LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uitkering UWV

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: uitkering UWV

Ongelezen bericht door Gast »

je hebt een hoop lef moet ik je toegeven om dit alles ondanks hun dreigementen hier neer te zetten!

Ik wens je heel veel sterkte in je strijd tegen ze.

Gast

Ondanks dat mijn persoonlijke situatie gerust schrijnend genoemd kan worden, kreeg ik vandaag het antwoord dat negatief advies is uitgebracht naar de corporatie zonder argumentatie of onderliggende rapportage. Noch werd er verwezen naar een bezwaarregeling. Kan dit allemaal zomaar?
O ja, dit RIO verstrekt enkel voorrang op medische gronden, psychosociale gelden niet. Mogelijk heeft deze bouwcorporatie te weinig huurhuizen beschikbaar en worden aan het aantal de criteria en de kansen op urgentie ook aangepast.

Gast

Ondanks dat mijn persoonlijke situatie gerust schrijnend genoemd kan worden, kreeg ik vandaag het antwoord dat negatief advies is uitgebracht naar de corporatie zonder argumentatie of onderliggende rapportage. Noch werd er verwezen naar een bezwaarregeling. Kan dit allemaal zomaar?
O ja, dit RIO verstrekt enkel voorrang op medische gronden, psychosociale gelden niet. Mogelijk heeft deze bouwcorporatie te weinig huurhuizen beschikbaar en worden aan het aantal de criteria en de kansen op urgentie ook aangepast.
Staat dit in het verkeerde topic? Ik zie tenminste geen verband met de posten erboven?

MR.ONZIN

Ongelezen bericht door MR.ONZIN »

Krijg nog steeds betaald op de 14e van elke maand en dat voor niks :roll:

mamajoha

Ongelezen bericht door mamajoha »

Ik krijg mijn WAO uitkering via UWV Uszo en dat is altijd al rond de 23e. Dus ik snap de hele discussie niet. Aan het begin van het jaar hebben we een mooie brief gehad met alle uitbetalings data erop.

Whats the problem now ??

de esch

Ongelezen bericht door de esch »

Beste looman ,
zeuren omdat je geld een week verschoven is,natuurlijk moeten mensen als jij ook geld krijgen met op je luie reet te zitten,maar ook nog zeuren omdat het een week later komt,kan er bij mij niet in.
Het wordt tijd dat de regering overstapt op een bonnen systeem in plaats van geld voor mensen als u. :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

heewda

Ongelezen bericht door heewda »

Sorry maar wat lees ik sinds 1979 in de wao hallo ik ben van 1979 is dit niet erg lang of is er een reden voor bent u ziek (wao)

Marja Burgers[m.burge

Ongelezen bericht door Marja Burgers[m.burge »

November vorig jaar ben ik met een burn out thuis gekomen.
In juli van dit jaar ben ik gaan integreren om uiteindelijk volgende week weer volledig aan de slag te gaan.
Nu het volgende.
In juli van dit jaar kreeg ik een schrijven van het UWV dat als er wijzigingen veranderingen zijn dat ik dit direct aan ze door moest geven.
De vraag was ook of ik nog van plan was op vakantie te gaan, dat wilde zij graag weten ivm een oproep voor een medische keuring.
Ik ben gaan bellen met het UWV waar ik de vraag kreeg om mijn postcode in te toetsen. Zo gezegd zo gedaan. Ik woon in Huizen NH.
Waar kom ik uit?????in Groningen. daar kreeg ik de vraag waarom ik bij hun uitkwam. Ik weet het niet heb ik geantwoord. Ik moest postcode intoetsen en ja zo kom ik bij jullie terecht.
Zij waren daar erg verbaasd over. Vervolgens gaf ik aan dat ik van hun een brief heb gekregen met de vraag als er wijzigingen zijn om dat aan hun door te geven en dat wilde ik nu doen.
Nee, zegt deze meneer....dat kan alleen schriftelijk. Staat niet in de brief dat dat alleen schriftelijk kan heb ik aangegeven dus doe ik het telefonisch. Vertel maar op dan, antwoord meneer UWV.
Ik doorgeven dat ik langer ga werken en dat ik in oktober een weekje vakantie neem.
UWV vraagt om sofienummer en zegt heel verbaasd?????uw dossier ligt in Den Haag?????daar moet u heen bellen. Dat gedaan, maar daar zijn te veel wachtenden voor me en ik word er gewoon uitgegooid. Na dat nog een paar keer te hebben geprobeert ben ik er maar mee gestopt. Geen doorkomen aan.
Na mijn vakantie lag er een oproep om voor een medische keuring te komen en jawel In Den Haag. Ik woon nog steeds in Huizen en er is een kantoor in Hilversum en inUtrecht naast mijn werk.
Ik bellen met UWV, als je s'morgens rond 8 uur probeert kom je er wel doorheen. Ok wel 10 minuten in de wachtrij maar het lukte.
Daar heb ik aangegeven dat ik best voor de keuring wil maar dan of in Hilversum of in Utrecht naast het kantoor waar ik werk.
Als antwoord kreeg, u wilt dus niet voor de keuring komen. Ik met antwoord jawel maar dan bij mij in de buurt en niet in Den Haag.
Zij geven KPN, daar werk ik, de schuld van het geheel, het hoofdkantoor van KPN zit in Den Haag dus moet iedereen maar daar naar toe. Collega's van mij kunnen wel terecht in Utrecht. Een vreemde situatie.
Als antwoord kreeg ik ook nog dat ik dan gekort zou worden op mijn uitkering (HEB IK NIET). Ik heb de afspraak afgezegd en gevraag om een nieuwe in Hilversum of Utrecht.
Wordt vervolgd.

Met vriendelijke groet

Marja Burgers

Gesloten