inzetten voor iets goeds.. Daar moet je toch niet aan denken?
-
Abdelmalik
Er was in de reacties een reactie met ''De gedupeerde krijgen hun geld waarschijnlijk toch niet terug'' Nou daar kunnen we wellicht een verandering in maken, hierbij verzoek ik elke gedupeerde om een aangifte over dit bedrijf in te dienen bij de politie. Door meer aangiftes gaat de prioriteit van deze zaak omhoog. Voor de mensen die een aangifte gaan indienen hier is de rekening nummer (IBAN) van de oplichter dat moet je even vermelden in je aangifte:
IBAN: NL59 BUNQ 2291 5586 25
mvg Abdelmalik
mvg Abdelmalik
Ik hoop dat het voor je werkt maar ik betwijfel het ten zeerste dit soort zaken hebben voor de politie echt geen prioAbdelmalik schreef:Er was in de reacties een reactie met ''De gedupeerde krijgen hun geld waarschijnlijk toch niet terug'' Nou daar kunnen we wellicht een verandering in maken, hierbij verzoek ik elke gedupeerde om een aangifte over dit bedrijf in te dienen bij de politie. Door meer aangiftes gaat de prioriteit van deze zaak omhoog. Voor de mensen die een aangifte gaan indienen hier is de rekening nummer (IBAN) van de oplichter dat moet je even vermelden in je aangifte:
mvg Abdelmalik
Ik zie dat de webwinkel inmiddels gesloten is, hoe kunnen we er nu achter komen wie die zaak runde en hem aanpakken?!
Dien een verzoek in bij mijnwebwinkel.nl tot vrijgave van benodigde gegevens, zoals KVK-nummer en adres.tamara030 schreef:Ik zie dat de webwinkel inmiddels gesloten is, hoe kunnen we er nu achter komen wie die zaak runde en hem aanpakken?!
Dien datzelfde verzoek in bij de de iDEAL-provider die bij de bankafschrijving vermeldt staat.
David1234 schreef:Ik heb precies het zelfde probleem, bij mij reageren ze nu al een week niet, dit zijn gegarandeerd oplichters, hier moet wat tegen gedaan worden, steeds meer en meer mensen zijn hier de dupe van
Hallo allemaal nog iemand verder gekomen om hoe we onze geld terug kunnen krijgen .ik heb wel aangifte gedaan maar daar hoor ik ook niks van.Alstublieft als iemand iets meer weet of extra tips hebt laat alstublieft weten
Als ik u was, zou ik de zaak lekker laten rusten,de politie doet er niks mee,gewoon geen tijd voor zo iets.
Neem uw verlies,en laat het u niet meer overkomen.
Een goed voornemen voor 2018.
Fijne jaar wisseling.
Neem uw verlies,en laat het u niet meer overkomen.
Een goed voornemen voor 2018.
Fijne jaar wisseling.
-
sylvesterb
Een traject rond een aangifte neemt veel tijd in beslag. De politie kijkt naar de prioriteit (hoeveel slachtoffers) en de ernst van het misdrijf. U kunt eens na de feestdagen navraag doen wat de status is van uw aangifte. Maar hou rekening dat dit soms wel eens een jaar kan duren voordat er iets gebeurd, afhankelijk hoe simpel alles te achterhalen is.kay10 schreef:Hallo allemaal nog iemand verder gekomen om hoe we onze geld terug kunnen krijgen .ik heb wel aangifte gedaan maar daar hoor ik ook niks van.Alstublieft als iemand iets meer weet of extra tips hebt laat alstublieft weten
Maar ga er niet teveel van uit dat je je geld terug krijgt, van een kale kip kun je immers moeilijk plukken. Los dat de vraag is of jouw claim meegenomen wordt in een eventuele strafzaak.
Je bent opgelicht en helaas gebeuren dat soort zaken op het internet. IDeal klinkt altijd leuk maar voor online betalingen is een creditcard/paypal een betere manier van betalen. Als je opgelicht wordt kun je daar een claim indienen en krijg je veelal je geld binnen een redelijke termijn terug.
Dank u wel voor u reactie .fijne jaarwisseling
Dank u wel voor u reactie en u ook fijne jaarwisseling
Ik heb vandaag een mail gehad dat de politie een vooronderzoek naar deze verkoper gaat instellen, eerder kreeg ik een mail dat ze er niets mee gingen doen, waarschijnlijk is deze persoon nog actief en zijn er meer aangiftes gedaan! Dus doe aangifte als je dit nog niet gedaan hebt!